شخص اصلی کتاب یه آدم دلشکستهست که هنوز نتونسته با رفتن یکی کنار بیاد.
کل کتاب پره از حس دلتنگی و سردرگمی، انگار هی داره با خودش کلنجار میره که چرا خداحافظی درستحسابی نداشت
اولش پر از درد و بغضه ولی کمکم به یه جایی میرسه که سعی میکنه آروم شه و ببخشه و خودش رو دوباره پیدا کنه
احساساتش خیلی واقعیهستن همونجوری که آدم نصف شب دلش میگیره و توی نوت گوشیش مینویسه «کاش یه خداحافظی بهتر داشتم»
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#مجموعه_خردم_کن
آرون وارنر : میزارم دنیا بسوزه جولیت، میزارم دنیا بسوزه برای تو!
: ̗̀➛ @ham_khan 🛐📚 ꩟