امسال نهمم... انتخاب رشته دارم قراره برم انسانی (حقوق،وکالت)!! اما من میخواستم فقط یه طراح لباس بشم🥺چرا... چرا از طراح لباس بودن منصرفم کردننن!!!!! 🥲😭😭
+نذار دیگران منصرفت کنن ، فقط به خودت باور داشته باش که علاقت قلبیه و میتونی از پسش بر بیای
طراحی دوخت و طراحی لباس رشته های خوبی ان
هدایت شده از --شیرینی فروشی دانی--
مردم :
حالا من:
من از تجربی چندشم میشه حوصله ی حساب کردن ریاضی و ندارم هنر هم دقتشو ندارم استعدادمم خوب نیست انسانی هم که اصلاااا حفظ کردن و ولش کنین😭😭
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
ما هنوز دهمیم درسته که امادگی برای کنکور خوبه ها ولی اخه اینقدر؟
قطعا بعدها که بزرگ بشن خیلی هاشون پشیمون میشن که چرا انقدر به خودشون سختی دادن و خودشون رو تو فشار قرار دادن...
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
دقیقا
درسته که باید درس خوند و نمره خوب گرفت اما این دیگه واقعا زیاده رویه به نظرم :)
من امروز توی کلاس چهارتا کادر کشیدم اتود زدم
چهارتا طرح کشیدم توشون
و بعدش کارم تموم شد میخواستم تاریخ هنر بخونم گفت بیا اجرا بزن
و اجرام رو هم زدم که وقت اضاف بیارم تاریخ بخونم