بنظرم ساعت پنج یا شیش لایو رو بگیری خوبه
........
https:eitaa.com/hamelin/25319 ساعت چند؟
+ خب ۵ و ۶ ساعت خوبیه ولی برنامه فردامو چک میکنم و از چند ساعت قبلش حتما بهتون خبر میدم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
الان یه پیام هیت دیدم توی ناشناس که گلوریا بهش جواب داده بود و دیدن این ساید گلوریا همتون رو میترسو
یه وقتایی نباید گوگولی برخورد کرد
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
یه وقتایی نباید گوگولی برخورد کرد
دیگه اینقدر خشن هم لازم نیست گلور جان
هدایت شده از Alex's world :»
https://eitaa.com/hamelin/25322
احیانا بدتر نمرد بدبخت؟😭😂
دیگه من از بعدش خبر نداشتم ولی همون لحظه داشت با سریع ترین سرعت لاک پشتی میرفت
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
منطقه امن:))) برای احساسات شما
گلوریا هم موقع لایو هست دیگه؟
+بچه ها فکر کنم اینو نمیدونین که گلوری دوست مجازیمه
ولی خب تنها کاری که میتونم بکنم اینه که بگم آنلاین شه اون ساعت*)))
https:eitaa.com/hamelin/25336 به نفعشه که آنلاین بشه اون ساعت
+گلوریا، حواست باشه ایشون تحدیدت کرد