میاید پی ویه من و کلمه شیپ پارتی رو برام میفرستید
منم طبق وایب بیو/ پروف/ یا هرچیزی با یه اکانت دیگه شیپتون میکنم
جنبه داشته باشید و اگه نمیخواید با اون شخص دوست شید فقط مستقیم بهش بگید اوکی؟
هدایت شده از فلوت زن هملین؟( بیو
نیتم این بود که بتونین از این راه دوستای جدید پیدا کنین و بدونین دوست پیدا کردن فقط توی گپ و مدرسه نیست
هدایت شده از Daylight :»
اهنگ انتخاب کردن واسه حموم یکی از سخت ترین کارای دنیاست
جداً پستای تلگرامم و به قدری دوس دارم که دلم میخواد همه رو اینجا هم بذارم
بیومون چک شد؟ فلوت زن سابق
جنبه داشته باشید و اگه نمیخواید با اون شخص دوست شید فقط مستقیم بهش بگید اوکی؟
اگه میخواین پروف یا بیوتون رو عوض کنین هم میتونین هنوز
*چون هنوز شات نگرفتم از اکانتاتون*