′<نه شادی موندگاره نه غم…
تنها چیزی که همیشه میمونه...>′
کاملش کنید با یک کلمه
به این آیدی اون کلمه رو بگو←↓
منم میزارم تو کانال: )
→👉🏻@Athar313
هَمین حَوالی ِمَن🖤
من وقتی میرم کافه و با آینه ای روبه رو میشم : ✨✨✨✨✨
ایران من تا ابد ایرانی تو :🇮🇷)
چی میشد یهویی یه دعوت نامه از طرف امام حسین دریافت میکردم که اربعینم امضا شده ؟
چی میشد :)