سلام بچه ها ببخشید نتونستم پیام بدم اخه بیمارستان بودم 🥹🥲ببخشید دیگه
____
خدا بد نده
مرگ بر حامیم بی همه چیز آیدی من @AliHj93 جرعت دارم آیدیم رو بدم
_
داداش حامی من با حرف های تو هیچیش نمیشه
داداشم انقدر موفقه انقد طرفدار داره تو به هیچ جاش نیستی
حامیم[MUSIC]
مرگ بر حامیم بی همه چیز آیدی من @AliHj93 جرعت دارم آیدیم رو بدم _ داداش حامی من با حرف های تو هیچیش
بچه ها فحش داده بود پاک کردم دوباره 🐘تر نشیم
کارت غیر اخلاقیه و نشونه بی شعوریه اگه از کسی که سلیقت نیست خوشت نمیاد خیلیا هستن که عاشقشن پس قرار نی بیای حرف مفت و اضافه بزنی
کاش همه بفهمن نباید به کسی که صرفا سلیقه خودشون نیست بی احترامی کنن😔💔
____
موافقم
حامیم[MUSIC]
پبام این نفر رو نمیتونم بزارم چنلم 🐘تر میشه
میدونم جواب اون فرد بی شخصبت رو دادید ولی برای چنلم میگم