فقط منم که همیشه انلاینم و خیلی زود جوابه همرو میدم؟!
ولی اون طرف ده ساعت طول میکشه جواب بده؟!🗿💔
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
فقط منم که همیشه انلاینم و خیلی زود جوابه همرو میدم؟! ولی اون طرف ده ساعت طول میکشه جواب بده؟!🗿💔
چچچچچ؟؟؟؟؟
تو خیلی زود جواب میدی؟؟؟؟؟؟؟
دو روز طول کشید جوابِ یه پیاممو بدیییی
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
چچچچچ؟؟؟؟؟ تو خیلی زود جواب میدی؟؟؟؟؟؟؟ دو روز طول کشید جوابِ یه پیاممو بدیییی
بعضی مواقع واقع یک هفته بیشتر پیوی رو سین نمیزنم چون حال ندارمممم🗿🤣😭
𐙚حامیملندֶָ֢⃝. ֶָ֢.
مرسی قلبم
فدای تو ، ایشالا هر سال موفق تر از قبل باشی:)
با پیشرفتت نه تنها حسودی نمیکنم بلکه ذوق میکنم :)