یکسال گذشت....
چه زود گذشت🙂یکسال از زحمتات و تلاش های بی وقفه رفیقم گذشت🌱
هروز با کلی انرژی فعالیت میکرد 🤍
خسته نباشی عزیزدلم. تولد یکسالگی چنل رو هم به تو هم به تمامی ممبرایی که توی این مدت پا به پای ما اومدن تبریک میگم🌿
امیدوارم هر روز جمعمون بیشتر بشه و یه خانواده بزرگتر تشکیل بدیم 🌱🙂🥰
امروز روز تبریک به توعه یسنا جانم که انقدر برای چنل زحمت کشیدی 🤍
یسنا جان عزیزم خیلیخیلی خوشحالم برات
عزیزم یکسالی چنلت مبارک، امیدوارم هر روز موفق تر بشی
مطمئن باش که تا اخرش باهاتیم 🤍♥️
یسناااااااااااا
یکسالگی چنل مبارککککککک
غتسبَاانبغستابمنلسخکبعتیبععتییشلستدطللدطهینعفحخچعحفععخسلنینانبعتفغخغقعسخغیتزولوزاوزهینهجفهجغهشخکفاشلتسخعک5فحچخغسغخ
هدایت شده از Hamim Vibe𓍯
خب نمیدونم چی بگم از کجا شروع کنم به هر حال
خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو کنید برای اینجا تلاش کردم
خرج کردم...
ولی هیچ اثری ندارع
بیشتر یازده ساعت رو چالش کار کردم ولی خب کویر
چالشام؟کویر
ناشناسام؟کویر
من باورم نمیشه 500 تا ممبر اصلا هیچی؟
اوکی تموم شد همه چی
من واقعا بریدم
باید ادامه میدادم ولی خب
خیلی خوشحال شدم کنارتون این چند ماه ولی رفتم
همه چی برام تموم شد
شاید یه روزی برگردم
ولی خب فعععععک نکنم
به نتیجه رسیدم لیاقت ندارم فن حامیم باشم
من فنشم فنشم ولی دیگ تا اطلاع ثانوی پیجی برای حامیم ندارم.
خیلیا هستن که از حامیم کلیییی حمایت میکنن بیشتر از 5 سال هم میشه گفت ولی من همین چند ماه برام کافی بود
من بریدم خسته شدم و پایان زدم
چنلو پاک نمیکنم باشه ولی ایتا رو میکنم
خیلیا زدین نفور....
ببخشید شرمنده فور دادم
خواستین عزل کنید چنلم پایان زدم
بلاخره هر چنلی یه پایانی داره اینم پایان Hamim Vibe𓍯 بر میگردم دیر یا زود ولی فعلا بریدم برای آخرین بار 15 دقیقه ناشناس میزارم و خدافظ
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_paisj8j&btn=بحرفیم؟
زدی نفور ولی آخرین فورمه
خیلی از همسایگی خوشحال شدم خدافظ🌚✨
هدایت شده از "𝑯𝒂𝒂𝒎𝒊𝒎 𝒎𝒐𝒐𝒏"
سلام نیاز به همسایه دارم
امارم +۹۰۰
امارتون +۸۰🦦
بیاین پیوی اگر چنلت حامیم باسه فقط💘✨
@Eli_khanmsa
چنلم :🌱
https://eitaa.com/Fan_haami