eitaa logo
حَمیم..🇮🇷
245 دنبال‌کننده
2هزار عکس
388 ویدیو
10 فایل
حَمیم؟ دلسوز، نزدیک ، یار و همراه صمیمی :) و ما در هیاهوی روزگـ‌ار اگـ‌ر آرامـ‌یـ‌م دلـ‌مـان به خدایی گـ‌رم است:)💕 یه صلوات میفرستی به نیت امام زمان؟🙃 به هیچ عنوان از عکس های شخصی استفاده نشه!
مشاهده در ایتا
دانلود
چیزی که کشتی ها باهاش تو تنگه هرمز مواجه میشن:
سلام دخترا چطورین بچه ها یه چیزی ما توی کانالِ @Shahideh_ir مون تبلیغات شبانه داریم با قیمت مناسب، اگر خواستید پیوی بهم پیام بدید همچنین برای ساخت بنر ، پوستر، تراکت، لوگو، استیکر و ... ام میتونید بهم پیام بدید✨️ @hanin_87
سلام وقت بخیر🌱 سایت «قرنطینه» کامل و مستندترین سایت برای معرفی برندهای حامی اسرائیله. تمامی برندها با ارائه سند و مدرک معرفی شده و به همه شبهات موجود پاسخ داده. دیگه بعد اتفاقات اخیر به‌نظرم وقتشه این موضوع رو جدی بگیریم. لطف ‌می‌کنید اگه مطالبش رو مطالعه کنید، بپیوندید و معرفی کنید. qlist.ir ، @qlist_ir + جبهه نسبت به اسرائیل نشان‌دهنده‌ی میزان انسانیت هرفرده و ربطی به دین و تفکر و سلیقه نداره:) ______________________________ سلام خوبید حتمااا🌱 معرفی این برند ها و جلوگیری از خریدشون‌ خیلی عالیه واقعا، و امیدوارم که بشه در سطح کشوری جلوش گرفته بشه🥲
هدایت شده از 🚩خادمین سرزمین نور
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این شب‌ها؛ حال و هوای سال ۵۷ رو داره . . . |@Shahideh_ir| . ⎙        ⌲  ˢᵃᵛᵉ     ˢʰᵃʳᵉ
غذا ایرونی تو خونه بیشتر می‌چسبه. (حال و حوصله تزئین و ادا بازی نبود✨️)
حَمیم..🇮🇷
بچه که بودیم می‌نشستیم سر میز ناهارخوری مامانم برامون قهوه و کیک می آورد و ما کلی کیف میکردیم شب که
حرفمو پس میگیرم تقریبا. بهترین روزا‌ روزایی که پیش بهترین کسی(حتی با حالِ بد) خداروشکر بابت بهترین کَسه..
این روز ها.. سه شنبه ۱۴۰۵/۱/۲۵ -خواااب‌ بودییی؟؟ شرط میبندم خواب بودی. -من یه مسواک بزنم میام. +دیدی خواب بودی؟. -چشم سو.. رو دور دیدیم‌ امروز فقط عشق و حال. -یاخدااا شد مثل دلستر خونه شما دیگه باز نمیشه -تاکید می‌کنم هیچییی عوض نشده- -مطمئنی نمک نزده بودم؟؟بدبخت شدیم دوبار نمک زدم شور شد.🙂 -این که اصلا نمک نداره. -چرا یخ کردی؟🙂 +اینقدر حرصم‌ دادی‌. -الان زن عموت میاد پایین. -نریم به عمه سر بزنیم؟؟🎀 -جون من بیا همین الان مشخص کنیم کیا کنسلن‌ دورشو خط بکشیم +هیچی عوض نشده.ولی باشه. -پاشو اول گوشی رو بذار تو اتاق تا بدبخت نشدیم بعد صحبت میکنیم. -نباید میگفتم سید مهدی رو. الان فکر میکنه تهدید کردم.(🙂🤣) +فکر کن اگر میگفتی به معصومه سلام برسون چی میشد. تا تهشو در نمی‌ اورد ول نمیکرد هیچ کدوممونو. -بیا یه ویس بدم بهش بفهمه من تو نیستم. -مثلث عشقی چیهههه این دیگه ۶ضلعیِ بدبختیه‌ ما توشیم‌. گرداب- -بچه ها بیاید باقالی پاک کنیممم😍(مادر از ما کار کشید.) -.... هیچی دیگه الهام چسب ناخونش‌ چسبید به دندونش. -هیچی تغییر نکرده. +از اولم من تغییر ندادم من تصمیم نگرفتم. -وقتی الان سر این مسئله نمیتونی خودت در مورد زندگی خودت تصمیم بگیری چطوری مطمئن باشم سر مسائل بزرگتر اوضاع بد نشه؟. -من که راضی نیستم‌ اصن. ولی دعا میکنم بدونِ هیچ اتفاقی تغییر کنه و هیچ داستانی پیش نیاد. -چله رو شروع کنیم؟ +هرچی شد باهم -اگر زبونم لال این یکی باهم نشد اول من. +تو خودخواهی.فکر کردی تو نباشی من میمونم؟ اینجوریم؟ -قطعا باهمه.ولی اگررر زبونم لال نشد من زودتر برم، مطمئن باش همه جا کنارتم، همیشه، ولی باهم میشه شک نکن نگران نباش.. "خدارو به یاسینِ قرآنش‌ و امام صادق ع قسم میدیم.."
بچه هااا جونم سلاااامم
آقا یه چیز خیلییی خوب دارم براتون
|@Shahideh_ir| اینجا رو ۱.۳k کنید تا بگم بهتووونن✨️