سلام دخترا چطورین
بچه ها یه چیزی
ما توی کانالِ @Shahideh_ir مون تبلیغات شبانه داریم با قیمت مناسب، اگر خواستید پیوی بهم پیام بدید
همچنین برای ساخت بنر ، پوستر، تراکت، لوگو، استیکر و ... ام میتونید بهم پیام بدید✨️
@hanin_87
سلام وقت بخیر🌱 سایت «قرنطینه» کامل و مستندترین سایت برای معرفی برندهای حامی اسرائیله. تمامی برندها با ارائه سند و مدرک معرفی شده و به همه شبهات موجود پاسخ داده. دیگه بعد اتفاقات اخیر بهنظرم وقتشه این موضوع رو جدی بگیریم. لطف میکنید اگه مطالبش رو مطالعه کنید، بپیوندید و معرفی کنید. qlist.ir ، @qlist_ir + جبهه نسبت به اسرائیل نشاندهندهی میزان انسانیت هرفرده و ربطی به دین و تفکر و سلیقه نداره:)
______________________________
سلام خوبید
حتمااا🌱 معرفی این برند ها و جلوگیری از خریدشون خیلی عالیه واقعا، و امیدوارم که بشه در سطح کشوری جلوش گرفته بشه🥲
#ناشناس
هدایت شده از 🚩خادمین سرزمین نور
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حَمیم..🇮🇷
بچه که بودیم مینشستیم سر میز ناهارخوری مامانم برامون قهوه و کیک می آورد و ما کلی کیف میکردیم شب که
حرفمو پس میگیرم تقریبا.
بهترین روزا روزایی که پیش بهترین کسی(حتی با حالِ بد)
خداروشکر بابت بهترین کَسه..
#زندگیمون
این روز ها..
سه شنبه ۱۴۰۵/۱/۲۵
-خواااب بودییی؟؟ شرط میبندم خواب بودی.
-من یه مسواک بزنم میام. +دیدی خواب بودی؟.
-چشم سو.. رو دور دیدیم امروز فقط عشق و حال.
-یاخدااا شد مثل دلستر خونه شما دیگه باز نمیشه
-تاکید میکنم هیچییی عوض نشده-
-مطمئنی نمک نزده بودم؟؟بدبخت شدیم دوبار نمک زدم شور شد.🙂
-این که اصلا نمک نداره.
-چرا یخ کردی؟🙂 +اینقدر حرصم دادی.
-الان زن عموت میاد پایین.
-نریم به عمه سر بزنیم؟؟🎀
-جون من بیا همین الان مشخص کنیم کیا کنسلن دورشو خط بکشیم +هیچی عوض نشده.ولی باشه.
-پاشو اول گوشی رو بذار تو اتاق تا بدبخت نشدیم بعد صحبت میکنیم.
-نباید میگفتم سید مهدی رو. الان فکر میکنه تهدید کردم.(🙂🤣)
+فکر کن اگر میگفتی به معصومه سلام برسون چی میشد. تا تهشو در نمی اورد ول نمیکرد هیچ کدوممونو.
-بیا یه ویس بدم بهش بفهمه من تو نیستم.
-مثلث عشقی چیهههه این دیگه ۶ضلعیِ بدبختیه ما توشیم. گرداب-
-بچه ها بیاید باقالی پاک کنیممم😍(مادر از ما کار کشید.)
-.... هیچی دیگه الهام چسب ناخونش چسبید به دندونش.
-هیچی تغییر نکرده. +از اولم من تغییر ندادم من تصمیم نگرفتم. -وقتی الان سر این مسئله نمیتونی خودت در مورد زندگی خودت تصمیم بگیری چطوری مطمئن باشم سر مسائل بزرگتر اوضاع بد نشه؟.
-من که راضی نیستم اصن. ولی دعا میکنم بدونِ هیچ اتفاقی تغییر کنه و هیچ داستانی پیش نیاد.
-چله رو شروع کنیم؟
+هرچی شد باهم
-اگر زبونم لال این یکی باهم نشد اول من. +تو خودخواهی.فکر کردی تو نباشی من میمونم؟ اینجوریم؟ -قطعا باهمه.ولی اگررر زبونم لال نشد من زودتر برم، مطمئن باش همه جا کنارتم، همیشه، ولی باهم میشه شک نکن نگران نباش..
"خدارو به یاسینِ قرآنش و امام صادق ع قسم میدیم.."