eitaa logo
حــامیــم «حلقه‌های میانی»
211 دنبال‌کننده
224 عکس
112 ویدیو
0 فایل
.ا﷽ا. «حلقه های میانی؛نقطه وصل مردم وحاکمیت» ⬛ پیداکردن راه کار و ارائه برنامه حل مشکلات و برنامه ریزی بر عهده حلقه های میانی است. امام خامنه‌ای (مدظله العالی) 📍اینجا مرکز عالم #کاشمر ⬜ 💬نظرات و پیشنهادات @zeynabkhatoonpurhsn_6255
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دوره چریک رسانه
💠جلسه شانزدهم و هفدهم 🔸استاد هادوی 💠موضوع کلاس: چگونگی اداره کانال و جذب مخاطب و مدیریت محتوا
هدایت شده از دوره چریک رسانه
هدایت شده از دوره چریک رسانه
هدایت شده از دوره چریک رسانه
هدایت شده از دوره چریک رسانه
هدایت شده از دوره چریک رسانه
هدایت شده از دوره چریک رسانه
هدایت شده از دوره چریک رسانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠مغزهای زنگ زده 🔸اگر این اتفاق کوچک در بورکینافاسو افتاده بود رسانه های غربی چه مدینه فاضله ای که نمی‌ساختند و بورکینافاسو را در یک شبانه روز به اتیوپیایی تبدیل میکردند که ارز مسافرتی در کل جهان برایش نا موجود میشد و نیاز بود تا فدرال رزرو آمریکا پشت سر هم دلار چاپ کند تا جهانگردان دنیا این رشد غایی انسان و این جامعه متمدن را تماشا کنند. 🔹چه فیلم و سریال های که ساخته نمیشد و چه جوایزی که به استیون اسپیلبرگ برای کارگردانی فیلم «نجات سرباز جوجه رنگی» نمیدادند پس از کسب اسکار توسط این فیلم برای اکران این فیلم در دنیا فرش قرمز پهن میشد چه آهنگ هایی که برایش منتشر نمی‌کردند. جایزه گرمی بهترین موزیک رو به شروین میدادند به خاطر آهنگ «برای جوجه رنگی و احتمال انقراضش» و چه کتاب ها و داستان سرایی هایی نمی‌کردند و قابل پیش بینی است که الیف شافاک با کتاب «ملت جوجه رنگی» روی جلد مجله تایمز مورد تقدیر قرار بگیرد. اخبار تمام رسانه های جهان معطوف میشد به این که مردم دولت کریمه یک کشور جهان اولی برای یک جوجه رنگی چه ها که نمی‌کند. اما این جا ایران است ، کسی یک تشکر خشک و خالی هم از شما نمی‌کند ، همیشه مرغ همسایه غازه برای ما کلاغه! «ایرانی ها یاد گرفتند خودشان را حقیر تصور کنند و از حقارت خود لذت ببرند» این جمله یک جهانگرد معروف اروپایی است که از ایران و رفتار مردم ایران به خاطر تحقیر خودشان ناراحت شده بود. اینجا ایران است ، سرزمین قصه های بدون روایت ، اینجا مرکز مهر و تمدن بشری در کنار انسان های افسانه‌ای ناشناس است. امیرحسین اسفندیاری ✍حامیم|حلقه ای میان مردم و کارگزاران| ▪️@Hamim_Kashmar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠انحراف حوزه علمیه 🔸فاصله حوزه علمیه پس از انقلاب با مشی رهبر انقلاب، آنقدر زیاد شده که رهبری با آثار پروین اعتصامی مانوس است و به فروغ فرخ زاد حسن نظر دارد، اما طلبه تازه وارد که باید واسط امام با نسل جدید باشد، حتی از مطالعه آثار دکتر شریعتی هم اضطراب می گیرد! 🔹طلبه تولید این حوزه، قطعا به سرعت تحولات اجتماعی و نسلی نمی رسد و نتیجه آن می شود مساجد بی رونق و توسعه گفتمان و ترجیح حوزه سکولار... 🔸رحمت خدا بر شهید مطهری که مجله زن روز را هم بستر انتقال معارف اسلامی ساخت و از تکفیر نترسید... ✍حامیم|حلقه ای میان مردم و کارگزاران| ▪️@Hamim_Kashmar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠پشت پرده عجیب بی حجابی‌های اخیر نقشه‌ای شوم برای حمله به ایران ✍حامیم|حلقه ای میان مردم و کارگزاران| ▪️@Hamim_Kashmar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠کَرَم؛ حَسَنی یا اُموی؟ 🔶می گویند حسن ع کریم است اما چرا کسی نمی پرسد در جامعه ی پس از انقلابِ ی پیامبر ص چرا باید فقیری وجود داشته باشد تا حسن بخواهد به او ببخشد؟! و حسن ع که خود همزاد همین انقلاب است چه نسبتی با علتِ بودن(و شدن) این جامعه دارد؟ 🔷 با اِغفالی مشمئز کننده می گوید حسن آنقدر کریم بود که دو بار کل زندگیش را بخشید حتی آنقدر کریم که جامعه را هم دو دستی به معاویه بخشید! تا با اِعمال سیاست های ظالمانه، تولید فقر کند و حسن هم شب و روز بسته غدایی و معیشتی به دست فقرا برساند تا از گرسنگی نمیرند و اینگونه بود که پسر علی شد !؛همین! 🔶 اما،می پرسد اگر‌ حسن خلاصه در کرمش آنهم با این تعریف از کرم باشد؛ چرا معاویه باید آنقدر تبلیغ و تطمیع و تهدید و ترور را علیه حسن ع براه بیاندازد؟!مگر یک آدم خیریه بازِ این تیپی چه خطری می تواند برای معاویه داشته باشد؟! اسلام ناب می پرسد مگر حسن میراث دار وصیت علی ع نیست که به او و برادرش حسین ع فرمود:«کونا للظالم خصماً و للظموم عوناً»؟! آیا حسن آنقدر ناخلف! است که «للمظلوم عونا»ی وصیت پدر را از روی تنزه طلبی اجرا و نیمه ی اول و اولیٰ و دشوار وصیت «للظالم خصماً» را رها کند؟! آیا کرم حسن آنقدر سکولار و از عقلانیت فاصله دارد که کنار معلولِ ظلم(فقر) بایستد بی آنکه با علتِ ظلم، کاری داشته باشد؟ آیا این همان امام حسن ع است که یاران کربلاییِ حسین ع برای مقابله با ظلم در دامن او تربیت یافته اند؟! 🔷بیایید این ۴ سکانس سانسور شده از زندگی حسن ع را مرور کنیم: 1.شکل گیری خیریه ی حسنی به مثابه تاکتیک مبارزه، دقیقاً در تقابل با خیریه ی ریاکارانه و ستم پوش معاویه. ۲.لشکرکشی و آمادگی صددرصدی حسن ع بلافاصله بعد از شهادت علی ع به منظور حذف همیشگی معاویه. ۳.رویارویی در جنگ صفین با معاویه ای که بخشی از بلاد اسلامی را تحت استثمار خویش گروگان گرفته. ۴. مصاف رسواگرانه با بدعت های معاویه در بدرقه ی تبعید ابوذر به ربزه؛ وقتی حاکمیت، اعتراض ابوذر را در مبارزه با انحراف،اشرافی گری و کاخ سازی معاویه بر نمی تابد. 🔶 این صحنه ها همه و همه نمایانگر نیست که سالها با علت ظلم درگیر بوده؟! اینکه چرا نتوانسته از بینش ببرد و چه بسا با او به صلح رسیده را باید در نخبگان و مردم جست و جو کرد؛ همان چیزی که مبارزه را در هر مرحله سخت و سخت تر می کند تا جایی که رسماً به بدل می شود و فقر، بدیل عدل؛ آنگاه دیگر کَرَم و حسن ع هم نمی تواند چاره سازش باشد. 🔷جامعه ای را تصور کنید اهل کَرَم شده ی اسلام آمریکایی ولی در مبارزه با علل فقر، غایب؛ در آن جامعه معاویه ی اُموی و فَرَح پهلوی هم که خود بانی این وضع و فقرند موسس می شوند؛رانت خوار،سرمایه دارِ زالوصفت،تصمیم ساز و تصمیم گیر سیاست های فقرآفرین هم. خیریه که چه عرض شود؛ ای که گاهی خود ابزار پولشویی و مهم تر وسیله ی و لعاب مذهبی جهت توجیه سرمایه داری می شود تا دوباره تصاعدی فقر زائیده شود؛ و البته در این میان مبادا بساط کریمانگی اسلام آمریکایی بر هم بخورد‌! راستی امام حسن ما کدام کریم است؟! ✍ ✍حامیم|حلقه ای میان مردم و کارگزاران| ▪️@Hamim_Kashmar
هدایت شده از بسیج دانشجویی کاشمر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسم این ماه فقط یک رمضان بود همین! چون تو در آن آمدی شد رمضان الکریم🌙 📍کانال بسیج دانشجویی شهرستان کاشمر 🆔 https://eitaa.com/Bso_kashmar
هدایت شده از بسیج دانشجویی کاشمر
تَهَدَّمَتْ وَاللَّهِ أَرْكَانُ الْهُدَى🖤 ▪️سوگند به خدا که ارکان هدایت درهم شکست 📍کانال بسیج دانشجویی شهرستان کاشمر 🆔 https://eitaa.com/Bso_kashmar
امشب برای هم دعا کنیم.
◼️السَّلامُ‌عَلَیْکَ‌یااَمیرَالْمُؤْمِنینَ‌عَلِیَّ‌بْنَ‌اَبیطـالِب میرِسَدْ آواى تیغى پُشتِ مَسجِْدهاى شَهر قاتِلِ مولایِمانْ شَـمشــیْر صِیقَل ميدَهَــدْ اینْ خبــــر را بِرسانید به عُشــاقِ نَجَــفْ بوی سَجّاده خونینِ‌امیرالمؤمنین می آید 📌در این شب عزیز ما رو از دعای خودتون محروم نفرمایید راس حاجات ظهور صاحب الزمان (عج) ✍حامیم|حلقه ای میان مردم و کارگزاران| ▪️@Hamim_Kashmar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 عشق علی نیاز به آموزش نداره . ▪️ حُب علی و آل علی نسل به نسل ، سینه به سینه منتقل شده و ما یاد گرفتیم از کودکی که این عشق مایه‌ی فخر شیعه هست. بچه شیعه با اسم علی چشم به دنیا باز می‌کنه و با اسم علی و مدد مولا چشم از جهان می‌بنده ، یادته رجز آخر شهید صدرزاده رو... نحن شیعه علی ابن ابی طالب.... دیگه فرصتش ندادن و شهیدش کردند. این نسلی که با داستان دلاور مردی های علی بزرگ شده و از علی الگو گرفته ، هیچ وقت اولاد علی رو تنها نمیزاره پشت سیدعلی میمونه تا پرچم رو برسونه به دست قائم این خاندان ▪️در این شب ها فراموش نکنیم دعا کنیم برای اجدادمون بزرگترها که اگر اون ها مقابل ظلم نمی ایستادن و این عشق رو به ما منتقل نمی‌کردند معلوم نبود ما الان مفتخر به شیعه بودن می‌بودیم. . ✍ امیرحسین اسفندیاری . 💠@Jaraian 🌐جهان در جَرَیٰان است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔶 واکاوی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس با نگرش جامعه شناسی اسلامی . ▪️یک ماه از انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۲ گذشت ، انتخاباتی که نتایج شگفت آوری را در دل خود پنهان کرده بود. وزارت کشور آمار مشارکت در این انتخابات را ۴۳٪ اعلام کرد اما این درحالی است که حدود ۸-۱۰ میلیون ایرانی خارج از کشور را جز واجدین شرایط برای رای گیری اعلام کرده بود. با حذف این آمار از واجدین شرایط آمار مشارکت در انتخابات مجلس دوازدهم به حدود ۵۳٪ خواهد رسید. ▪️با تصحیح اشتباه وزارت کشور از نظر میزان مشارکت در انتخابات مجلس دوازدهم این مجلس نسبت به انتخابات مجلس یازدهم رشد ۱۱ درصدی مشارکت را شاهد است. میانگین نرخ مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوازده دوره ۵۴ درصد بوده است ، با این حساب میزان مشارکت مردم در این مجلس مطابق نرخ مشارکت در هر یازده بار گذشته بوده است. پایین بودن نرخ مشارکت در انتخابات مجلس به دلیل عدم درک صحیح از جایگاه مجلس همواره در کشورهای مختلف یک امر طبیعی بوده است ؛ به صورتی که در ۱۲ فروردین ۵۸ بیش از ۸۶ درصد واجدین شرایط پای صندوق رأی آمدند و با ۹۸٫۲ آرا به جمهوری اسلامی «آری» گفتند ، اما چند ماه بعد فقط ۵۲ درصد مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اول شرکت کردند. با این حساب نسبت به ابتدای انقلاب نیز شاهد افزایش مشارکت مردم بودیم و این در حالی است که توپخانه رسانه‌ای دشمن در ۴ دهه گذاشته در انحراف افکار عمومی و فریب مردم از هیچ فرصتی دریغ نکرد. شبهه دیگری که به انتخاب مردم ضربه زد بحث تعداد زیاد آرای باطله در تهران بود. این درحالی است که آرای باطله نسبت به انتخابات مجلس قبل از ۸ درصد به ۵درصد کاهش یافت. پس چرا در انتخابات قبلی مجلس نفر اول راه‌یافته به مجلس بیش از ۱٫۵ میلیون رای آورد و نفر اول راه یافته به این مجلس حدود ۶۰۰ هزار رأی را کسب کرد؟ پاسخ پراکندگی آرا می‌باشد ، در انتخابات اخیر نفر ۶۰ که از راه یافتن به مجلس بازماند حدود ۱۱۲ هزار رأی را کسب کرد با این حساب از راهیابی به مجلس بازماند. این درحالی است که در انتخابات دور قبل نفر شماره ۶۰ فقط ۸ هزار رأی را کسب کرده بود. تفاوت بسیار فاحش است و علت کثرت لیست های موجود در میان جبهه های مختلف سیاسی بود(فقط جناح اصولگرا ۵ لیست رسمی داشت) ▪️ نتیجه انتخاب مردم «نه» بزرگ به پدرخوانده های هر دو جناح بود. آقایان لاریجانی ، نوبخت ، پور ابراهیمی ، قالیباف ، مطهری ، باهنر ، دلخوش ، عنابستانی ، حسنوند و چهره های نامدار دیگری که با شکست بزرگ خود آینده سیاسی نامعلومی در نظام سیاسی آینده خواهند داشت. در انتخابات مجلس دوازدهم هیچ پدر خوانده‌ای موفق نبود و همه یا شکست خوردند و یا با تحقیر و سختی توانستند جایگاه خود را حفظ کنند که نشان از افزایش بصیرت مردم دارد. پدیده انتخابات جوان ۳۵ ساله‌ای بود که با کمترین هزینه تبلیغات و بدون کمپین و با نظرات تند انقلابی توانست نفر دوم منتخب مجلس تهران باشد. ▪️ پس از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی ایران ، مردم در انتخابات با افزایش مشارکت به رادیکال ترین نوع تفکرات خود رای دادند تا انتخابات مجلس اول تداعی شود ، این مهم یعنی شروع بازگشت مجلس شورای اسلامی به ریل انقلاب اسلامی و پیمان مجدد مردم با همان آرمان های ۵۷ مردم مجددا به انقلاب اسلامی ایران «آری» گفتند. (بحث بسیار مفصل تر است ، سعی شد عمده بحث ارائه شود) ✍ امیرحسین اسفندیاری . 💠@Jaraian 🌐جهان در جَرَیٰان است.
‏میشود امشب مرا در گوشه دل جا کنی؟ وقت مسجد رفتنت با خود مرا همپا کنی؟ در میان هر قنوت و وقت یا رب گفتنت یادی از این درمانده در احیاء کنی؟... برای امشب متنی ندارم حرفم حرف ساده ایست؛ امشب مرا یاد کن، در هر "الغوث" که میگویی، شاید به حق "یارب" گفتنت "خلصنا" یت برای من هم مستجاب شود ... خیر، برکت، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد. التماس دعا از همگی این شبها همدیگه رو دعا کنیم
هدایت شده از دوره چریک رسانه
استاد اسفندیاری_کانال داری صوت اول.mp3
42.29M
💠 جلسه بیستم ، مبحث مدیریت رسانه (صوت اول) متأسفانه ۱۰ _ ۱۵ دقیقه ابتدایی سخنان استاد ضبط نشده ، ایشون نکات فوق‌العاده ای رو بیان کردند. 🔸استاد اسفندیاری
هدایت شده از دوره چریک رسانه
استاد اسفندیاری_کانال داری. صوت دوم.mp3
32.88M
💠 جلسه بیستم ، مبحث مدیریت رسانه (صوت دوم) 🔸استاد اسفندیاری