eitaa logo
.𝐡𝐚𝐦𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐧𝐝.
757 دنبال‌کننده
167 عکس
533 ویدیو
38 فایل
+وَجَعَلْنَا بَيْنَهُم مَوَدَّةً وَرَحْمَةً...🤍 -و میانشان مودّت و رحمت قرار دادیم...💙 [دو صدا از یک جان...☁️] حرفی سخنی در خدمتیم🕶: @haminbond
مشاهده در ایتا
دانلود
شات از سید برنامه "یا کاشف الکرب"...🤍 1405/02/3 @hamin_bond
.𝐡𝐚𝐦𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐧𝐝.
وقتی پارسال، از یه کشور عربی پولدار برات دعوت‌نامه اومد؛ تا بشی مدیر مرکز بین‌المللی قرآن اون کشور،
وقتی در اروپا قرآن خوندی و از خوندنت، دو نفر مسیحی همون‌جا شهادتین گفتن و مسلمان شدن؛ اما صداش رو درنیاوردی... -نوشته آقای علیرضا تواللهی. @hamin_bond
.𝐡𝐚𝐦𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐧𝐝.
وقتی در اروپا قرآن خوندی و از خوندنت، دو نفر مسیحی همون‌جا شهادتین گفتن و مسلمان شدن؛ اما صداش رو در
وقتی در هنگام ضبط برنامه‌ی محفل بهت گفتم: «چرا عکس‌العمل‌هات رو بیشتر نمی‌کنی تا مخاطب جذب ری‌اکشن‌هات بشه؟!» و تو در جواب گفتی: «چون صحنه‌سازیه... خدا هم از صحنه‌سازی خوشش نمیاد.» -نوشته آقای علیرضا تواللهی. @hamin_bond
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به هم شبیه ، به هم مبتلا ، به هم محتاج چنان دو نیمه سیبی که هر دو نیم به هم:))🫀🫂 @hamingraphy
.𝐡𝐚𝐦𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐧𝐝.
وقتی در هنگام ضبط برنامه‌ی محفل بهت گفتم: «چرا عکس‌العمل‌هات رو بیشتر نمی‌کنی تا مخاطب جذب ری‌اکشن‌ه
وقتی تو خیابون جلوت رو گرفتن، خواستن باهات حرف بزنن و سلفی بگیرن، در حالی که ذهنت کاملاً درگیر یه مسئله‌ی کاری بود، اما اصلاً به رو نیووردی و باهاشون گرم گرفتی و خندیدی... -نوشته آقای علیرضا تواللهی. @hamin_bond
.𝐡𝐚𝐦𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐧𝐝.
وقتی تو خیابون جلوت رو گرفتن، خواستن باهات حرف بزنن و سلفی بگیرن، در حالی که ذهنت کاملاً درگیر یه مس
وقتی دو سال پیش، بچه کوچیکای جمکران دورت رو گرفتن و گفتن: «برات کادو گرفتیم...» اشک تو چشمات جمع شد... باهاشون حرف زدی و عکس گرفتی... و توی ماشین، وقتی کادوشون رو باز کردی و دیدی یه پیراهن رنگی با دوخت نامنظمه، لبخند زدی و گفتی: «این قشنگ‌ترین هدیه‌ست... از طرف خدا.» -نوشته آقای علیرضا تواللهی. @hamin_bond
.𝐡𝐚𝐦𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐧𝐝.
وقتی دو سال پیش، بچه کوچیکای جمکران دورت رو گرفتن و گفتن: «برات کادو گرفتیم...» اشک تو چشمات جمع شد.
وقتی موقع زیارت حرم کاظمین (ع) بدون هیچ هماهنگی قبلی، ازت خواستن قرآن بخونی تا زنده از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش بشه، در حالی که با تی‌شرت آستین کوتاه بودی،بهت گفتم: «می‌خوای برات یه کت یا عبا جور کنم؟» گفتی: «نه.» گفتم: «آخه صورت خوشی نداره...» ولی تو، بدون اعتنا به قضاوت‌هایی که مخاطبینت ممکنه داشته باشن، گفتی: «می‌خوام خودم باشم... مردم باید خودِ واقعیم رو ببینن.» -نوشته آقای علیرضا تواللهی. @hamin_bond