میگفتن ای کاش کربــلا بودیم
و امام حسيـنُ یاری میکردیم!
بسم اللّہ...
امروز عاشـورا و جهان کربــلا
و پسر حسيـنﷺ منتظر يــار
⇐ان شاء الله امــروز یه کار کوتاه دلی دیگه
درباره اتفاق اخیــر کرمان قراره پخش کنیم
امیدوارم که خود حـاجــــی قبول کنه ازمون
مبلغ باشید. ما درحال جنگ مجازی میباشیم!