حقیقتا دلم گرفته از خیلی چیزا
اما میدونید..
اوج دلگیری از اینه که خیلی از نکات برا مذهبی ها صرفا شده کلمه! در مقام عمل هیچ جایگاهی نداره!
مثلا تبرج... تجمل...
مگه جرئت میکنی به اون خانمی که توی آینه با چادر و آخرین مدل آیفون استوری میذاره و عمداً هم بیشتر از حد مچ دستش پیداست، بگی این کارت تبرجه؟!
چنان گاردی میگیرن و توجیه میکنن که وا مصیبتا..!
یا برعکسش اون آقا پسر...
این یه نکته رو از برادر کوچیکترتون یادگاری داشته باشید:
هیچوقت سطح آدما رو با تعداد فالوورشون نسنجید! هیچوقت ملاک درست و غلط بودن حرف یا عمل کسی رو با تعداد فالوور نسنجید!!
Hamin | حامین
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادش بخیر اینو چند سال پیش خوندم... اوایل شروع خوانندگی
Hamin | حامین
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند سال پیش برای اردوی راهیان نور مسجدمون، به یاد رفیق شهید مسجدیمون «شهید محسن جعفری» این سرود رو ساختیم
یادش بخیر...