eitaa logo
Hamin | حامین
548 دنبال‌کننده
15 عکس
7 ویدیو
0 فایل
حواسم نیست که نیستی (عج)
مشاهده در ایتا
دانلود
«راه بدست آوردن، رها کردن است...»
تو این دنیا هیچی حیف نشد، حیف چشمای ابالفضل(ع) بود...
Hamin | حامین
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادش بخیر اینو چند سال پیش خوندم... اوایل شروع خوانندگی
Hamin | حامین
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند سال پیش برای اردوی راهیان نور مسجدمون، به یاد رفیق شهید مسجدیمون «شهید محسن جعفری» این سرود رو ساختیم یادش بخیر...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
میگفت دنیا مثل مسافرخونه هست... زیاد خرجش کنی، موقع رفتن پشیمون میشی. سخت نگیر هرچی که شد
سخنی با نسل z برادرها، بیایید یاد بگیریم و بفهمیم که دختر وسیله و اسباب بازی ما نیست. باید برای او تلاش کنی به او توجه کنی، از او حمایت کنی و از منِ خود بگذری تا با او به ما برسی... و خواهرها، قبل از هر رابطه ای بدانید که پسر ماشین آرزو های شما نیست! توقع های بیجا نداشته باشید، باهم بسازید و خراب کنید تا عشق از این میان جوانه بزند. یاعلی
نکتشو گرفتی ؟
Hamin | حامین
نکتشو گرفتی ؟
شاید بعضیا فکر کردن نکته پای مصنوعی بچه هست... ولی نکته اصلی اون سازمان آشغال روی پیرهن بچه هست!
اینکه میگن خیلی از ضرب المثل ها غلط و غیر اسلامی هست واقعا حقیقت داره... مثلا یه نمونه از همونا اینه که میگن: خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند... البته نه اینکه معنای متن این ضرب المثل غلطه! استفاده غلطی که از اون میشه برای خوبی نکردن، یا بهتره بگیم برای نجنگیدن با نفس، موضوع بحث ماست... دلیل بیارم؟ چشم... آیه ٧ سوره اسراء رو مطالعه بفرمایید... مضمون آیه اینه که هرچی خوبی یا بدی کردی به خودت کردی! فکر نکنم نیاز به توضیح و تفسیر داشته باشه... غیر از این، یه روایت هم از مولا علی با این مضمون هست، که در جمعی مولا میفرماید: من تا الان به شما خدمتی نکردم، هرچه بوده به خودم بوده... خب! ولی باز هم شیطان... باز هم هوای نفس... مگه میذارن خوبی از حد بگذره ؟! آره برادر من بذار خوبی از حد بگذره. بذار نادان خیال بد کنه. اگر برای خدا خوبی کردی، دیگه این حرفا رو نداره... یاعلی