eitaa logo
حامیان انقلاب
266 دنبال‌کننده
18.7هزار عکس
12.8هزار ویدیو
777 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دانشگاه حجاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوره مکالمه عربی ⬅️شروع ثبت نام جدید ✅دارای تعیین سطح ✅تدریس توسط استادی مجرب ✅برگزاری کلاس ها به صورت آفلاین ✅زیرنظر کانال معتبر دانشگاه حجاب 📌با شرکت در این دوره ، با کم‌ترین هزینه عربی را به راحتی بیاموزید. 🍃eitaa.com/joinchat/644284519C6e5d0dbf9a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلچسب ترین تماس💔 دوست داشتی الان کجا بودی!؟🤔 خودت رو تو بین الحرمین فرض کن 🖤 اولین بار که نگات به گنبد سیدالشهداء مییفته چه حاجتی رو طلب میکنی!؟🥀 حالا یه تماس داری از طرف امام حسین علیه‌السلام 🕊😭 حرفهای ارباب با نوکران جامانده😔📱 ╭─┅🍃🌸🍃┅─╮ @nojavan_pluss 🏴 @hejabuni | دانشگاه حجاب 🎓
هدایت شده از فتح قلم🖋
✍ره جو چند مطالبه رهبری نسبت. به ماجرای کرونا👇 🔸واکسیناسیون عمومی 🔹قرنطینه هوشمند 🔸کنترل مرزهای کشور 🔹تبعیت از تصمیمات قانونی و نهایی ستاد کرونا 🔹استفاده از ماسک 🔸فاصله گذاری اجتماعی 🔹بیماریابی سریع طبق پروتکل های ستاد کرونا در قبال این فرامین، تکلیف یک تبیین گر انقلابی چیست؟ ۱.تشکیک و ترویج تردید در این فرامین که حاصل بحث و کارشناسی و تصمیم نهایی رهبری است؟ یا ۲.بی تفاوتی و سکوت نسبت به آن؟ یا ۳.تشویق علنی به عملی ضد آن، مثلا تشویق علنی بر استفاده نکردن از ماسک.یا تبعیت نکردن از ستاد کرونا یا ۴.تبعیت عملی از رهبری،و ترویج و گسترش مطالبه ایشان؟ کنشگری هر صاحب تریبونی که توان اثرگذاری بر افکار عمومی را دارد، در صورتی مطابقت دارد با مطالبات و منویات رهبری است که اقدام ۴را عملی کند. سه مورد دیگر هر چند با هم تفاوت دارند چون در یکی شخص، له یا علیه آن فرامین اقدامی نمی کند و بی تفاوت است. در یکی، اتفاقا علیه آن اقدام وتشویق می کند. ودر دیگری نسبت به آن تشکیک و تردید عمومی ایجاد می کند نه اینکه ضد آن را تشویق کند یا صراحتا بر ضد آن عمل کند. اما در هر سه مورد مطابقت با خواست رهبری وجود ندارد. و ما مطالبه گران صرف نظر از شخصیت تریبون دارها ،در صورت دسترسی به صاحبان تریبون،باید نسبت به نوع کنش آنها موضع داشته باشیم. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
فعل و قول رهبری برای استفاده کردن توسط عموم مردم صادر می شود نه فقط برای مسوولین.اگر امام جامعه عملی را انجام می دهد تا جایی که آن را مقید نکرده و نفرموده این دستور فقط متوجه دولت است ،برای عموم مردم لازم الاجراست.و نمی شود استنباط کرد که مثلا توصیه های رهبری برای واکسیناسیون مخاطبش دولت است.مگر اینکه قرینه ای در کلامشان باشد که بفرمایند وظیفه دولت است نه مردم. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
چرا رهبری برای مسیله ای مثل تنفیذ ریاست جمهوری ،یا حتی تقدیر از ورزشکاران جلسه حضوری تشکیل می دهند ولی در مسئله ای مثل مراسم روز اربعین مراسم مجازی دارند آیا در این موارد رهبری اهمیت اربعین را نمی دانند که لازم باشد ما به آنها یادآوری کنیم ؟ خیر .در چنین مسئله ای ایشان طبق فتوای خودشان ،تابع ستاد کرونا هستند.و طبق تشخیص آنها عمل می کنند. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
❇️بنی اسراییل پس از خلاصی از فرعون و شکنجه گرانش به نیل که رسیدند دلشان لبریز از ابهام و ناامیدی شد. کلیم الله که با ترس امتش مواجه شد،اخلاص را از دل به زبان جاری کرد و رو به امتش گفت: ✨كَلّا ۖ إِنَّ مَعِيَ رَبّي سَيَهدينِ﴿۶۲﴾ (موسی) گفت: «چنین نیست! یقیناً پروردگارم با من است، بزودی مرا هدایت خواهد کرد!)✨ 🔹در انبوه سردرگمی و بلاتکلیفی امروز هم موسای انقلاب جلودار است.قطعا خدایش از اخلاص او هدایت و گشایش نازل خواهد کرد. ✅به تبعیت از چشم بیدار انقلاب با افتخار واکسن زدم. 🔹فتح قلم🔹 @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
پیاده روی اربعین از دید رهبری ارزش مطلق ندارد که اگر انسان موفق به پیاده روی نشد گناه کار باشد یا شیطان او را فریب داده باشد ( همچنان که گفته می شود). بلکه همه افعال تابع مصالح و مفاسد هستند.اگر مصلحتی بالاتر از آن نبود آن لازم الاجراست.ولی اگر مصلحت بالاتری بود که ترک آن را لازم می کرد ترک آن لازم است.تشخیص این مصلحت ها با شخص ولی فقیهی است که ساکت نیست و مقتدرانه کار را دنبال می کند و در این زمینه نائبانی برای خود قرار داده. در مقطعی ولی فقیه تشخیص دادند حج برای زائران مصلحت ندارد ولو اینکه حج تمتع باشد که بر بعضی واجب است. اربعین که دیگر مستحبی است. در مقطعی شارع مقدس صلاح نمی داند روزه واجب انجام شود در حالیکه در حالت عادی و استطاعت روزه واجب است اما در صورتی که مصلحتی مثل حفظ جان یا مفسده ی خطر جانی باشد همان روزه واجب، حرام می شود. پس این حد تکرار اینکه پیاده روی اربعین به هیچ وجه نباید تعطیل شود و باید مدام مطالبه گری کرد علمی نیست.چون تشخیص جواز پیاده روی اربعین با رهبری است وایشان هم به ستاد کرونا واگذار کرده اند و خود هم کاملا نظارت دارند. اگر انقدر که عده ای ادعا می کنند ترک پیاده روی اربعین خشم امام زمان را در پی دارد واقعیت داشته باشد ،رهبری که این را تشخیص داده اگر سکوت کند گناهکار است عزیزان.اینجا دیگر بحث آتش به اختیاری مطرح نیست.رهبری که انقدر نسبت به مناسک دینی بی توجه باشد که برایش نظرات یک عده پزشک از نرفتن به پیاده روی مهم تر باشد حال آنکه مثلا پیاده روی اربعین واجبه ،دیگر این رهبر رهبر نیست. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
هدایت شده از فتح قلم🖋
در قضایای اخیر اصل این است که هر چه ستاد کرونا بگوید مگر اینکه رهبری رسما ورود کنند و مانع تصمیمات آنها شوند. عکس آن صحیح نیست یعنی اتفاقا اصل این نیست که مثلا چون رهبری در باب اربعین دیگران را منع نکردند و سکوت کردند پس دیگران مجازند به هر شکلی تصمیم ها را کوچک جلوه دهند. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
آیا رهبری در مسائل مربوط به کرونا ورود کرده اند یا سکوت کرده اند و وظیفه به عهده آتش به اختیاران است؟ هجوم یک ویروس که لااقل ادعا می شود کشندگی دارد و خسارات شدیدی دارد( این که عرض کردیم ادعا می‌شود صرفاً برای همراهی با افرادی است که معتقدند کرونا دروغ است) اما همین ادعا کافی است تا رهبری بی تفاوت نباشند. چطور در مسئله ای که به قول ایشان بسیار خطیر است خودش را کنار بکشد و صرفا منتظر کنش آتش به اختیاران باشد. میدان میدان جنگ واقعی است. معقول نیست در معرکه جنگ رهبری بنشینند و نظاره کنند.هر جا ادعایی یا شک و شبهه ای مطرح شود تکلیف رهبری است که نسبت به صحت آن یقین حاصل کنند . بسیاری از کنشگری های ایشان از طریق نامه نگاری یا توصیه به مسئولین این است که چه بسا اصلاً ما مردم عادی از آن مطلع هم نشویم . بنابراین رهبری در این قضایا نه تنها نظاره گر یا ساکت نیستند بلکه فرمانده آگاه مقتدر میدان هستند. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
آیا رهبری در همه امور متخصص اند؟ خیر . اما متخصص جمع بندی از نظرات کارشناسی متفاوت اند. اصلا تدبیر ،که ویژگی ولی فقیه وامتیاز او بر سایرین هست دقیقا یعنی همین. یعنی فقیه این توانمندی را دارد که از میان آرای کارشناسی متفاوت،آن را که نفع و مصالح بیشتری دارد انتخاب کند.و برای این کار نیازی به تخصص در خود آن رشته ندارد.چون متد انتخاب مصالح برتر را می داند. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
در قضایای کرونا اظهار نظرهای متفاوت چه آثاری داشت؟ آیا سکوت در قبال هر تصمیمی تن دادن به ظلم نیست؟ وقتی نظرات پزشکی متفاوت اند چرا اصرار داریم صرفا نظر یک تیم یا نهاد خاص اجرا شود؟ آیا مایه گذاشتن از رهبری در قضایای کرونا هتک جایگاه ایشان نیست؟ آیا ایشان نفرمودند آتش به اختیار؟
هدایت شده از فتح قلم🖋
برای پاسخ از یک مثال شروع می کنم. در مسائل دینی مثل احکام عبادات وووو. آیا میان مراجع تقلید اختلاف نظر وجود ندارد؟ بله. مواجهه با این اختلاف فتوا و نظرات باید چگونه باشد؟ اصل، ابهام نیافریدن برای مردم است. فرض کنیم عده ای به فتاوای یک مرجع معتقد و مبانی مرجع تقلید دیگری را نامعتبر می دانند.اگر بنا باشد این افراد در فضای عمومی جامعه،این بحث اختلاف فتاوا را برجسته کنند نتیجه اش چه می شود.مثلا عده ای با بولد کردن نظر فلان مرجع درباره احکام قصاص و حجاب و سن تکلیف و حدود اختیارات رهبری،یک فشار اجتماعی شدیدی را آغاز کنند .در این شرایط برای مردم این تلقی پیش می آید که پس در زمینه احکام دینی نظر واحدی نداریم و هرکس از ظن خود شد یار دین. پس احکام چنان که تصور می شود محکم و معتبر هم نیستند.و این شروع تمرد ذهنی علیه احکام است.این تشکیک زمینه ساز تمردهای عملی می شود. پس راه مواجهه با این اختلاف نظرها چیست؟ در محافل علمی،نه در محافل و منبرهای عمومی،در کلاس های درس حوزوی،در مقالات معتبر علمی به بحث پیرامون آن پرداخته شود .در این صورت مخاطب مطالب افراد محدود علمی اند که با این مواجهات دچار تردید و تشکیک نمی شوند و شیوه نقد علمی را می دانند.چه بسا نظرات آنها زمینه پذیرش حرف حق شود. این اصل در جاهای دیگر هم قابل تعمیم هست. مثلا در همین قضایای بهداشتی.یا اقتصادی. اگر بنا باشد بخاطر مطالبه گری پای نقد هر مسئله تخصصی حیاتی به میان عموم مردم باز شود بمباران تردیدها مردم را از پا در می آورد. برای جلوگیری از شکل گیری این هرج و مرج ها در قضایای دینی کنار سیستم شرعی مراجع تقلید ،ولی فقیه هم تعبیه شده تا فصل الخطاب باشد و رفع تردید کند.مخصوصا در قضایای حکومتی . اما چون رهبری شخصا امکان اظهار نظر یا دخالت در هر امر تخصصی را ندارند جمعی را برای آن قرار می دهند.مثلا شورای نگهبان برای کاری،مجلس برای کاری،دولت برای کاری،و در این قضایای اخیر ستاد کرونا برای تمام کردن دعواهای بهداشتی و اختلاف نظر میان اطبا. آیا همه تصمیمات ستاد لزوما صحیح است؟ چنین ادعایی نداریم.ولی ادعا می کنیم تن دادن به تصمیمات جمعی حاصل شده از نظرهای کارشناسی مصالحش از مقابله بیشتر است.والبته زمینه مطالبه گری نیز موجود است اما نه زمینه تهییج و مقاومت علیه قانون. مواجهه صحیح این هست که آرای علمی پزشکان در محافل پزشکی و علمی با همدیگر چک شود.نه با جنجال ،یا اتهام زنی.نه در کانال های عمومی و رسانه های عام،نه در منبر و تریبون .چون این کار را باب می کنیم.همچنانکه در قضیه منع واردات فایزر ستاد کرونا پس از مشورت با ستاد کشوری واکسن،واردات فایزر را مصلحت ندانست. بلاخره کشور که نمی تواند تا ابد وقتش را صرف این اختلاف نظرها کندو منتظر جنگ و دعوای پزشکان بماند.چون وسط جنگ هستیم ناچاریم تصمیمات فوری اخذ کنیم..ناچار است مسیری کم هزینه تر انتخاب کند.اما پس از تصمیم حکومت می توان در مقام نظر مخالف بود ولی در عمل ((اولا خودمان باید عمل کنیم. ثانیا دیگران را به آن تشویق کنیم.)) پس صرف تحریک نکردن علیه آن مطلوبیت ندارد بلکه اتفاقا مطلوب این هست که مردم را هم به عمل تشویق کنیم. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
در قضیه بازگشایی مرز زمینی،به نظر می رسد هیچ گونه مصوبه ای قانونی از سوی ستاد کرونا و یا قانون ابلاغ شده ای از سوی دولت وجود ندارد که حکایت از جواز بازگشایی مرز زمینی باشد. اما اینکه چرا مرز باز شد. به نظر حقیر بازگشایی مرز زمینی یک تصمیم مبتنی بر قانون نبود بلکه ناشی از اظهارات پراکنده اشخاص مسوول بود که آن هم جنبه ایجابی نداشت بلکه سلبی بود . به این معنا که مراد از بازگشایی ها مشروعیت دادن به حضور سایر شهروندان از سراسر کشور به لب مرز نبود بلکه برای دفع یک بحران بود.بحران ازدحام آن دسته از مردمی که به هر دلیلی تصمیمات قانونی رو نادیده گرفته بودند و برای خروج از مرز ،در مرز تجمع کرده بودند ومشغول آشوب بودند.و این تصمیم، مجوز برای حضور عموم عاشقان نبود.هرچند تحت فشار زیاد، مرزداران برای جلوگیری از هرج ومرج گیت ها را باز کردند و هر کسی بدون واکسن،بدون تست پی سی آر عبور کرد.ولی در این حد قابل قبول بود که فقط شهروندان خوزستانی حاضر در مرز که تحت هیچ شرایطی به قانون تن نمی دادند کنترل شوند.و اجازه خروج آنها داده شود.ولی اینکه همین مجوز نیم بند شخصی ( نه قانونی،چون هیچ شاهدی از مصوبات ستاد کرونا و یا شخص رییس جمهور ندارد بلکه شواهد خلاف آن بود) چرا به دیگران از سایر شهرها مجوز حضور در مرزها را داد ،محل تامل است!!! حال انکه همان مسولانی که مرز را باز کرده بودند صراحتا تقاضا می کردند مردم نیایند. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
استفتاء سؤال: اگر طبق مقررات زدن واکسن الزامی شود، تکلیف چیست؟ پاسخ: اگر حکومت اسلامی با ملاحظه مصالح عمومی کشور مقرراتی را اعلام کند، همه باید عمل کنند.تسنیم.۹شهریور ۱۴۰۰. پ.ن: پس از اعلام ابلاغ قانون طبق استفتاء رهبری "باید" عمل کرد. این "باید" آیا نافی مطالبه گری نیست؟ خیر. اما چارچوب مطالبه گری باید بگونه ای باشد که اصل عمل به قانون را مخدوش نکند.یعنی به فرض اگر هم مطالبه ای داریم به نحوی مطرح کنیم که ملت بر نقض قانون تهییج نشوند.به طور مثال می توان با ارسال نامه،یا جمع آوری امضا و رساندن آن به مسوولین مطالبه گری را انجام داد اما اما اما پس از بررسی توسط مسوولین در صورت اصرار حکومت بر آن قانون ،عمل به آن لازم است و تابع نظر کارشناسی شخص مکلف نخواهد بود.. نکته: آیا مواردی داریم که قانونی هر چند منتقدین زیادی داشته ولی لازم الاجرا بوده؟ بله. در قضایای برجام انتقادها از تحصن در مسجد اعظم حرم بانو،تحصن مقابل مجلس توسط طلبه سیرجانی،و بیان انتقادات توسط منتقدین را شامل شد.حتی خود رهبری معظم بارها و بارها تاکید و نقد فرمودند.اما اما اما پس از تصویب در مجلس و البته تایید مشروط آن توسط رهبری( با افزودن شروطی به آن) دیگر برجام لازم الاجرا شد.به طوریگه رهبری فرمودند تا طرف مقابل نقض نکرده ما هم نقض نمی کنیم. آیا مراد رهبری موافقت مطلق با برجام بود؟ خیر .اما سلوک رهبری این است که هر جا پس از بیان نظرات و ایده ها قانونی مصوب و ابلاغ شد لازم الاجرا شود .چرا؟ اولا چون حاصل کار کارشناسی است.و یک جمع نظر دادند.اصل اهمیت به نظرات جمعی مقدم بر نظر فردی است مگر( در مواردی که عرض خواهیم کرد). ثانیا:پایبندی به قانون ضعیف مصالحش از بی قانونی و تمرد علیه قانون بیشتر است. ثالثا: قانون ضعیف را نه با تحریک مردم بلکه به شیوه قانونی می توان کامل و یا اصلاح کرد. اما در چه مواردی رهبری ورود می کنند و تصمیم جمعی را وتو می کنند؟ در مواردی که انقدر مفاسد آن قانون زیاد است که مصالح سه گانه اخیر را تحت الشعاع قرار می دهد و تاخیر در اصلاح آن قانون، مفاسد بیشتری دارد. در چنین مواردی شخص معظم له،یا مجمع تشخیص یا نهادهای قانونی ،نه افراد عادی مجازند اعلام کنند آن قانون غیرشرعی و غیرمنطقی است و مانع اجرای آن شوند..مثل ۲۰۳۰که شخصا ورود کردند و نهی صریح فرمودند ،یا قانون حقوق های نجومی.یا اخیرا واردات لوازم خانگی از کره. پس امربه معروف و نهی از منکر اگر قرار باشد بصورت اقدام عملی باشد فقط در حیطه حکومت است نه مردم عادی.که به مردم مجوز دهد برای اصلاح آن قانون خود راسا اقدام به تغییر کنند. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
اما سرّ اصرار رهبری بر لزوم پایبندی مردم نسبت به تصمیمات حکومتی چیست؟ شاید بتوان این طور گفت که تبعیت از قانون به حکومت فرصت ادامه حیات و اصلاح گری پیوسته و تدریجی را می دهد ولی مخالفت عملی با قانون( ولو قانون ضعیف) روال هرج و مرج طلبی و آنارشی را سرعت می دهد .نتیجه آن چیست؟ هر کسی به هر دلیلی که احساس کند قانون مطابق تشخیص کارشناسی او و جمع همفکران و هم حزبی ها یا هم هیاتی های او نیست دست به اقدام عملی می زند.مفاسدی که بر این هرج و مرج طلبی مترتب است از مفاسدی که بر اجرای یک قانون ضعیف مترتب است به مراتب بیشتر است.چرا که با توسعه هرج و مرج امکان تخریب پایه های حکومت وجود دارد در حالیکه با اجرای قانون ضعیف می توان امید به اصلاح گری در آینده داشت.چون اصل حاکمیت از بین نمی رود. @fatheGhalam
هدایت شده از فتح قلم🖋
سؤال: اگر در شرایط فعلی و وجود بیماری کرونا، راهپیمایی اربعین میسر شود، آیا شرکت در آن جایز است؟ پاسخ: به طور کلی ملاک این‌گونه امور، قوانین و مقررات جمهوری اسلامی و ((مصوبات ستاد کرونا)) می‌باشد. استفتاء از رهبری معظم تسنیم.۳۱شهریور ۱۴۰۰.
هدایت شده از مجمع بانوان محیا
16155492302013790936030.mp3
5.26M
🦋نماهنگ روزای بی تو چه غمگینه 🎙کربلایی محمدحسین پویانفر یا اباصالح ❤️ 🔵 @Majmae_Mahya
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 آیت الله محمدی عراقی به کمپین ۱۰+۱ پیوست 🔹️ آیت الله محمدی عراقی‌رئیس دفتر مقام معظم رهبری در استان قم: ❗️ مردم عزیز برای حفط سلامتی خود و جامعه لازم است از اقدام به تزریق واکسن نمایند. 💠 اگر می خواهید بدانید اقای عراقی چه شخصیتی دارند، پست زیر را بخوانید 👇👇
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
👓 فضل آیت الله مصباح، در آقای سرریز شده است!! ❗️ آقای محمدی عراقی جزء اساتید و فضلای برجسته است!! از ایشان استفاده را بکنید! 🔹 تعابیر عجیب رهبر انقلاب در خصوص آیت الله محمدی عراقی: ❗️ خوشبختانه یکی از موفقیتهای آقای مصباح یزدی در قم این است که ایشان برخلاف خیلی از فضلای ما که فضلشان در خودشان منحصر مانده، فضلش در شاگردانِ خوب سرریز شده است؛ فرضاً از همین آقای که از شاگردان آقای مصباح است و طلبه‌ی بسیار فاضل و چیزفهمی هم است، استفاده کنید. ۷۰/۱۲/۱۳ ❗️ خوشبختانه امروز اساتید هستند! حالا به آقای و بعضی از برادران دیگر اشاره کردید؛ خوشبختانه اینها فضلا و افراد هستند، اینها . از اینها می‌توانید حداکثر استفاده را بکنید!! ۱۳۷۶/۱۱/۱۱ 🔻 پی‌نوشت: تا جایی که بنده در کلمات رهبری غور کرده‌ام، هیچ کدام از شاگردان علمای بزرگ بجز آقای محمدی عراقی، اینطور مورد تمجید رهبری و اسم خاص بردن و دعوت به استفاده نبوده‌اند!! خصوصا ۳۰سال پیش که بسیاری از بزرگان زنده بودند باز رهبری در مورد ایشان اینطور تعبیر می‌کنند!! @ma_va_o
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیه به جوانان 🎙 حضرت آیت الله العظمی بهجت رحمت الله ┏⊰✾🌸✾⊱━━━─━━┓ @shamimeefaf @habibatolhosein ┗━━─━━━⊰✾🌸✾⊱┛
🔴عضو هیات علمی دانشکده طب ایرانی بابل: 🔷هیچ یک از توصیه های طب ایرانی نمی تواند جایگزین واکسیناسیون شود 🔷 افرادی که جریانات مخالفت با واکسن را مدیریت و هدایت می کنند، عموما سطح دانش سلامت و پزشکی اندکی دارند. 🔷مطالبی که در مخالفت با واکسیناسیون گفته می شود، پشتوانه علمی ندارد. 🔷 نتایج حاصل از واکسیناسیون، بهترین عامل برای مقابله با شبهه افکنی ها در مورد واکسن است. 🔷 در حال حاضر واکسیناسیون، مهمترین عامل پیشگیری از مرگ و میر بیماران و عوارض ناشی از کرونا است. 🔷در آینده نیز افرادی که واکسینه شده اند حتی با تسلط جهش های جدید ویروس، کمتر دچار مرگ و میر و عوارض شدید بیماری کرونا، خواهند شد. 🔷 در کشور ما، علیرغم شبهه افکنی ها در مورد واکسن و فعالیت های زیاد جنبش های ضد واکسن، درصد زیادی از مردم از واکسیناسیون عمومی علیه کرونا استقبال کرده اند. http://behdasht.gov.ir/X6u7
abasaleh bia50247.mp3
1.19M
مداحی نوستالژی ۲ اباصالح بیا دردم دوا كن 🎙حاج منصور ارضی در فراق امام زمان علیه السلام ┏⊰✾🌸✾⊱━━━─━━┓ @shamimeefaf @habibatolhosein ┗━━─━━━⊰✾🌸✾⊱┛
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | تا مردم حالت پیدا کنند 🔺 مجموعه بیانات مرحوم آیت الله مصباح یزدی درباره ویروس با عنوان 🏴 @mesbahyazdi_ir
الان شبکه قران یه برنامه کوتاه داشت از حاج اقا عالی بزرگوار داشتن ماجرای تحریم تنباکو و میرزای شیرازی رو توصیح میدادن خیلی جالب بود... که بماند ولی یه تیکه شو میخوام بگم میگفتن جایی که کیان جامعه شیعه و جان شیعه در خطره امام زمان باهدایتشون حفظ میکنن جامعه رو و متالش رو همون قصیه تحریم تنباکوی میرزای بزرگوار ذکر کردن که اونجا مبرزا مطمئن نبود و منتطر اشاره حصرت ولی عصر علیه السلام بود و وقتی اجازه صادر شد، تحریمش کردن کاش کمی باالان و اوصاع واکسن هراسان و مخالفان واکسن تطبیقش بدیم..... اینکه نایب امام عصر و در و در عین حال در گفتن واکسیناسیون عمومی مفیده و باید انجام بشه و حتی از واردات واکسن گریزی نیست و باید باشه و این حرفهای عجیب و غریب مخالفان واکسن که واکسن موجب نابودی جامعه شیعه است و همش توهم توطئه های وحشتناک دارن اونم جایی که اشاره و صراحت حرف و عمل نایب امام عصر هست و تا میتونن تو کف جامعه به التهاب و تشویش اذهان دست میزنن و رهبر رو کانالیزه و بی خبر و... جلوه میدن و تو گویی رهبر متوجه این ابعاد فاجعه بار نیست اگر حقیقت باشند و امام عصر و الهام و هدایت غیبی و... هم فقط مختص خود امام عصر و امام خمینی میرزای شیرازی و.... بوده و بین اینها با نایب امام عصر و ولایت فقیه کل جامعه بشری تفاوتی هست😔😔😔😔😔