eitaa logo
❤️هم دلی❤️
17.8هزار دنبال‌کننده
11هزار عکس
2.5هزار ویدیو
30 فایل
💫﷽💫 منتظر دریافت پیامای زیباتون هستم😍😍😍 @Delviinam . . . . تبلیغات پربازده https://eitaa.com/joinchat/624099682C3e1a6dd3b9
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 🍃🌺🍂 🍂🍃 🌸 این خودتان هستید که ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪهید ﭼﻄﻮﺭ ﺑﺎ شما ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﮐﻨﻨﺪ!!! ﻭﻗﺘﯽ شما ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﯽ کنید ﺁﻧﻬﺎ ﻫﻢ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!!! ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﺷﺮﻭﻉ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﻪ ﺧﻮﺩتان ﻣﯽکنید ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ➕ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻧﺤﻮﻩ ﻣﺤﺘﺮﻣﺎﻧﻪ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎ ﺧﻮﺩتان ﺭﺍ ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯید!!! ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺭﻭﺍبطتان ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪﺍﻧﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﯽﺷﻮید، ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﯾﺎﺩ ﻣﯽﮔﯿﺮﻧﺪ ﺑﺎ ﻓﺮﺩ ﺗﻮﺍﻧﻤﻨﺪﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﻣﯽﺧﻮﺍهید ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺭﺍ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩهید؟ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺭﺍﻩ ﺗﺤﻮﻝ ﺁﻧﻬﺎ اﯾﺠﺎد ﺩﮔﺮﮔﻮﻧﯽ ﺩﺭ ﺧﻮﺩتان ﻫﺴﺖ. شما ﺑﻬﺘﺮ ﺷﻮید تا ﺩﻭﺳﺘﺎنتان ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺑﻬﺘﺮﯼ ﺑﺎ شما ﺩﺍﺷﺘﻪ باشند.... همسرانه
❤️هم دلی❤️
#سرگذشت #برشی_از_یک_زندگی #بهارنارنج اون روز ثریا منو بردتا مطبخ رو نشونم بده پامو که تو مطبخ گذ
دریا بقچه نونی که تو دستش بود و گرفت سمتم و گفت: _ داشت یادم میرفت ها یکم طول کشید ولی عوضش خیلی خوشمزه شدن بوی شیرمال تازه هو ش از سرم برد از بوش مشخص بود همونطور که لیلا میگفت خوشمزس و منی که سه چها روزی بود یه دل س. یر غذا نخور ه بودم ته دلم ضعف رفت دلم میخواست بشینم همونجا و همه شو بخورم بقچه رو ازش گرفتم و تشکر کردم : _از بوش معلومه خیلی خوشمزس دستت درد نکنه دریا گفت: _فکر کنم منو تو تقریبا همسن هم باشیم همونجور که مامان کبری میگفت واقعا خو. شگلی ها دستشو اورد جلو و گفت منم اینجا تنهام فکر کنم دوستای خوبی بشیم واسه هم مثل خودش دستمو بردم جلو باهاش دست دادم و گفتم : _منم بهارم خوشحال شدم دیدمت یدفعه در پشت سرم با شدت باز شد و ثریا اومد بیرون _چیکار میکنی دو ساعته جلوی در با کی حرف میزنی ؟ خ جالت کشیدم از لحنش جلوی دریا با دیدن دریا گفت: _ تو کی اومدی؟ _نون شیرمال هارو اوردم مامان کبری گفت سهم بهار جونم براش گذاشته ثریا بقچه نون رو از دست من قاپید و رو به لیلا گفت : _ خیلی خب خوش اومدی فکر کردم الان دریا ناراحت بشه ولی اون با خیالی خداحافظی کرد و به سمت خونه روبه رو رفت ثریا درو که بست گفت: _کی گفت تو بری درو باز کنی ها؟ آخه شما بالا بودی فکر کردم کبری خانومه گفتم درو باز کنم نگران نباش هیچی نگفتم بهش چشم غره ای بهم رفت و شیر مال هارو برد بالا و من چشم و دلم موند پیش اون بقچه نونی که فکر کردم حتما میخوان صبر کنن جواد بیاد بعد بخوریم آخه مامانم همیشه خوراکی های خوشمزه رو نگه میداشت تا آقاجونم بیاد باهم بخوریم ولی اشتباه میکردم اون شیرمال ها شد چهار وعدا صبحانه ما ... بی حوصله تر از قبل رفتم سمت مطبخ و هرجور بود غذارو سرهم کردم بماند که چند بار دستمو سوزوندمو و نزدیک بود لباسمم آتی ش بگیره ولی همه سعی هم رو کردم تا خوب درست کنم بلکه کمی باهام مهربونتر بشن جواد غروب بود که برگشت با دوباره دیدنش خون دوید تو صورتم ...
خانوما آقایون غر زدن یک بازی روانی برای خالی کردن انرژی منفی روی فرد دیگر است!❌ پس به جای غر زدن دنبال پیدا کردن راه‌ حل باشید. در زندگی با افرادی مواجه میشوی که هیچ تلاشی نمی‌کنند، اما مدام در حال غر زدن‌اند. شاکی‌اند. از افرادی که کلام آنها فقط بوی ناامیدی و یأس می‌دهد دور بمان. ❓یک سوال مهم: اگر واقعا از وضعیت فعلی خود ناراضی هستی، پس چرا "هیچ" تلاشی برای تغییر آن نمی‌کنی؟ بیا با خودت صادق باش. شکایت از وضعیت زندگی یعنی شکرگزاری چندانی نسبت به داشته‌هایت نداری. من فردی را میشناسم که حاضر است در مقابل مبلغ قابل توجهی نابینایی‌اش رو با بینایی تو معاوضه کنه! اگر مخالف این معامله هستی یعنی هنوز با چشمهایت کار داری. پس سعی کن آدم فعال و مثبتی باشی. "باور کنید برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد. راه‌حلی که هنوز به فکر ما نرسیده. ·‌ ・ ┉┅━━━⋅.♥️.⋅━━━━┅┉ ・ ·‌ ✦𝐉𝐨𝐢𝐧⇝︎ 𐏓@HammDeli
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅چرا مردها کمتر صحبت میکنند؟ ۱.شنونده فعالی نیستید، موقعی که همسرتان صحبت میکند حواستان  جای دیگر است ۲.وقتی صحبت میکنه شروع به قضاوت میکنید ۳.اجازه نمیدهید همسرتان خودواقعیش باشه و مدام ازش ایراد میگیرید ۴.از حرف هایش زمان دعوا ایراد میگیرید ۵.طوری برخورد میکنید که احساس کند مورد احترام نیست و توسط،شما درک نمی شود ۶.وقتی صحبت می کند نصیحتش میکنید ۷.بین حرف هایش می پرید ۸.سعی دارید مثل مادر ازش مراقبت کنید ۹.توان رو به رو شدن و شنیدن مشکلاتش را ندارید. ·‌ ・ ┉┅━━━⋅.♥️.⋅━━━━┅┉ ・ ·‌ ✦𝐉𝐨𝐢𝐧⇝︎ 𐏓@HammDeli
مردان و زنان باید یادشان باشد که با همسرشان همخانه نیستند ، بلکه همسرند . 👈 نگذاریم طرف مقابلمان احساس فقر و کمبود کند . ▪️ ما نباید برای خودمان زندگی کنیم ، بلکه باید برای همدیگر زندگی کنیم و همدیگر را شاد کنیم . ▫️ وقتی همسر شدیم باید همسری کنیم نه اینکه فقط به امورات خودمان برسیم ، فرق نمیکند ، چه زن و چه مرد ▪️ زن و شوهر مکمل هم هستند هر دو حق زندگی دارند و هر دو باید از زندگی مشترک بهره مند شوند. ▪️ این منافاتی با شخصیت‌ زن و مرد ندارد و نه مردسالاری است ▫️ نه زن ذلیلی...! 👈 این معنای درست زندگي است. ·‌ ・ ┉┅━━━⋅.♥️.⋅━━━━┅┉ ・ ·‌ ✦𝐉𝐨𝐢𝐧⇝︎ 𐏓@HammDeli
🌹هر دو بدانیم 🔹 هميشه در ابتدای هر رابطه همه چيز گل و بلبل است و عادت داريم فقط نكات مثبت را ببينيم. 🔸 اگر بعد از مدتی ديديم بعضی مسائل آنطور نيستند كه ما فكر می‌كرديم بايد سعی كنيم بقيه چيزها را خراب نكنيم. ✅ همسر ما حتما نكات مثبتی هم دارد. معمولا بازسازی روابط سخت است اما غيرممكن نيست ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌·‌ ・ ┉┅━━━⋅.♥️.⋅━━━━┅┉ ・ ·‌ ✦𝐉𝐨𝐢𝐧⇝︎ 𐏓@HammDeli
✨﷽✨ 🔴دیگران را ببخشید… بی عقلی، تهمت ها، خیانت و بی ادبی نشانه عدم بلوغ روحی انسان هاست. انسان های نارس این موارد را زیاد دارند؛ شما انسانی رسیده باشید! با سبکبالی و بدون اینکه قضاوت یا سرزنش کنید، و بدون اینکه از این حرفها ناراحت شوید… از کنار این ها رد شوید… اگر هوای دلتان ابری شد و چشمهایتان باریدند، بگذارید این اشک ها باران رحمت و بخشش باشند برای انها که نمی دانند و زمین دلشان خشک شده است. اینجاست که دل بخشنده شما چشمه جوشانی می شود که به منبع عظیم لطف خدا متصل شده است چه خوب است مانند پيشوايان دين مان با گذشت باشيم. امام رضا عليه السلام: ما خاندانى هستيم كه گذشت را از آل يعقوب و سپاسگزارى را از آل داوود، به ارث برده است ·‌ ・ ┉┅━━━⋅.♥️.⋅━━━━┅┉ ・ ·‌ ✦𝐉𝐨𝐢𝐧⇝︎ 𐏓@HammDeli
❤️هم دلی❤️
#سرگذشت #برشی_از_یک_زندگی #بهارنارنج دریا بقچه نونی که تو دستش بود و گرفت سمتم و گفت: _ داشت یادم
یه جورایی ارش ترسیده بودم نشست لب حوض دستاشو شست بعد دست کرد تو جیب شلوارش دسته ای پول در آورد و گذاشت رو تخت جلوی ننه ننه با دیدن پول ها گل از گلش شکفت _اون دوتا خونه ای که کار بنایی شونو انجام دادم امروز تسویه کردن ننه زیر چش می نگاهی به من کرد و پولارو گذاشت تو جورابش سفره شام رو بردم بالا و پهن کردم بنظر خودم خوب شده بود ولی ثریا تا تونست ایراد گرفت بعد از شستن ظرف ها بالا که رفتم ننه داشت زیر گوش جواد پچ پچ میکرد میتونستم حدس بزنم موضوع صحبتشون منم چون تا رفتم حرفشو قطع کرد ثریا رختخوابارو آورد و من زیر نگاه تیز بین ننه باز رفتم تو اتاقذ جواد که اومد تو اتاق اخماشو تو هم کرد وگفت: _ این چه وضعشه _دیشب چرا رفتی اونجا ؟ _خوابم نمیبرد رفتم‌یکم‌بشینم نفهمیدم کی خوابیدم _سعی کن یکم با ننه بیشت تر مدارا کنی خوشش نمیاد کسی جوابشو بده ·‌ ・ ┉┅━━━⋅.♥️.⋅━━━━┅┉ ・ ·‌ ✦𝐉𝐨𝐢𝐧⇝︎ 𐏓@HammDeli
خدایا …. ستاره هاى آسمانت را سقف خانه دوستانم کن تا زندگیشان مانند ستاره بدرخشد ….. “شب بخیر”🌙 ❥‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا