eitaa logo
همراهان اجتماعی ری
193 دنبال‌کننده
33.9هزار عکس
4.5هزار ویدیو
202 فایل
hamrahan rey ارتباط با مدیر: @Ejtemaerey1 ارتباط با ادمین:
مشاهده در ایتا
دانلود
# ابلاغ :برگزاری «کرسی تلاوت قرآن کریم» بمناسبت ولادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و‌ امام جعفر صادق علیه‌السلام ۱۴۰۱/۷/۲۰ و پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) حضرت عبدالعظیم الحسنی(علیه السلام) حضرت سیدالشهداء (علیه السلام)
والدین آشوبگران را بشناسیم! 🔹 علی لاریجانی: باید درباره قانون حجاب همانند قانون ممنوعیت ماهواره رفتار شود. گفته می‌شود اگر به موضوع حجاب توجه نشود، قضیه «آندلس» رخ می‌دهد، من فکر می‌کنم این مطلب درست نیست! نباید کاری کرد که مسئله حجاب، جنس حکومتی پیدا کند. سوال این است آیا حکومت در این امور باید دخالت کند؟ ❇ به نظرحضرت امام، فلسفه تشکیل حکومت اسلامی و مبنای نظریه ولایت فقیه، اقامه احکام شریعت است! ❇ رهبر انقلاب (دی ماه ۱۳۹۷): نمی‌توانیم مسئله‌ی حجاب و عفاف را در عداد مسائل مهم دیگر کشور قرار بدهیم. این مسئله بالاتر از آنهاست. ▪به تفاوت و فاصله آشکار و عمیق دیدگاه لاریجانی با نظر حضرت امام و رهبر انقلاب در خصوص مسئله این روزها دقت کنید! ▪ دیدگاه لاریجانی درباره نسبت حکومت اسلامی با احکام شریعت و اجرای این احکام را "سکولاریسم" می‌گویند! (سکولاریسم یعنی حکومت وظیفه‌ای درقبال دین و احکام آن ندارد) ▪وقتی فردی با این دیدگاه ۱۰ سال رئیس صدا و سیما و ۱۲ سال رئیس مجلس بوده توقع دارید نسل دهه ۸۰ و ۹۰ چگونه تربیت شود؟ مگر نه این که بنا به فرمایش امیرمومنان(ع) مردم به حاکمانشان شبیه‌ترند تا پدرانشان! ▪چرا از شباهت نگرش آشوبگران دهه هشتادی به دیدگاه یکی از مقامات عالی رتبه نظام تعجب می‌کنید؟ مگر شعار اغتشاشگران نوجوان و جوان این روزها (حجاب اختیاری و نفی قانونی کردن احکام شریعت) عین دیدگاه علی لاریجانی نیست؟ نتیجه حاکمیت امثال علی لاریجانی بر کشور، تربیت آشوبگران دهه هشتادی است! دکتر
❤️🍃❤️ 💍 1. ازدواج باعث میشه احساس امنیت بیشتری داشته باشید یکی از دلایل ازدواج، داشتن احساس امنیت و آرامش در کنار شریک زندگیه. در حقیقت ازدواج، مثل یه پوسته محافظتی عمل میکنه که از شما و عشقتون محافظت میکنه. بعد از ازدواج شما میدونید که اگه درگیری یا اختلافی داشته باشید، هر دو نفرتان تلاشتون را برای حل این درگیری ها انجام میدید. شما همچنین میدونید که مهم نیست که با چه چالش هایی روبرو هستید، هر دو از هم حمایت خواهید کرد. با وجود چنین اعتماد و تعهدیه که شما میتونید یک عمر عاشق شریک زندگیتون بمونید. 💞🌷💞🌷@kianaian💞🌷💞🌷
با این حجاب اجباری چه خواهی کرد؟👆😳😱
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انتشار برای اولین بار؛ تیرخلاص🔴 ✅ افشاگری شهرام همایون برانداز علیه اینترنشنال در اتاق کلاب هاوسی شیخ فرهاد فتحی 🔴 شنیدن این ۱۵ دقیقه برای همه مردم واجب است تا از زبان یک برانداز حقیقت اینترنشنال را بدانند. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو سرا پا وجودت ز .... و محمّد خودش است 🌸🍃 حاج محمود کریمی
اسلحۂ جنگ امࢪوز؛ چادࢪِ فاطمہ است بانوجـٰان! مبادا دلت از طعنہ ها بگیࢪد و اسلحہ ࢪا زمین بگذاࢪۍ:) ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
📌غذای حرام-فساد و فحشا ⛔مراقب باشیم، یکی از پروژه های شیطان مخلوط کردن حلال و حرام است. پس از آن، انسان به راحتی سمت فساد و فحشا کشیده می شود. 💡به فرزندانمان از کودکی بیاموزیم که به آنچه می خورند اهمیت دهند. گاهی غذایی در ظاهر تمیز است ولی ممکن است مخلوط به حرام باشد؛ مثل برخی پاستیلهای مخلوط با گوشت خوک و یا چیزهای دیگر. ‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‎‎‌‌‎‎ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🍃پنجشنبه است 🌾به یاد آنهایی 🍃که دیگر میان ما نیستند 🌾و هیچکس نمیتواند 🍃جایشان را در قلب ما پر کند 🌾نثار روح پدران و مادران آسمانی 🍃فرزندان خواهران وبرادران درگذشته 🌾و همه در گذشتگان بخوانیم 🍃فاتحه و صلوات 🌾روحشون شاد یادشون گرامی🌾 💛
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 عواقب رابطه با نامحرم 🔥 🚫 🌷لتعجیل ظهور و سلامتی آقا صلوات🌷 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🔴عیب های همسر خود را به هیچکس حتی والدین خود نگویید! 🌸آیت الله مجتهدی ره: 🌴آیه ﻗﺮآن می ﻓﺮﻣﺎید: زﻧﻬﺎ ﺑﺎﯾﺴتی ﭘﻮﺷﺶ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺑﺮای ﻋﯿﻮب ﻣﺮدان باشند و بالعکس... 🔰اگر از عیوب همسر خود بگویید در این صورت همه به زﻧﺪگی ﺷﻤﺎ اﯾﺮاد ﮔﺮﻓﺘﻪ وزیبائی بیرونی زﻧﺪگی ﺷﻤﺎ تهدید میشود ... 🔆اﻧﻘﺪر بایستی در ﭘﻮﺷاندن ﻋﯿﻮب همسر دقیق و ﺣﺴﺎس ﺑﺎشید که ﺣتی اﮔﺮ کسی ﻗﺴﻢ ﺧﻮرد که همسر ﺷﻤﺎ ﻓﻼن عیب را دارد ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﻗﺴﻢ ﺑﺨﻮرید که خـیر ؛ همسر من این عیب‌ها را ندارد و اﯾﻨﻄﻮر نیست! 🔴اشکال ندارد،آﺑﺮوداری از یک ﻣﺴﻠﻤﺎن دروغ ﻣﺤﺴﻮب ﻧمےﺷﻮد 💥ﺑﻨﺎبراین : اوﻻ اﯾﺮادات ﻫﻤﺴﺮ ﺧﻮﯾﺶ را ﺑﻪ ڪسی ﻧﮕﻮیید ﺛﺎنیا اﮔﺮ خواستید ﻫﻢ ﺑﮕﻮیید ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﺧﻮدﺗﺎن آن ﻫﻢ در ﻣﺤﯿطےی آرام ، ﺗﻨﻬﺎ و ﺑﺎ ﻋﻄﻮﻓﺖ ﻣﻄﺮح ﻧﻤﺎئید. ⚡️اﻟﺒﺘﻪ ﺑﻌضے از ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﻋﺎدت دارﻧﺪ در ﻫﻨﮕﺎم صحبت ﻫﺎی زﻧﺎﻧﻪ ﺑﻌضی از این ﺻﺤﺒﺖ ﻫﺎ را دوﺳﺘﺎﻧﻪ ﻣﻄﺮح ﻧﻤﺎیند ولی ﻏﺎﻓﻞ از آﻧﻨﺪ که آﺑﺮوی ﺷﻮﻫﺮ ﺧﻮﯾﺶ را ﻣﻘﺎﺑﻞ دوﺳﺖ ﺧﻮد ﺑﺮده اﻧﺪ و ﻣﺤﺒﻮبیت قبلی او را کم کرده اﻧﺪ ... ❎ ﻓﺮاﻣﻮش نکنید زیبایی زﻧﺪگی ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﭘﻮشی و پوشاندن ﻋﯿﻮب و ﻋﺪم اﻇﻬﺎر ﺑﻪ غریبه میباشد.. 📌پیوست: ممکنه فکر کنید گاهی با دردودل و زیر سوال بردن همسرتان پیش حتی والدین احساس سبکی یا پیروزی به شما دست میدهد. ولی واقعیت این است که شما و همسرتان با هم دوباره آشتی میکنید وبه وضع سابق برمیگردید، ولی کدورتی که دیگران از همسر شما به دل گرفته اند به راحتی فراموش نمی‌شود.. 📗از بیانات آیت الله مجتهدی ره 💞🌷💞🌷@kianaian💞🌷💞🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 بیــــدار شوید 🔵 ⭕️ چرا در آموزش و پرورش، مثل بنی‌امیه دین را آموزش می‌دهیم‼️⁉️❌‼️ 💠 استاد پناهیان اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای الی قیام مولانا المهدی 🌷لتعجیل ظهور و سلامتی آقا صلوات🌷 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🔶فرمانده ای که یواشکی از دیوار بالا می‌رفت🔶 در دوران نوجوانی مدیر مدرسه شهید بابایی از مستخدم مدرسه راضی نبود چون مستخدم کمر درد داشت و نمی توانست مدرسه را نظافت کنه . مدیر مدرسه 3 روز به مستخدم مهلت داده بود تا بیماریش را علاج کند و الا اخراج می شد. شهید بابایی این را شنیده بودن برای همین شبانه از میله های مدرسه بالا می رفت و تمام مدرسه را تمیز می کرد. صبح مستخدم بلند می شد و می دید که مدرسه واقعاً تمیز است و تعجب می کرد که این کار انس بوده یا جن . تا اینکه یک شب در کمین می نشیند و می بیند که این شهید بزرگوار در آن دوران کودکی این احساس مسئولیت را کرده بود برای اینکه آن آقا اخراج نشود می آمد و مدرسه را تمیز می کرد. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
💕💕 به اين دلايل براي كودكان در سنین پایین موبايل و تبلت نخريد:❌ 👈فرايند ذهنی کودک به تاخیر می افتد. 👈هوش هیجانی کودک کاهش می یابد. 👈دایره واژگانی کودک کاهش می یابد. 👈احتمال چاق شدن کودک افزایش می یابد. 👈سیستم اسکلتی کودک دچار اختلال می شود. 👈خواب کودک مختل می شود. 👈توان یادگیری کودک کاهش می یابد. 👈احتمال ابتلای کودک به برخی سرطان ها افزایش می یابد شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🔰 سکوت آمریکا و غرب در برابر ظلم به زن ⁉️ بزرگ‌ترین جنایات علیه زنان در غرب و از جمله در اتفاق می‌افتد اما کسی تا حالا عکس‌العملی از مقامات آمریکا و اروپا سراغ دارد؟ ⭕️ فرانس 24 (France24) می‌نویسد در عربستان دختر 22 ساله‌ی مهاجر را زنده زنده دفن می‌کنند. ⭕️ رویترز (REUTERS) گزارشی با این عنوان می‌دهد که عربستان یک زن را به جرم به اشتراک گذاشتن پُست‌های مرتبط با حقوق زنان در شبکه‌های اجتماعی را 45 سال به حبس محکوم می‌کند. ⭕️ گاردین (Guardian) گزارش می‌دهد عربستان سعودی یک دختر دانشجو را فقط به جرم فالو کردن فعالان و ریتوئیت کردن مطالب آنها به 34 سال حبس محکوم می‌کند. ⭕️ ووکس (VOX) گزارش می‌دهد که عربستان سعودی در حالی گواهینامه‌ی زنان را برای رانندگی صادر کرده که فعالان حقوق زنان هنوز در زندان، پشت میله‌های آن هستند. ⭕️ عفو بین‌الملل گزارش می‌دهد زنان سعودی که برای حق رانندگی در این کشور کمپین تشکیل داده بودند بازداشت هستند و الان در حال شدن هستند. ⭕️ دیدبان حقوق بشر سازمان ملل گزارشی را از جزییات جدید شکنجه‌ی زنان در زندان‌های عربستان منتشر می‌کند. 🔴 این جنایات علیه زنان و دختران در عربستان سعودی دائم انجام می‌شود اما هیچ صدایی از مسئولین غربی آمریکایی در نمی‌آید اما خدا نکند یک اتفاق غیر عمد در ایران بیفتد آن وقت تمام رسانه‌های عربی، عبری، غربیِ دنیا از لجن پراکنی علیه این انقلاب پُر می‌شود. آنهم انقلابی که دستاوردهای بسیار بزرگی برای زنان داشته است. 💢 این دیگر استاندارد دوگانه نیست این خباثت دوگانه‌ی رسانه‌های استکبار است. 🔸 برشی از سخنرانی 💠 سعداء _زن شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
📛 پدرهای ایرانی ⚠️حواستون باشه 🛰دارند چیزی رو میزنند که مرد ایرانی بخاطرش جونش میده... ⭕️اگر الان تبیین نکنید ، روشنگری نکنید ، مراقب فرزندتون نباشید ، باهاش رفیق نباشید پای ماهواره ، فضای مجازی لجام گسیخته رو از منزلتون قطع نکنید❗️فردا روزی استرس هایی خواهید کشید که صبر ایوب میطلبه.... غیرت اقتدار شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
26.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سواد رسانه‌ای داشته باشیم 👆 _رسانه غیرت_ اقتدار شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 مصاحبه با سهیلا که حجاب را انتخاب کرد ببینید 👆✅ بانو حالا نوبت جهاد به شما هم رسید ... یادتان هست چقدر غبطه میخوردید که چرا نمی‌توانید لباس رزم بپوشید و در میدان جنگ با دشمنان مبارزه کنید؟؟ تمام جبهه‌ۍ ڪفر و شیاطین با همه ابزارش به جنگ شما آمده است! خانم محجبه🧕 اکنون در وسط میدان نبرد هستید و فرمانده و سرباز این میدان هم فقط شما هستید. همینطور که دارید راه میروید مبارزه و جهاد میکنید،بدون اینکه چیزی بگویید✊🏻✌️🏻 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
📚 تربیت دینی فرزندان 💠 سؤال: آیا تربیت دینی و آموزش احکام اسلامی و آداب اخلاقی به فرزندان، واجب شرعی است؟ ✅ جواب: رسیدگی به امور تربیتی کودک و حفظ او از مفاسد عقیدتی و اخلاقی و از کارهایی که برای او یا دیگران مفسده یا ضرر قابل توجه دارد، شرعا وظیفه ولیّ کودک است و مادر نیز اگر حضانت کودک را به عهده بگیرد در این مورد مسئولیت شرعی دارد. در صورتی که پدر یا مادر در انجام وظایف شرعی خود نسبت به تربیت کودک کوتاهی کنند گنهکارند. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حتمااا گوش دهید🔴 😍 🌀نظره یک استاد دانشگاه امریکایی در مورد ارایش زنان ایرانی فاجعس واقعا 🚨 🌷لتعجیل ظهور و سلامتی آقا صلوات🌷 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
دختران این خاک برای این خاک پدر میدهند نه روسری :))✨💛 کاش اینو اینقدر فور کنید داخل کانال هاتون اینقدر پخشش کنید که دلِ من یکی آروم بگیرھ🥀… شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅مادرها بچه ها را نترسونید...!!!! 🎥حجت الاسلام والمسلمین ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 📣۰👇 📺۰🌼🌹🌹🌹🌹👇 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تشویق و تنبیه کودک 😤😖 ✖واقعا کلافه کنندس... ✖کلافکگی که ۱دقیقشه... این قسمت از رو حتما چندباری ببینید شاید بچه‌تون کمتر کتک خورد شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)