eitaa logo
همراهان اجتماعی ری
193 دنبال‌کننده
33.9هزار عکس
4.5هزار ویدیو
202 فایل
hamrahan rey ارتباط با مدیر: @Ejtemaerey1 ارتباط با ادمین:
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از مشهودترین ضررهای بازی‌ کامپیوتری برای کودکان، تأثیر منفی بازی‌ها بر رفتار کودک می باشد . کودک رفتار‌های هجومی و خشن را فرا می‌گیرد و نسبت به مرگ بی احساس خواهد شد. امروزه تعداد بازی‌های خشن در بازار بیش از بازی‌های آموزشی است. این بازی‌ها احساس قدرت کاذب و ناخوشایندی را به کودک القا میکنند... شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
⚠️ یکی از پدیده‌های نوظهور عصر ما پدیده‌ی و وابستگی شدید به تلفن همراه است. به طور کلی به هر نوع رفتاری که [مانند وابستگی به مواد مخدر و یا قماربازی] برای فرد تبدیل به یک اجبار و الزام شود ، اعتیاد گفته می‌شود. برخی نشانه‌هایِ فردی که به اینترنت و و موبابل اعتیاد پیدا کرده این چنین است : 1⃣ : هر چند دقیقه و حتی هر چند ثانیه یک بار به طور بی هدف تلفن خود را چک می‌کند. 2⃣ : حوصله‌ی خواندن متن‌های طولانی و مقالات عمیق را ندارد. 3⃣ : در دنیای حقیقی ، از ادبیات و الفاظ دنیای مجازی استفاده می‌کند. 4⃣ : اگر اینترنت نداشته باشد یا شارژ تلفن همراهش تمام شود یا موبایل او در منزل جا بماند ، کلافگی و بی هدفی وجودش را فرا می‌گیرد. 5⃣ : اینترنت و موبایل در الویت اول او نسبت به هر چیزی قرار دارد. 6⃣ : تمرکز ذهنی او کم شده است. 7⃣ : اختلالات رفتاری همچون ؛ گوشه ‌گیری ، وسواس فکری ، بد اخلاقی ، افسردگی ، اضطراب و بی قراری ، کاهش اعتماد به نفس و عزت نفس در وی شکل گرفته است. 📝 و اما برای رهایی از معضل اعتیاد اینترنتی چه باید کرد؟؟؟ 🔸1⃣🔸 : مهمترین راهکار در کاهش اعتیاد اینترنتی است. تفکر در این موضوع که در استفاده‌ی افراطی خود از موبایل و اینترنت و بازی های دیجیتال ، چه چیزهایی به دست آورده‌ایم و چه چیزهایی از دست داده‌‌ایم؟ قطعاً مهمترین چیزی که صرف کرده‌ایم وقت و عمر بدون ارزشمند و بازگشت‌مان بوده و نه تنها چیز زیادی بدست نیاورده‌ایم بلکه احتمالاً عوارضی همچون ضعف بینایی ، کاهش قدرت ، سندرم خشکی چشم ، دردهای مفاصل گردن ، مچ و ستون فقرات و بیماری‌های روحی و جسمی فراوانی را برای خود به ارمغان آورده ایم! 🔹2⃣🔹 : سعی کنید سبک زندگی خود را اصلاح کنید و کارکرد موبایل در زندگی‌‌تان را کاهش دهید. به طور مثال برای بیدار شدن بجای استفاده از هشدار موبایل از ساعت زنگ دار استفاده کنید. 🔸3⃣🔸 : در خرید و مصرف بسته‌ی اینترنتی برنامه ریزی داشته باشید و از خرید بسته های نامحدود یا حجم بالا اجتناب کنید. بسته‌های محدود بخرید تا مصرف‌تان نیز کم کم محدود گردد. 🔹4⃣🔹 : همواره تلفن همراهتان را در منزل یا محل کار در مکانی دور از خود قرار دهید چرا که هر مقدار این وسیله در دسترس تر باشد ، میزان مراجعه به آن نیز افزایش می‌یابد. 🔸5⃣🔸 : به جای روابط مجازی ، روابط حقیقی و عاطفی خود را با ، فامیل ، دوستان و آشنایان افزایش دهید و در برنامه‌ی زندگی خود تفریحات سالم و ترجیحاً فیزیکی همچون و را جایگزین تفریحات دیجیتال و موبایلی نمایید. 🔹6⃣🔹 : هنگامی که می‌خواهید بی دلیل تلفن خود را چک کنید از خود بپرسید : این کار در حالی که آن را به تازگی انجام داده‌اید چه ضرورت و فایده‌ای دارد؟ 🔸7⃣🔸 : می‌توانید از اپلیکیشن‌های محدود کننده‌ی تلفن همراه استفاده کنید و استفاده از اپلیکیشن های خاص [مانند پیامرسان‌ها و جستجوگرها] را به طور زمان بندی کنید. 🔹8⃣🔹 : با متخصصین و مشاورین عرصه‌ی رسانه در ارتباط باشید و از راهنمایی‌های آنان بهره ببرید. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
*🔸ولی دیر شده بود.* 🔹بعد از واقعه عاشورا حدوداً ۳۵ هزار نفر در یاری اهل بیت کشته شدند ولی اصلا ارزش کار اون ۷۲ نفر رو نداشت... 🔸گروه اوّل توابیّن بودند؛ 🔻همون‌هایی که روز عاشورا سکوت کردند، بعد از شهادت همگی قیام کردند تقریباً همه کشته شدند. ۵۰۰۰ نفر... *🔸«ولی دیر شده بود.»* 🔹گروه دوّم مردم مدینه بودند؛ 🔻بعد از عاشورا قیام کردند همگی کشته شدند حدود ۱۰ هزار نفر. یزید گفت: لشکری که به مدینه حمله کنه، سه روز جان و مال و ناموس مردم مدینه برايش حلاله. *🔸«امّا دیر شده بود.»* 🔹گروه سـوّم مختار بود که بعد از جنگ‌های فراوان و کشته شدن حدود ۲۲ هزار نفر. گر چه قاتلان امام مظلوم (علیه السلام) را قصاص کرد... *🔻«امّا دیر شده بود.»* 1️⃣ مردمی که در مدینه هنگام خروج امام حسین (علیه السلام) همراهیش نکردن... 2️⃣ مردمی که هنگام ورود امام حسین (علیه السلام) به کوفه کمکش نکردند... 👈 همه بعدها به کمک امام رفتند... *«ولی دیر شده بود.»* امام سجاد (علیه السلام) هم استقبال خاصّی از این حرکت‌ها نمی‌کردند. *«چون دیر شده بود.»* 🔻حدود ۳۵ هزار نفر کشته شدند امّا دیر شده بود. 👌خیلی فرق هست بین اون ۷۲ نفری که به موقع به یاری امامشون رفتند...! *⚠️ ما باید مراقب باشیم که از امام خودمون عقب نیفتیم.* *☝🏼الْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ، وَالْمُتَاَخِّرُ عَنْهُمْ زاهِقٌ وَاللّازِمُ لَهُمْ لاحِقٌ_* *🔻هر که بر ایشان تقدم جوید از دین بیرون رفته و کسى که از ایشان عقب ماند به نابودى گراید.* (عج) شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🔵 توی خیلی از کشورها که مسلمان نیستن، امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یه و بین مردم رواج داره! فقط کافیه بخوای از چراغ قرمز رد بشی یا یه زباله روی زمین بندازی تا دیگران سریع بهت واکنش نشون بدن!😲  یه سیستم بی بدیل برای جامعه است ! 😍 اما   داره  داره  داره  داره که باید یاد بگیریم 🤗 ‌ ♨️اینکه "من اول خودمو درست کنم" اصلا جمله صحیحی نیست، چون امر به معروف و نهی از منکر خودش بخشی از خودسازیه! ✌ نمیشه من نمازمو ترک کنم که بگم دارم خودسازی میکنم! 😐 ✅ امر به معروف و نهی از منکر، مثل نماز واجبه، با این تفاوت که  ستون دین هست اما امر به معروف اون پی و زمینی هست که کل دین روی اون بنا شده (بِها تُقامُ الفَرائِض). شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
ودر پایان تشویق شرکت کنندگان و برندگان مسابقات ورزشی پایگاه شهید چمران شهیدم و حجاب ╰┅┅┅┅❀🍃🌼🍃❀┅┅┅┅╯
سواد رسانه مدرسه ندای فاطمه دوشنبه 25 مهر 1401 سخنران خواهر بسیجی زمانی پور فجر انقلاب # حوزه 360 میقات # ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی
برگزاری مراسم دعای آل یاسین وتشکیل حلقه صالحین مدرسه ندای فاطمه دوشنبه 25 مهر 1401 فجرانقلاب ۳۶۰ میقات ری
✴️ اهمیت ✅ اولین آمر به معروف، ذات مقدس پروردگار است : إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ وَإِيتَاءِ ذِي الْقُرْبَىٰ وَيَنْهَىٰ عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنكَرِ وَالْبَغْيِ يَعِظُكُمْ لَعَلَّكُمْ تَذَكَّرُونَ (نحل ، ٩٠) ✅ وجود مقدس پیامبر معظم اسلام صلوات الله علیه، از برترین آمران به معروف و ناهيان از منکر است: یَأمُرُهُم بِالمَعروفِ وَ ینهاهُم عَنِ المُنکَر (اعراف ،١٥٧) ✅ ائمه علیهم السلام، بزرگترین آمران به معروف و ناهيان از منکر هستند. در زیارت می خوانیم: أَشْهَدُ أَنَّكَ قَدْ أَقَمْتَ الصَّلاةَ وَ آتَيْتَ الزَّكَاةَ وَ أَمَرْتَ بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَيْتَ عَنِ الْمُنْكَرِ ✅ مومنين و مومنات در هر نقطه ای از جهان اسلام، آمران به معروفند: وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنكَرِ وَيُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَيُطِيعُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ أُولَٰئِكَ سَيَرْحَمُهُمُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ (توبه، ٧١) ✅ از اصلی ترین وظایف حاکمیت، اقامه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است: الَّذِينَ إِن مَّكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنكَرِ وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ (حج، ٤١) شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
⬅️بحث بر سر حجاب و بدحجاب نیست؛ با ایرانِ قوی و مستقل مخالفند. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
⚪️وَأَتَوَکَّلُ عَلَى اللّهِ تَوَکُّلَ الاِْنَابَةِ إِلَْيهِ. وَ أَسْتَرْشِدُهُ السَّبِيلَ الْمُؤَدِّيَةَ إِلَى جَنَّتِهِ، الْقَاصِدَةَ إِلَى مَحَلِّ رَغْبَتِهِ 💎 «به خدا توکّل مى کنم; توکّلى همراه با توبه و بازگشت به سوى او و از او هدايت مى طلبم، به راهى که به سوى بهشتش منتهى مى شود و به منزلگاه مورد رضايش مى رسد. 📘 (عج) شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
✅ ضرورت‌و فروریت پرداخت به موضوع عفاف و حجاب شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خصلت‌های مرد و زن شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🌸🍃🌸🍃 دانشجوی ترم دوم دانشگاه بودم که با دعوت از فرمانده سپاه وقت پاسداران شهر صنعتی شهید طاهرخانی و با اجازه خانواده با سمت مسئول واحد فرهنگی سپاه در این واحد مشغول به کار شدم. در واحد فرهنگی سپاه به تنهایی کارهایی مانند طراحی روزنامه، نوشتن مطلب، مقاله و غیره را انجام می‌دادم که این روزنامه‌ها توسط برادران سپاه به شرکت‌ها و مراکز کارگری توزیع می‌شد. یکی از برادرانی که در این کار به من کمک می‌کرد، فعال بود و ایده‌های فرهنگی خوبی داشت شهید رضا عطاری بود و همین زمینه آشنایی و شناخت بنده با ایشان شد. شهید عطاری برای ازدواج با بنده با فرمانده سپاه صحبت کرد و فرمانده هم این موضوع را با من در میان گذاشت و به من توصیه کرد که با پیشنهاد ایشان موافقت کنم. من هم موضوع را با پدر و خانواده‌ام در میان گذاشتم و آنها نیز موافقت کردند که شهید عطاری به خواستگاری بنده بیاید. همسر شهید شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
چادر ۳ تا نقطه داره، همون ۳ تا نقطه که بین پوشیدگی و پوسیدگی فرق گذاشته... زن، عفت، افتخار شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا باور میکنید که.. "‼️.. ↵اینا‌دلــشـون، براۍ‌زن‌ایرانـــۍ‌سوخته؟... شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیا از جنگ جهانی علیه حجاب اطلاع دارید؟ سوالاتی که بعد از دیدن این کلیپ برایتان مطرح می‌شود: چرا مبارزه با حجاب از شرق تا غرب عالم را فراگرفته ؟ چرا مدعیان دمکراسی محور مبارزه با حجاب هستند!، آیا همه مشکلات این جوامع حل شده تنها پوشش زنان آسیب می زند؟ واکنش نهادهای بین‌المللی در اعاده حق طبیعی زنان مسلمان چیست ؟ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چقدر زیبا مسائل اخیر و بیان میکنن درود خدا بر شهید بهشتی حتماً این بیان زیبا را گوش بدهید👆 🚩 🚩 🚩 🚩 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتیاد مدرن ⭕️آیا می‌توانید یک روز را بدون سپری کنید؟ اگه پاسخ شما «خیر» است این ویدئو را ببینید تا بدانید سازندگان تلفن همراه با چه ترفندی مغز ما را به استفاده مداوم و طولانی مدت از تلفن همراه عادت می‌دهند. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🇮🇷 تنها راه نجات ♦️آیت الله جوادی آملی:مواظب باشیم این نظام نه به آسانی به دست آمده و نه به آسانی برمی‌گردد. اگر معاذ الله کمترین آسیبی ببینید تمام لعنت های گذشته دامنگیر ما میشود، الی یوم القیامة هر مسلمانی که بیاید لعنتش دامنگیر ماست. ♦️...بر همه ما است که اين نظام را حفظ بکنیم...کاری که باعث تضعیف این نظام است، باعث تفرقه است، باعث نفاق افکنی است، باعث طمع بیگانه است حرام عینی است.» 🌷🇮🇷جهادتبیین🌷🇮🇷 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🔺تصویری که هیچ‌گاه رسانه‌های ضدانقلاب نشان نمی‌دهند 🔹عکس مربوط به ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در بلوار کشاورز تهران است که با واکنش کاربران فضای مواجه شد. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ اعتیاد اینترنتی چیست؟ 🎙 سخنران : سید علیرضا آل‌داود (عج) شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🍃 📓 نام : " مساله حجاب " ✍ نویسنده : " مرتضی مطهری " 📑 ناشر : " انتشارات صدرا " 📖 توضیحی از متن : پنج بخش اصلی این کتاب : ۱. آیا پوشش از مختصات اسلام است و پس از ظهور اسلام از مسلمین به غیرمسلمین سرایت کرده است؟ یا از مختصات اسلام و مسلمین نیست و در میان ملل دیگر قبل از اسلام نیز وجود داشته است؟ ۲. علت پوشش چیست؟ چنانکه می‌دانیم در میان حیوانات هیچ‌گونه حریمی میان جنس نر و جنس ماده وجود ندارد، آنها آزادانه با یکدیگر معاشرت می‌کنند. قاعده اوّلی طبیعی این است که افراد انسان نیز چنین باشند. چه موجبی سبب شده که میان جنس زن و مرد حریم و حائلی به صورت پوشیدگی زن یا به صورت دیگر به وجود آید؟ اختصاص به پوشش ندارد، در مطلق اخلاق جنسی جای چنین سؤالی هست. درباره حیا و عفاف نیز همین پرسش هست. حیوانات در مسائل جنسی احساس شرم نمی‌کنند ولی در انسان بالاخص در جنس ماده حیا و شرم وجود دارد. ۳. فلسفه پوشش از نظر اسلام ۴. ایرادها و اشکالها ۵. حدود پوشش اسلامی چیست؟ و ... شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
بانوی خوبم !😌 فلسفـه حجاب تنها به گنـاه نیفتـادن مردهـا نیست!🙃 که اگر چنین بود ، چرا خدا تو را با حجـاب کامل به حضورمی‌طلبددر عاشقانه ترین عبادتت؟😌 جنـس تو با حیـا خلق شده...😇 "رعایت حجاب تو شرط انتظار حجت ابن الحسن (عج) است" 🌱 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
💣 ☄جنگ همون جنگه، فقط گلوله هاش عوض شده. من و شما هم رزمنده های جنگ هستیم. ━━━💠🍃🌸🍃💠━━ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)