eitaa logo
همراهان اجتماعی ری
193 دنبال‌کننده
33.9هزار عکس
4.5هزار ویدیو
202 فایل
hamrahan rey ارتباط با مدیر: @Ejtemaerey1 ارتباط با ادمین:
مشاهده در ایتا
دانلود
زنان قمی زیر سایه سکوت خبری به استقبال بانوی کرامت رفتند تو میزبانی و ما مهمانیم سالروز ورود بانوی کرامت به قم‌مبارک باد. شعبه اجتماعی حوزه ۳۶۲بشارت
😍محبت به کودکان هر کودکی تشنه‌ی محبّت خانواده‌اش است. «محبّت به خصوص در قالب بوسیدن و در آغوش کشیدن باعث آرامش خاطر و شادابی کودک می‌شود» 🔴کودکانی که از محبّت والدین خود محروم‌ هستند معمولاً این نیاز را با پرخاشگری و ناسازگاری نشان می‌دهند. 📌نوجوانان محروم از محبّت والدین نیز همیشه در جایی به غیر از خانه و از غریبه‌ها طلب محبت می‌کنند. در هر حال آنچه در تربیت کودکان اهمیّت دارد؛ ابراز محبّت است. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
در کودکی نظام باورهای کودک شکل میگیرد و والدین تاثیر فوق‌العاده ای در رشد افکار منفی و مثبت فرزندشان دارند... موقع صحبت کردن با آنها مدام از بی پولی سخن نگوییم تو چه قدر تنبل هستی آخرش هیچی نمیشوی و امثال اینها ذهن آنها را با با برکت و فراوانی دنیا با اینکه چقدر فوق‌العاده و دوست داشتنی هستند و اینکه آینده درخشانی در انتظار شان هست آشنا کنید تا واقعا قدرتمند شوند و با دید مثبتی زندگی کنند. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🔴 💠 مهم نیست که چند وقت از شما می‌گذرد، و به هم گذاشتن هرگز ضد هم نیستند.  💠 در گفتگوهای خود از کلماتی مانند: لطفاً، متشکرم، متأسفم، ببخشید و کلماتی که نشانه‌ی احترام گذاشتن است استفاده کنید.  💠 در رفتارهای خود، احترام به همسرتان مشهود باشد. 💠 طرز و شما نشان می‌دهد چقدر برای همسرتان قائل هستید و به او احترام می‌گذارید. 💠 نتیجه و احترام به یکدیگر، افزایش و صفات خوب و کمرنگ شدن صفات رذیله در انسان است. 💠 همیشه برای همسرتان یک همسر بانشاط و گرم و صمیمیِ باشید تا محبوبیت و جاذبه‌ی شما روز به روز بیشتر شود. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
💎 رمز موفقیت در تربیت و فرزندپروری رفاقت و برقراری رابطه صمیمانه با فرزندتان است. اگر تلاشی در این راستا نداشته باشید ، دیگران جای خالی شما را پر خواهند کرد. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
✍در زندگی_مشترک چند مورد است که همسر شما از جانب شما احتیاج دارد:👇👇 اول : اطمینان دوم : آرامش و آرام بودن سوم : احساس آزاد بودن چهارم : استقلال پنجم : امنیت شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🍓 یکی از عوامل آرامش در خانواده ، 👈 حمایت کردن از همدیگر است . 🍓 حمایت کردن ، گاهی زبانی است . 🍓 یعنی باید از همسرتان تعریف کنید . 🍓 ویژگی های خوب او را به زبان بیاورید 🍓 از کارهای او ، تشکر و قدردانی کنید . 🍓 چه در جمع ، چه در خلوت و تنهایی خودتان 🍓 اما گاهی حمایت کردن ، عملی است . 🍓 مثل کمک در کارهای خانه 🍓 بسیج کردن فرزندان در انجام کار خانه 🍓 رفع نیازهای ضروری او 🍓 و... شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🧕👳‍♂زن و شوهر بهشتی 🎙 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به سطح خیابان های شهرهامون رفتیم،‌و با دختران شهرمان در حس خوب بودن شریک بودیم😊🌱 به امید لبخند آقامون💚 بزرگ ترین پویش کشور✅😇 دختــرانه -اجتماعی -حوزه-۳۶۲بشارت
🔰 مهمترین عوامل مؤثر در تربیت و تعادل روحی فرزند ✅تعادل روحی و روانی به عوامل زیادی ربط پیدا می‌کند اما دو تا از کلیدی‌ترین عوامل تعادل روحی فرزندان در خانواده عبارتند از اینکه: «رابطه پدر با مادر از سر محبت و رحمت باشد» و «رابطه مادر با پدر سرشار از تواضع و احترام باشد». البته هر دو خوب است به یکدیگر احترام و محبت داشته باشند ولی بر اساس اقتضائات خاص روحی زن و مرد احترام برای مرد و محبت برای زن اولویت پیدا می‌کند. وقتی بچه ها اینگونه روابطی را می‌بینند گویی هر چیزی سر جای خودش قرار گرفته و تعادل در خانه برقرار خواهد شد. ❇️بچه‌ها وقتی در خانه تعادل روحی پیدا می‌کنند که ببینند «پدر "ستون" خانه است و مادر "زیبایی" خانه» به تعبیر دیگر، پدر رئیس حقوقی خانه است و مادر رئیس عاطفی خانه است. خانم باید مراقب باشد که غرور شوهرش را نشکند و به فرزندانش هم یاد بدهد که غرور پدرشان را نشکنند و به او احترام بگذارند. مرد هم باید مراقب باشد که دل همسرش را نشکند و به فرزندانش یاد بدهد که دل مادرشان را نشکنند. در این خانواده هر چه مادر دوست داشته باشد و هر چه پدر فرمان بدهد، بچه‌ها طبق آن عمل خواهند کرد و به این ترتیب تعادل در خانه برقرار خواهد شد. چون این دو رفتار مطابق فطرت و طبیعت پاک انسان است و دختر و پسر در چنین خانواده‌ای پاسخ‌های طبیعی اقتضائات روحی خود را می‌بینند و محیط خانه برای آنها آرامش‌بخش می‌شود. ✍ حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان ۳۶۶اسوه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد پناهیان: من حیف نشدم؟ من به این خوبی؛ چرا همسرم اینجوریه؟ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مگر بدن و لباس مسئله خصوصی هر کسی نیست، پس چرا براش محدودیت قائل میشن؟؟!! 🔹اصلا میشه برای حجاب قانون نوشت و قانونیش کرد؟ ❌ لباس پوشیدن شخص در عرصه عمومی، مسئله خصوصیه یا
برای پیشگیری از استرس با کودکتان بیشتر بازی کنید و سعی کنید در این بازی‌ها علاوه بر تخلیه انرژی جسمانی کودک، شادی و شوق به زندگی را در او تقویت کنید. در این مورد استفاده از بازی‌های گروهی استفاده کنید تا با تحکیم ارتباط خانوادگی، محیطی شاداب برای همه افراد خانواده ایجاد کند. ۳۶۶اسوه
چرا یکی از معیارهای ازدواج، باید ایمان باشد؟ مطمئن باشید کسی که دنبال نگاه خداست؛ درزمان اختلافات، شما را آزار نخواهد داد🌿:) شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🇮🇷«زن، زندگی، آزادی» یعنی؛ 🇮🇷 دختر «بااستعداد، نجیب و باحیای» دیروز کشورم، درسایهٔ «امنیتِ کشورِ مستقل و مقتدر ایران اسلامی»؛ با تکیه بر آموزه‌های آزاداندیشی اسلامی، در برابر همهٔ هجمه‌های آزادی غربی ایستاد، تا امروز در کسوتِ زیبندهٔ مادری صبور، متین، عفیف، نجیب، هوشمند در نهایت اقتدار، با «هدایت الهی» مفتخر به دریافتِ مدال «دانشجوی نخبه» در کلام «ولی امر‌ مسلمین جهان» گردد. 🇮🇷هَنیئًا لَکِ... -اجتماعی-حوزه-۳۶۲بشارت
میزان اقتدارمرد هر چه بالاتر بره محبت بیشتر میشه 🖇 راهکارهای بالابردن اقتدارمرد‼️⁉️ 1⃣واگذاری امور مهم به همسر 2⃣بین عشق واحترام مرد رو انتخاب میکنه 🖇پس چشم گفتن اقتدار مرد رو ..🔊 🔴🔴اقتدار دادنیِ کسب کردنی نیست 🔴🔴 3⃣اقتدار# مردآشکار است و از پنهان ....... شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🔰 بذار خدا با بچه ات، تو رو تربیت کنه! 📌 میدونی چطوری؟؟؟👇👇👇👇 🔰وقتی شب نمیذاره بخوابی... ده بار تا صبح بیدارت میکنه دست خدا رو ببینی که داره صبر و ظرفیتت را بالا می بره👌🏻 ادامه دارد... ۳۶۶اسوه
🔷هرکه برادر مومن خود را همسر دهد تاآن زن همدم ومایه آسایش اوباشد خداوند او را از حورالعین بهشت زن می دهد وباهرکدام از صدیقان از اهل بیت من وبرادران دینی اش که دوست داشته باشد همدمش کند وآنان را بااو انس و الفت دهد. ✅👏 پیامبر اکرم (ص) بحارالانوار ج75 شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🌺 روزمان را با نورانیتِ ، نورانی کنیم 🌺ــــ 🔉 امام حسین (علیه السلام) : شایسته‌ی شأن مومن نیست که ببیند کسی خدا را معصیت میکند ولی به او اعتراض نکند. 📚کنز العمال .ج۳. ص۸۵ شعبه اجتماعی حوزه۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
🔰 نیازهای اساسی کودکان 💠 مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای کودکان برای رشد و تربیت سالم و شاد عبارتند از: 1. مورد توجه بودن 2. در نظر گرفتن استقلال و هویت مستقل برای کودکان 3. آزادی در ابراز هیجانات و تفریحات کودکانه و درک شدن آنها توسط والدین 4. داشتن محدودیت‌های واقع‌بینانه برای کودکان؛ همانند قانون‌های بجا و متناسب، برای حفاظت از سلامت جسم و روح کودکان. شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
❣پیامبراکرم صلی الله‌علیه‌وآله‌وسلم: فرزندان خود را به کسب سه خصلت تربیت کنید؛ دوستی پیامبرتان و دوستی خاندانش و قرائت قرآن 📜قاموس قرآن، ص۲ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
📌معصومه دوران 🕊اینکه هم‌نام مادرت فاطمه زهرا(س) هستی، حتما حکمتی دارد؛ 🕊اینکه همچون «أم أبیها»، آرامِ جان پدر گشتی، حتما حکمتی دارد... 🕊اینکه چون او «شفیعهٔ روز جزا» هستی و زیارت مزار شریفت برای عاشقان ولایت مایهٔ سکینهٔ قلبی است، حتما حکمتی دارد... 🕊اینکه چون عمه سادات برای تبیینِ جایگاه ولایت، راهی سفر شدی حتما حکمتی دارد... _«دختر جوان تربیت شدهٔ دامان اهل‌بیت با پاشیدنِ بذرِ معرفت و ولایت، در طول مسیر و بعد از رسیدن به قم موجب شد، که این شهر به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل بیت (علیه السلام) بدرخشد.» (بیانات رهبر انقلاب ۲۹ مهر ۸۷).– 🕊پس حتما اینکه اینجا در شهر قم؛ «قلبِ دوم ایران» به برکت وجودت، بهشتی به عظمت مدینه برای عاشقان ولایت برپا شده، حتما حکمتی دارد... 🕊حکمتش هرچه هست؛ حُسنش این است که دخترانِ معصوم، نجیب، عفیف و ولایتمدار ایران زمین را مصمم‌کرده، الگویی چون شما برای خود برگزینند، تا در هنگامهٔ فتنه‌های آخرالزمانی «معصومهٔ زمانِ‌خویش» باشند. 🕊«یا فاطِمة إشفَعی لی فِی الجَنَة» شعبه اجتماعی حوزه ۳۶۲بشارت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 📽فرق نصیحت با گفتگو در تربیت👆 استاد احمدی به این سوالات پاسخ می دهند: چگونه بچه ام را نصیحت کنم؟ چرا بچه ام به نصیحت های من گوش نمی‌دهد؟ شعبه اجتماعی حوزه مقاومت بسیج۳۶۲بشارت ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)