eitaa logo
همسفر
1.9هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
859 ویدیو
224 فایل
همسرداری یک هنره و نیاز به ذوق و مهارت ظریفی داره، که "همسفر" اونا رو بهت یادمیده تا بتونی یه همسر شاد و نمونه باشی😍💞 برای برگزاری کارگاه ازدواج و همسرداری درخدمتیم @aliakbari20
مشاهده در ایتا
دانلود
چگونه به آرامش روان برسیم؟ 🔺قرار شد انتظارات خود را از دیگران کاهش دهیم!؟😊 🔹البته توقع نداشتن از نزدیکان به معنی بی تفاوتی نسبت به رفتار آنها نیست 🔸اصلاح و تغییر رفتار دیگران نیازمند مقدمات علمی و روش‌های ویژه‌ای است که ما می‌توانیم انجام دهیم و باید برای آن تلاش کنیم. 🔹در این راستا، چه موفق شویم چه نشویم وظیفه خود را انجام داده‌ایم 🔸متاسفانه ما غالبا به روشهای صحیح برای اصلاح نزدیکان اقدام نمی‌کنیم و فقط انتظار اصلاح داریم. 🔹انتظار و توقع نابجا از دیگری: اولا کمکی به اصلاح رفتار او نمی‌کند ثانیا سبب غصه و اضطراب بیشتر در شما می‌شود ثالثا سبب افزایش بدبینی شما به او می‌شود رابعاً این بدبینی، شما را به رفتارهای ناشایستی نسبت به او وادار می‌سازد و در نتیجه فاصله شما را از او بیشتر می‌کند و بر مشکل می‌افزاید
ملاک‌های گزینش همسر: سلامت جسمانی، روان شناختی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی 📚کتاب خانواده در نگرش اسلام و روان شناسی ، ص۲۹
معنی کفویت همسان همسری... هم شأن بودن البته اینکه فکر کنی دختر و پسر در همه چی همانند هم باشند محاله👌 📚 خانواده در نگرش اسلام و روان شناسی ، ص ۴۰
دو اصل مهم در فرآیند گزینش همسر: ۱.شناخت ویژگیهای همسر مناسب ۲.تحقیق درباره فرد مورد نظر 📚 خانواده در نگرش اسلام و روان شناسی ، ص۴۳
کشش زوجین بر اساس سه عامله: تشابه تفاوت نیاز پیوند جویی 📚 خانواده در نگرش اسلام و روان شناسی ، ص۵۴
صفات اخلاقی برای کارایی بیشتر خانواده: 💓صداقت 💓خوش بینی 💓قناعت 💓صبر 💓سخاوت آموزه های رفتاری اسلام درین رابطه: 💚روابط کلامی 💚روابط غیر کلامی 💚محیط خانه 💚اداره امور خانواده 💚عبادت 📚 خانواده در نگرش اسلام و روان شناسی ، ص ۱۲۲
چرا حق طلاق با مرده؟ چون حق علاقه با مرده😊 قانع شدی عجیجم؟ 📚نظام حقوق زن در اسلام، ص۳۱۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا سند تاریخی دارد؟؟ حقیقت ماجرای و چیست ؟ استاد نهج البلاغه استاد مهدوی ارفع ( از صحنه های داخل کلیپ عذرخواهیم)
فقر رو از بین می‌بره
سیاست های آمریکا در جنگ جمعیتی 📚 جمعیت ایران، ص۱۰۰