eitaa logo
همسران موفقِ فاطمی❤💍
11.6هزار دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
2.7هزار ویدیو
62 فایل
💕هدف ما #نجات جامعه از #فقردانش_جنسی رواج #همسرداری_فاطمی و #پیوندبهتربین همسران است💕 ⛔کپی‌مطالب فقط باذکرمنبع ولینک جایزاست❤ 🙏آیدی #فـقـط جهت ارسال‌ایده‌هاوتجارب @Banoo9669 🎀 #تبلیغ‌کانال‌شما👇 https://eitaa.com/joinchat/254672920C9b16851ec4
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️ ❣تا بگیرد زندگانے ام صفا، گفتم حسین با همہ بے بندوبارے بارها گفتم ❣دست هایم را گرفتے هرڪجا خوردم زمین تا نهادم دسٺِ خود را روے پا گفتم حسین 🖤
🕊آماده شد محض نجاتِ خلق؛ کشتیِ نجات تا خواندی از لطف و کرَم، «إنّا إلیه راجعون» ...♡
روز شمار وقایع کربلا 🔺🔺از اول تا روز عاشورا ( روز پنجم ماه محرم ) 🖊کربلا….یکشنبه پنجم محرم الحرام سال ۶۱ هجری قمری 🔹 نیروهای پراکنده در سطح شهر کوفه کم کم جمع شده و به لشکر عمر بن سعد می پیوندند. نوشته اند: شیث بن ربعی با هزار سوار به سوی کربلا روان شد. 🔸عبیدالله عده ای را مأموریت داد تا در مسیر کربلا بایستند و از حرکت کسانی که به قصد یاری حسین(ع) از کوفه خارج می شوند، جلوگیری کنند. 🔹چون گروهی از مردم می دانستند که جنگ با امام حسین(ع) در حکم جنگ با خدا و پیامبر است، در اثنای راه از لشکر دشمن جدا شده و فرار می کردند. 🔸نوشته اند: فرماندهی که از کوفه با هزار جنگجو حرکت کرده بود، چون به کربلا رسید، سیصد یا چهارصد نفر همراه او بودند و بقیه چون اعتقادی به این جنگ نداشتند، اقدام به فرار می کردند. 🔻از سخنان امام حسین(ع) با سپاه دشمن 🔹« هیهات ما تن به ذلت نخواهیم داد. خدا و رسول او و مؤمنان هرگز برای ما ذلت و خواری را نپسندیدند. 🔸دامنهای پاکی که ما را پرورده است و سرهای پرشور و مردان غیرتمند هرگز فرومایگان را بر کشته شدن مردانه ترجیح ندهند. ❤️
🌷 🍃 🌿ما بہ عشقِ حسنش مےنازیم جان بہ راهِ قدَمش مےبازیم 🌿عاقبٺ مثل حَریمِ اَرباب از برایش حَرَمے مےسازیم 💚 💔🥀
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 عملوا الصالحات، شعار هم کلاس نظم یکمون بود هم نظم دومون. ما باید یاد بگیریم تو تمام صحنه های زندگیمون بهشتی زندگی کنیم و خوش به حال کسایی که خودشون رو خسته نمی کنن. یعنی چی ⁉️ یا ایها الذین آمنو اطیعوا الله و اطیعوا الرسول یعنی ای کسانی که ایمان آوردید ⬅️خدا گفت این کار و بکن بگو⬅️ چشم همسرداری چشم تربیت فرزند چشم کوتاهترین راهش همین چشم هست✅ وقتی چشم میگی شما از السابقون حساب میشی. سبقت می گیری. در این سبقت هرکسی میزان رضایتش بالاتر باشه سرعتش بالاتره 🌱🍃🌷یعنی مثل حلقه به همدیگه متصل میشه این زنجیر وارهِ. می‌گیم راضی باش تا چی باشی؟ بهشتی باشی وقتی راضی باشی سبقت میگیری وقتی سبقت بگیری وسارعوا الی مغفرة خواهی شد. جلسه اول این آیه رو براتون گفتیم که به سمت مغفرت خداوند به سرعت در حرکت باشید. مثلا یک نفر هستش بچه اش مریض میشه مدام قدم میزنه، بیمارستان بردن این ور میره اون ور میره این بلوغ عاطفی اش رو داره نشون میده این گرمای وجودش رو داره نشون میده. چیکار میکنه⁉️⬅️ داره پیگیری میکنه، دعا میخونه ،نذر میکنه، نیاز می کنه، پیگیره دکتر هستش، آزمایش میده، همه کار داره میکنه وقتی طرف از دنیا رفت باید سرد بشه⬅️ رضا سرده، راضی به رضای خدا💙 تموم شد. دیگه آی چرا دکترا اینکارو نکردن ،اگه من اونجا میبردم اینطوری میشد ،چرا این رفت؟ چرا اون رفت؟ چرا اینطوری شد؟ چرا خدا شفا نداد؟ این طوری شد. این چراها،ای کاش ها اگرها ،نمی شه ها ، همه چی می شه،عدم رضایت، رضایت نداشتن⬅️ یعنی تسلیم نیستم. تسلیم نباشی. یعنی ایمانت ضعیفه. باور نداری. حالا ما می یایم می گیم توی خونه ایمان داشته باشید که شما زن و مرد نه، یک مومن هستید. بلوغ عاطفی داشته باشید.اولین نشانه در بلوغ عاطفی⬅️ محبت داشته باشید @jalasaaat ارسال مطلب✅ کپی⛔️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد 🎞 صحبت از جایزه ملک ری و گندم بود خواهرت، دل نگران است؛ بیا برگردیم‌...! ...🏴 ❤️
حسین گفت: «می‌خواهی با اصحاب خود نماز گزاری؟» گفت: «نه بلکه تو نماز گزار و ما همه با تو نماز گزاریم» پس حسین نماز گزارد و همه به او اقتدا کردند... + از شرایط اقتدا کردن به پیش نماز، تایید عدالت اوست؛ پس آن‌ها بر این نظر بودند که حسین عادل بوده؟ + بله بر این باور بودند. _ مگر همین‌ها کسانی نبودند که نامه زدند ما تو را یاری می‌کنیم؟ - «يَقُولُونَ بِأَفْوَاهِهِمْ مَا لَيْسَ فِي قُلُوبِهِمْ» آنها چیزی را نزد حسین بر زبان آورده بودند که در دل‌هایشان نبود؛ باید حرف و دل یکی باشد وگرنه کار پیش نمی‌رود. _ چرا وقتی حسین فرمود: «ای مردم از خدا بترسید و حق را برای اهلش بشناسید، این دنیا دگرگون شده، خوشی‌هایش پشت کرده و رفته است، مؤمن را باید حق‌ جو و راغب لقای پروردگار باشد»، باز هم سر باز زدند؟ - آنها تفسیر پرسش خدا هستند در آیهٔ «أَرَضِيتُمْ بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَ الْآخِرَةِ ۚ » آیا واقعا دنیای بی‌حسین را به آخرت با‌‌ او ترجیح دادید؟! ...♡ ❤️
←🖤 |از صحن هر حسینیھ تا صحن ڪربلا,صد کوچھ وا کنید محرم رسیدھ است🏴| 🕊 •●❥❥ ❥❥●• ❣ @hamsar_ane❣ 💜 🌸💜 💜🌸💜
🥀 🔖ارسالی شما عزیزان 🌹اگه حسین ما نبود عشق این همه زیبا نبود... پویش حسینے 🖤 هر_روز_تبلیغ_محرم تبلیغ_عشق_امام_حسین_درفضای_مجازی❤️
همسران موفقِ فاطمی❤💍
#بسم‌_ربِّ_الْأَحرار حسین گفت: «می‌خواهی با اصحاب خود نماز گزاری؟» گفت: «نه بلکه تو نماز گزار و م
. حسین تشنگی یکی از لشکریان حُر و مرکب او را دید و با دست خودش مشک بر دهان آن فرد گذاشت و مرکبش را نیز سیراب کرد؛ چرا آن فرد روز دهم هیچ‌ نکرد؟ می‌شود کسی محبت امام را بر خود ببیند و سبب گرفتاری‌اش شود؟ - جای دور چرا؟ عمری‌ست محبت دیده‌ایم ولی هیچ نکردیم. از سال ۳۲۹ هـ.ق تا ۱۴۴۲ هـ.ق بشمار، می‌فهمی از چه می‌گویم.... _ می‌شود دقیقهٔ نود درصدد جبران درآیی، پشت کنی به هزاران دنبال کننده‌‌ات، لگام مرکب به دست بگیری، پای برهنه کنی و سوی او بروی؟ - بله... + او می‌پذیرد؟ چگونه؟ - بله می‌پذیرد. حُر باشی و آزاده... + حر بودن چگونه‌است؟ _ یعنی باید بر نفس پا گذاشت، از طرد شدن نترسید و از مسخره شدن ابایی نداشت... زمزمه کن «اَللَّهُمَّ اغْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ الَّتي تُحْرِمُنِیَ الْحُسَیْنْ» خدایا ببخش گناهانی را که مرا از حسین محروم کرده، یعنی نقطهٔ ضعفت را نشانه بگیر و ترکش کن و فرّوا الیه... به سویش بگریز... ... ❤️☘❤️☘❤️☘❤️☘❤️☘❤️☘
❣ برای اینکه بتوانید با یک نفر ازدواج کنید و با او زندگی خوبی داشته باشید باید وجود او را همان گونه که هست بپذیرید. ❣ به مرور برخی آداب اکتسابی را می توانید دهید اما تصور تغییرات بنیادین را باید به کلی فراموش کنید. شما این قدرت را ندارید که هر یک از خصوصیات اخلاقی یارتان را که نمی پسندید، دور بریزید. ❣ @hamsar_ane❣ 💜 🌸💜 💜🌸💜
[من‌ازحکایتِ‌عشق‌توبس‌ڪنم؟هیهات! مگراجل‌کھ‌ ببنددزبانِ‌گفتارم... ❤️ @hamsar_ane❣ 💜 🌸💜 💜🌸💜
حاجت های بزرگ خودتان را از آقازاده های کوچک امام حسین حضرت علی اصغر و حضرت رقیه‌ع بگیرید. حاج آقا ...♡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم:اقای سلحشور بعداز مداحی در کوچه، از مادر شهید درخواست دعای شهادت میکنه که حاج خانم جواب جالبی میدن.. این مادر باید الگو ما باشه.
🔶 عاشورا، الگوی حرکت انسانی بدون تکیه بر باورهای دینی و بدون تردید، عاشورا حادثه‌ای عظیم و ماندگار و تأثیرگذار در تاریخ و تمدن بشری است. سیلان و انعطافِ حادثه عاشورا به اندازه‌ای است که تفسیرها و تحلیل‌های متضاد و متناقض را در خود جای می‌دهد. چنان تفسیرها و برداشت‌های متفاوت از عاشورا شده که هیچ امکانی برای یک وحدت رویه و فکر در آن نیست. به عنوان مثال در حالی که تمام باورها و آموزه‌های شیعی به عزای عاشورا توصیه می‌کنند؛ یکی از بزرگترین عالمان شیعی، سید بن طاووس نگاهی توأم با مسرت و بهجت مبتنی بر محتوای معنوی عاشورا به آن دارد. این واقعیت از یک سو عاشورا را محل اختلاف‌نظر می‌کند، اما در نگاهی بالاتر وحدت‌آفرین است. در واقع مرجعی است واحد برای نحله‌هایی که هرگز با هم اشتراکی ندارند. از نگاه دیگر عاشورا ورای تحلیل و تفسیر و چهارچوب‌های تنگ تعقلی است. چنین خاصیتی از عاشورا به جاودانگی آن کمک کرده و به صورتی که نمی‌توان در هیچ تحلیلی آن را محدود کرد و تلاش‌های فراوان برای قرار دادن آن در یک قالب فکری تنها به توسعه نظری آن منجر شده و رویدادهای حول عاشورا را افزایش داده، بدون آنکه به انتها نزدیک شود. در این میان گرایش‌های انسان‌محور الگوی قدرتمندی در عاشورا یافته‌اند. حرکت انسانی و خیرِ مؤثری که در این حادثه یافت می‌شود، و در سخن امام که «اگر دین ندارید، در دنیای خود آزاده باشید» تجلی یافته؛ اوج این انسان‌محوری را به نمایش می‌گذارد. در واقع حادثه عاشورا «الهیات و دیانت و انسانیت» را در یک «عمل و حرکت اجتماعی» به اتحادی بی‌نظیر می‌رساند که در حادثه دیگری مانند آن یافت نمی‌شود. اگر بخواهیم عمیق‌تر به آن نگاه کنیم بالاترین توجه و گرایش «وجودی»(اگزیستانسیال) نیز در این حادثه به صورتی انحصاری نمود می‌یابد. در هیچ حادثه دیگری نمی‌توان چنین وحدتی بین «حرکت وجودی» و «دیانت و الوهیت» پیدا نمود؛ به صورتی که کلیت رویداد عاشورا را تنها با یک انسانیت و دیانت با گرایش وجودی می‌توان تأویل نمود و چنان این گرایش وجودی قدرتمند و بدون منازع است که هر نوع گرایش وجودی از دین‌دارترین تا ملحدترین آنها در این تأویل مشترک و هم‌عقیده می‌شوند و در اصل و محور وجودی و انسانی آن اختلافی نمی‌ماند. در زمینی‌ترین مسلک‌های عرفانی، عاشورا چون تجربه‌ای معنوی درک می‌شود که الگودهی کاملی دارد. اما مکاتب خاص‌ شرقی و شیعی بیشتر به «جنبه تعلیمی» آن می‌پردازند؛ در نگاه آنان نهایت بازگشت به خویشتن و نیز نهایت خداپرستی و معنویت در «ثارالله»(خون خدا) در عاشورا تجسم پیدا می‌کند که همان «ولایت به معنی عرفانی» آن است. در نگاه آنان «زمین و آسمان» و «خدا و انسان» و «بازگشت به خویشتن» و «پرستش خداوند» در عاشورا تجسم واحدی پیدا کرده، و چنان عالم را تسخیر می‌کند که پس از حادثه _آنگونه که زیارت عاشورا می‌گوید_ شادی از آسمان و زمین برداشته می‌شود تا انسان مجال بیابد تا به «مقام خلیفة‌اللهی» خود برسد. این همان حادثه‌ای است که در «خوانش مقدس از تاریخ جهان» انسان از ابتدا برای آن و به دنبال آن بوده است. مهم‌ترین بخش عاشورا و محرم بخشی است که از یک سو به رویکرد و موضع شخصی انسان باز می‌گردد، و از سوی دیگر به نگاه وجودی و اگزیستانسیال انسانی. این بخش مهم که دو سوی آن به یک نقطه باز می‌گردد، اصل و اساس توجه و بهره انسان از عاشوراست. در واقع تمام این مقدمات اجتماعی و سیاسی در صورتی درست و صالح هستند، که بتوانند میدان را برای توجه وجودی به عاشورا باز کنند و بستری برای بازگشت به خویشتن و پیدا کردن کرامت انسانی و هویت وجودی فراهم آورند. 📚 بخشی از بیانات آقای