eitaa logo
🇮🇷پایگاه خبری حنیف🇮🇷
1هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
2.2هزار ویدیو
5 فایل
﷽ پایگاه خبری حنیف ؛ مقام معظم رهبری:««جهاد تبیین» یک فریضه‌ی قطعی است» اخبار سیاسی، اجتماعی، فرق و جریان های انحرافی و ضاله ارتباط با ما👇👇👇 @hanif_news313 @tamir313 لینک تلگرام https://t.me/HANIF_NEWSS
مشاهده در ایتا
دانلود
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شباهت خشونت بین فرقه تروریستی داعش با فرقه دراویش گنابادی 🔸به بهانه سالگردفاجعه تاسف بار(گلستان هفتم) خیابان پاسداران تهران که منجر به شهادت مظلومانه سه مامور ناجا و یک بسیجی شد. @hanif_news
📍وال‌استریت ژورنال به مردم آمریکا می‌گوید: «تقصیر روسیه است که به اوکراین حمله کرده و شما فقیرتر شده‌اید! صبحانه نخورید تا بتوانید اندکی پول پس‌انداز کنید.» پ.ن: یک‌چهارم آمریکایی‌ها وعده‌ی صبحانه را حذف کرده‌اند. قریب به ۵۰میلیون آمریکایی کوپن غذا دریافت می‌کنند. ‎ @hanif_news
📸 گزینه‌های آمریکا برای ایران @hanif_news
🔰تلاش تئوریسین بهایی برای وحدت معاندان از هم گسیخته 🔸عرفان ثابتی تئوریسین بهایی پس از تجمع معاندان نظام در لس آنجلس که همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد و درگیرهای میان مخالفان جمهوری اسلامی در این تجمع خبر ساز شد؛ مطالبی را با هدف ایجاد اتحاد میان گروه های معاند نظام ایران در توئیتر منتشر کرد. 🔹هدف وی این بود که تلاشی باشد از سوی تشکیلات بهائیت در اتحاد میان گروه های از هم گسیخته ای که هیچکدام یکدیگر را قبول ندارند. 🔸مدتی است تشکیلات بهائیت تلاش دارد تا در میان مخالفان جمهوری اسلامی به عنوان میانجی مطرح شده جایگاهی برای خویش دست و پا کند. کاری که خیانت بهائیت را بیش از پیش به رخ جهانیان می کشد. @hanif_news
🌀بافتارزدایی در معنویت‌های نوپدید 🔺التقاط و تحریف ادیان سنتی ✍️غالبا ، پراکنده گزینی می‌کنند و عناصری از حکمت‌های شرقی، عرفان‌ها، و منابع معنوی دیگر سنتی اخذ می‌کنند و ساختمان تعلیمی خود را بر آن بنا می‌نهند. این التقاط مستلزم است که به معنای بیرون کشیدن عناصر گوناگن از بافت اصلی خود و استفاده در بافتاری کاملا متفاوت است. 🔰هر عنصر دینی در متن آن و در ارتباط با عناصر دیگر، معنادار می‌شود. طی فرایند بافتارزدایی هدف و غایت یک عنصر، کارکرد و ارزش آن حتی لازمه‌های معنایی اش دچار دگرگیسی می‌شود. مثلا ، از عناصر همه شاخه‌های دینی در ، توسط معنویت‌های نوپدید، بافتارزدایی می‌شود. بدین معنا که در بافت پست مدرن این معنویت‌ها استفاده می‌گردد. این با تناسخ سنتی در ادیان هندی(سمساره) کاملا تفاوت دارد. چراکه در متن اصلی اش (ادیان هندو) امری اساساً منفی و گرفتاری بزرگی است که باید از آن رها شد، در حالی که در معنویت‌های نوپدید، مثبت بوده و بیانگر میل انسان مدرن به بقا در همین زندگی مادی و کسب لذات بیشتر است. @hanif_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردم فرانسه امروز پرچم ناتو رو آتیش زدن ، کم کم مردم اروپا دارن متوجه میشن امریکا چه کلاهی سرشون گذاشته اما یه عده هنوز تو ایران معتقدن حق با ناتو و امریکاست ، موضوع اکراین و روسیه نیست موضوع سیاست کثیف غربه @hanif_news
🔸خودشکوفایی فرد انسانی، غایت عرفان مدرن 🔹یکی شدن کثرت در وحدت حق تعالی در عرفان مدرن، جایی ندارد ⭕️ اگر غایت اصلی عرفان سنتی، فنا از خود و کثرت هی جهانی رسیدن به وحدانیت حقیقی نهفته در ورای کثرت‌ها بود، غایت ، خوشکوفایی کمال‌های ذانی نهفته در انسان است. در ، دیگر خبری از مطلق خود انسانی و غنای مطلق موجودی عینی و وحدانی به نام خدا نیست و جایی برای مضمحل شدن کثرت در وحدت حق تعالی وجود ندارد، بلکه اصولا این انسان و نفس انسانی است که غایت غایات است. غایت عرفان سنتی(مقام فنا) بیرون از محتوای آن نیست اما در عرفان مدرن، عرفان، غایتی ورای خود می‌یابد. حالت عرفانی که در آن، فرد خود را متحد با یک حقیقت وحدانی می یابد، تنها همچون یک خواب تلقی می‌شود که مادامی که خواب است آن را واقعی و عینی می پندارد اما وقتی از خواب برمی خیزد، به توهمی و خیالی بودن آن پی‌می‌برد. بنابراین نمی‌توان این حالت صرفا روانشناختی و احساسی را غایت و مقصد قرار داد. 📗برگرفته از: معنویت در سبد مصرف، نوشته بهزاد حمیدیه. @hanif_news @roshangarmedia
⚫️یکی از مهمترین اشتراکات عرفان‌های نوظهور، تلاش رهبران و بزرگان این عرفان‌ها در جهت دور ساختن انسان‌ها از دینداری است. در توضیح پیرامون این ویژگی مشترک عرفان‌های نوظهور باید گفت رهبران این عرفان‌ها از همان روزهای نخستین دریافته‌اند که از سویی نیاز انسان به معنویت، یکی از نیازهای اساسی وی محسوب می‌گردد و از سوی دیگر، دین‌داری افراد و پایبند بودنشان به اعتقادات مذهب مانعی در جهت ترویج عرفان‌های نوظهور محسوب می‌گردد. از همین رو، رهبران این عرفان‌ها در اوّلین روزهای اعلام موجودیّت خود، در صدد به وجود آوردن اماکن مقدّس و آداب و عبادت‌های جدیدی برای پیروان خود بر می‌آمدند تا بدین ترتیب، علاوه بر بی‌پاسخ نگذاردن نیاز فطری انسان به معنویّت، به نوعی اقدام به دور کردن او از عقاید دینی کنند. 🔥«عرفان‌های جدید هر چند مسجد، حسینیّه، معبد و کلیسا را مردود اعلام کرده‌اند، لکن هر کدام به طریقی، مکانی مقدّس برای عبادت پیروان خود ساخته‌اند. 👤اشو، مکانی به نام کمون بین‌المللی اشو را در هند پایه‌گذاری کرد. سای بابا، کاخی به نام آشیانه صلح برین داد که در اعیاد همه ادیان، در آن مراسمی برگزار می‌شود و همچنین محلّ ملاقات و تشرّف سای باباست. @hanif_news
⭕️ اون شل مغزی که می‌گفت ورزش سیاسی نیست، رو زنده می‌خوام! @hanif_news