سلام..با عرض معذرت
تمام تبادلات امشب کنسلع ،
من معذرت میخوام از اونایی که رزو کردن
انشاءالله یه وقت دیگع
🔖سلام ، میلاد امام رضا علیه السلام روخدمت همگی شما تبریک عرض میکنم
برای دسترسی به محتواهای ولادت هشتک های پایین رو سرچ کنید
•••♪•••
#امام_رضا
#صوت
#عکس_خام
#دهه_کرامت
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
مثلا امروز روز روانشناس بود ، روزمون مبارک همکارا✨👨🦯 حیحی
به نکته ی خوبی اشاره کردین از اونجایی که شما فعلا دانشجویی اللحساب فقط روز دانشجو به شما تبریک گفته میشه با تشکر فراوان
اول سال تحصیلی ۴۰۳ بود
دانشگاه که قبول شدم شماره شون و پیدا کردم و باهاشون تماس گرفتم ..!!
معلم پیش از دبستانم بود ..
به طرز عجیبی دوسش داشتم و دارم ..
با ذوق بهش گفتم دانشگاه قبول شدم ، پرسید کجا ، گفتم فلان جا .. گفت ای جانم پس نزدیک مایی هر موقع خواستی بیای بگو هماهنگ کنم بیای اینجا تا جایی که هستی فاصله ای نیست..
گفتم ؛ چشم حتماً خاستم بیام باهاتون تماس میگیرم.. گفت کی و کجا ببینمت ، گفتم حالا هر موقع اومدم میناب میام میبینمتون ،اون تماس من همانا ودیدار آخر من اردیبهشت ماه سال ۹۹ .
وقتی ایشون شهید شدن من مطلع نبودم تا نیم روز بعد ، حتی به مامانم سفارش شده بود بهش (به من )چیزی نگین ناراحت میشه، ولی خب من متوجه شدم.. اونجا بود که انکار دنیا رو سرم خراب شد(((:
اون موقع هنوز خبر شهادت آقا رو نداده بودن 💔