eitaa logo
قشاع :)
43 دنبال‌کننده
36 عکس
12 ویدیو
0 فایل
عاشق را بر عکس کنی میشود قشاع... دهخدا را میشناسی؟! لغت نامه اش را باز کردم معنی قشاع : دردی که درمان ندارد!) حرف بزن باهام میشنومت:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1xczn2y&btn=قشاع:)
مشاهده در ایتا
دانلود
🌿 . . 🦋 تا حالا دنبالت کرده ؟😐 نکرده؟ خب خداروشکر که تجربشو نداری... اما بزار برات بگم... وقتی سگ دنبالت میکنه... مخصوصا اگه باشه... خیلیا میگن نباید فرار کنی ازش ... اما نمیشه... یه ترسی ورت میداره ک فقط باید بدویی...😨 امـا... خدا واست نیاره اگه پات درد کنه... یا یه جا گیر کنی...😰 یا... بود... وقتی منافقین لعنتی عملیاتو لو دادن... مجبور شدیم عقب نشینی کنیم... نتونستیم زخمیا رو بیاریم...😔 بچه های زخمیه تو نیزارهای جاموندن... چون نه زمان داشتیم و نه شرایط ها نمیذاشت برشونگردونیم... هنوز خیلی دور نشده بودیم از نیزارا که یهو صدای ناله ی زخمیا بلند و بلند تر شد... آخ ... نمیدونم چنتا بودن... ... ریخته بودن تو نیزار... بعثیا به سگ های شکاریشون یه چیزی تزریق کرده بودن که سگا رو هار کرده بود ... هنوز صدای های بچه ها تو گوشمه...😭 زنده زنده رفیقامو که دیگه پای فرار کردن نداشتن رو... داشتن تیکـ ....💔💔💔 کاری از دست ما بر نمیومد ...😩 شنیدی ؟ 😔😭 دیگه باید چیکار میکردن واسه ما؟ تا منه مدعی بچه مذهبی چادری هر کاری دلم بخواد بکنم؟ یا تویه آقا پسر ...😒 بگذریم ... حرفای تکراریه... بزار از کارامون تو فضای مجازی حرفی نزنم... اما ! اگه دین هم نداریم ... بیا مرد باشیم... انقد راحت پا روی خونشون نزاریم...😔 ...💔
بعضیا واقعا ....... متاسفم برای خودم😊
انگاری خوندن هر کتابی حکمتی داره 🥲 حکمت های این کتابم بسیار زیاده که منو رفیقم داریم فیض میبریم😍 پیشنهاد میدم حتما بخونیدش
ادعای عجیبیه ولی حتی ضربه ای که تو از رفیقت میخوری به مراتب دردناک تر از ضربه‌ای که تو از عشقت میخوری اون رفیق خیلی چیزا در مورد تو می‌دونه حتی بعضی چیزا که مامان بابات نمیدونن پس قاعدتاً سلاح خیلی برنده تر و محکم تری داره برای ضربه زدن به تو.
تو زندگیت به هر کس اعتماد نکن مخصوصا برای رفاقت🖤🤌🙏
من وقتی از کسایی که دوسشون دارم دلخور میشم انقدر قلبم دوسشون داره که حتی یه بارم به زبون نمیارم که چرا ازشون دلخورم فقط سعی میکنم نادیده بگیرم ، اما وقتی میبینم میدونن ناراحت میشم و باز رفتارشونو ادامه میدن ، ناخود آگاه تغییر میکنم . . کمتر میخندم ، کوتاه تر جواب میدم و کمتر بیرون میرم کمتر میبینمشون و کم کم رها میکنم و میرم ! شاید اونا فکر کنن که من سرد شدم و نخاستمشون ولی من همیشه یه جای عمیق تو قلبم با خاطره ی خوب براشون گذاشم و همونجا تموم شدن ! 🤍🌱
آیا می‌دانستید چاقی و بینایی تاثیری بر هم ندارند؟ پس اگر کسی چاق شده خودش میبینه احتیاج نیست شما بهش بگی😕😐😂 @jokevahshi😂
”چشم‌هایت قهوه‌ای، لحن ِصدایت دل‌نشین من شدم صادق‌ترین، عاشق‌ترین ِشاعرین.. علت ِبی‌خوابی‌ام اصلا نمی‌دانم که چیست.. قهوه‌های ِسه‌ی ِصبح؟! نه، آن دو چشم ِقهوه‌ایست.
به یه سری چیزا فکر میکنم میفهمم قبلا خیلی احمق بودم 😅😅😅
شخصیت من اینطوریه که .... همزمان میتونم ازت به شدت دلخور باشم و آنقدر ناراحت باشم که ازت بدم بیاد ولی باهات خوب برخورد کنم :) میدونی چرا ؟؟؟ چون من یادم نرفته چه روز هایی رو باهم داشتیم و به حرمت اون روزا برات خوشحال میشم ذوق میکنم و لبخند میزنم ولی عمیقا از ته ته ته دلم ناراحتم ازت ...... و راستش بازم میگم من خیلی باهمه فرق داشتم من هیچیم زیر نبوده هیچ وقت همیشه رو بودم اما...... بگذریم
هدایت شده از ایران خانوم¹⁶⁸🎒
از برکات صدرا بود آشنا شدن با فاطمه گیانِ ابرو کمان مژگان بلند بود ..💅🏻🔥 برای همین من صدرا رو دوست دارم چون منو با آدمای خوبی آشنا کرد و آشنا هارو آشنا تر کرد 🌝 مطی،کوثر،هانیه،عباس،نگار و..... همه بچه های دهم و یازدهم و دوازدهم یک حقیقتا که دلم جوریییییی برای ایام مدرسه تنگ شده که فقط خدا داند و خدا داند و خدا داند
هیچ چیز لذت بخش تر از جنگیدن دونفره برای رسیدن به آرزوهای مشترک نیست💍🤍