eitaa logo
قشاع :)
43 دنبال‌کننده
36 عکس
12 ویدیو
0 فایل
عاشق را بر عکس کنی میشود قشاع... دهخدا را میشناسی؟! لغت نامه اش را باز کردم معنی قشاع : دردی که درمان ندارد!) حرف بزن باهام میشنومت:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1xczn2y&btn=قشاع:)
مشاهده در ایتا
دانلود
من وقتی از کسایی که دوسشون دارم دلخور میشم انقدر قلبم دوسشون داره که حتی یه بارم به زبون نمیارم که چرا ازشون دلخورم فقط سعی میکنم نادیده بگیرم ، اما وقتی میبینم میدونن ناراحت میشم و باز رفتارشونو ادامه میدن ، ناخود آگاه تغییر میکنم . . کمتر میخندم ، کوتاه تر جواب میدم و کمتر بیرون میرم کمتر میبینمشون و کم کم رها میکنم و میرم ! شاید اونا فکر کنن که من سرد شدم و نخاستمشون ولی من همیشه یه جای عمیق تو قلبم با خاطره ی خوب براشون گذاشم و همونجا تموم شدن ! 🤍🌱
آیا می‌دانستید چاقی و بینایی تاثیری بر هم ندارند؟ پس اگر کسی چاق شده خودش میبینه احتیاج نیست شما بهش بگی😕😐😂 @jokevahshi😂
”چشم‌هایت قهوه‌ای، لحن ِصدایت دل‌نشین من شدم صادق‌ترین، عاشق‌ترین ِشاعرین.. علت ِبی‌خوابی‌ام اصلا نمی‌دانم که چیست.. قهوه‌های ِسه‌ی ِصبح؟! نه، آن دو چشم ِقهوه‌ایست.
به یه سری چیزا فکر میکنم میفهمم قبلا خیلی احمق بودم 😅😅😅
شخصیت من اینطوریه که .... همزمان میتونم ازت به شدت دلخور باشم و آنقدر ناراحت باشم که ازت بدم بیاد ولی باهات خوب برخورد کنم :) میدونی چرا ؟؟؟ چون من یادم نرفته چه روز هایی رو باهم داشتیم و به حرمت اون روزا برات خوشحال میشم ذوق میکنم و لبخند میزنم ولی عمیقا از ته ته ته دلم ناراحتم ازت ...... و راستش بازم میگم من خیلی باهمه فرق داشتم من هیچیم زیر نبوده هیچ وقت همیشه رو بودم اما...... بگذریم
هدایت شده از ایران خانوم¹⁶⁸🎒
از برکات صدرا بود آشنا شدن با فاطمه گیانِ ابرو کمان مژگان بلند بود ..💅🏻🔥 برای همین من صدرا رو دوست دارم چون منو با آدمای خوبی آشنا کرد و آشنا هارو آشنا تر کرد 🌝 مطی،کوثر،هانیه،عباس،نگار و..... همه بچه های دهم و یازدهم و دوازدهم یک حقیقتا که دلم جوریییییی برای ایام مدرسه تنگ شده که فقط خدا داند و خدا داند و خدا داند
هیچ چیز لذت بخش تر از جنگیدن دونفره برای رسیدن به آرزوهای مشترک نیست💍🤍
هشتم گره نهمه 🥺💔 یا امام رضا ترو به جوادت ❤️‍🩹 میگن امام رضا رو به جوادش قسم بدی دستت رو رد نمیکنه 💔😢 شهادت امام جواد (ع) رو تسلیت میگم🖤
عقد دو زوج زیبا😍💕
مولامون درباره‌ی مادرمون حضرت فاطمه می‌فرمود:« هرگاه به او می‌نگریستم همه ناراحتی و غم‌هایم برطرف میشد🥲🎀» سالگرد ازدواج عاشق‌ترین زوج دنیا مبارک😍