من وقتی از کسایی که دوسشون دارم دلخور میشم انقدر قلبم دوسشون داره که حتی یه بارم به زبون نمیارم که چرا ازشون دلخورم فقط سعی میکنم نادیده بگیرم ، اما وقتی میبینم میدونن ناراحت میشم و باز رفتارشونو ادامه میدن ، ناخود آگاه تغییر میکنم . .
کمتر میخندم ، کوتاه تر جواب میدم و کمتر بیرون میرم
کمتر میبینمشون و کم کم رها میکنم و میرم !
شاید اونا فکر کنن که من سرد شدم و نخاستمشون ولی من همیشه یه جای عمیق تو قلبم با خاطره ی خوب براشون گذاشم و همونجا تموم شدن !
🤍🌱
آیا میدانستید چاقی و بینایی تاثیری بر هم ندارند؟
پس اگر کسی چاق شده خودش میبینه احتیاج نیست شما بهش بگی😕😐😂
@jokevahshi😂
شخصیت من اینطوریه که ....
همزمان میتونم ازت به شدت دلخور باشم و آنقدر ناراحت باشم که ازت بدم بیاد ولی باهات خوب برخورد کنم :)
میدونی چرا ؟؟؟
چون من یادم نرفته چه روز هایی رو باهم داشتیم و به حرمت اون روزا برات خوشحال میشم ذوق میکنم و لبخند میزنم ولی عمیقا از ته ته ته دلم ناراحتم ازت ......
و راستش بازم میگم من خیلی باهمه فرق داشتم من هیچیم زیر نبوده هیچ وقت همیشه رو بودم اما......
بگذریم
هدایت شده از ایران خانوم¹⁶⁸🎒
از برکات صدرا بود آشنا شدن با فاطمه گیانِ ابرو کمان مژگان بلند بود ..💅🏻🔥
برای همین من صدرا رو دوست دارم چون منو با آدمای خوبی آشنا کرد و آشنا هارو آشنا تر کرد 🌝
مطی،کوثر،هانیه،عباس،نگار و..... همه بچه های دهم و یازدهم و دوازدهم یک
حقیقتا که دلم جوریییییی برای ایام مدرسه تنگ شده که فقط خدا داند و خدا داند و خدا داند
هشتم گره نهمه 🥺💔
یا امام رضا ترو به جوادت ❤️🩹
میگن امام رضا رو به جوادش قسم بدی دستت رو رد نمیکنه 💔😢
شهادت امام جواد (ع) رو تسلیت میگم🖤