eitaa logo
قشاع :)
43 دنبال‌کننده
36 عکس
12 ویدیو
0 فایل
عاشق را بر عکس کنی میشود قشاع... دهخدا را میشناسی؟! لغت نامه اش را باز کردم معنی قشاع : دردی که درمان ندارد!) حرف بزن باهام میشنومت:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1xczn2y&btn=قشاع:)
مشاهده در ایتا
دانلود
خونه خودت خوش میگذره ......... بله عالی
فکر کنم خوابیدی ‌‌‌‌......... نه من بیدارم با جغد نسبت نزدیکی دارم 😁
سلام ..... سلام و علیکم
روضه حضرت زهرا و مادر تا ابد جگر سوز ترینه💔
حالا میفهمم چرا مامانم میگفت ختم جای تو نیست :) دخترش رو خوب میشناسه💔😅
🌿 . . 🦋 تا حالا دنبالت کرده ؟😐 نکرده؟ خب خداروشکر که تجربشو نداری... اما بزار برات بگم... وقتی سگ دنبالت میکنه... مخصوصا اگه باشه... خیلیا میگن نباید فرار کنی ازش ... اما نمیشه... یه ترسی ورت میداره ک فقط باید بدویی...😨 امـا... خدا واست نیاره اگه پات درد کنه... یا یه جا گیر کنی...😰 یا... بود... وقتی منافقین لعنتی عملیاتو لو دادن... مجبور شدیم عقب نشینی کنیم... نتونستیم زخمیا رو بیاریم...😔 بچه های زخمیه تو نیزارهای جاموندن... چون نه زمان داشتیم و نه شرایط ها نمیذاشت برشونگردونیم... هنوز خیلی دور نشده بودیم از نیزارا که یهو صدای ناله ی زخمیا بلند و بلند تر شد... آخ ... نمیدونم چنتا بودن... ... ریخته بودن تو نیزار... بعثیا به سگ های شکاریشون یه چیزی تزریق کرده بودن که سگا رو هار کرده بود ... هنوز صدای های بچه ها تو گوشمه...😭 زنده زنده رفیقامو که دیگه پای فرار کردن نداشتن رو... داشتن تیکـ ....💔💔💔 کاری از دست ما بر نمیومد ...😩 شنیدی ؟ 😔😭 دیگه باید چیکار میکردن واسه ما؟ تا منه مدعی بچه مذهبی چادری هر کاری دلم بخواد بکنم؟ یا تویه آقا پسر ...😒 بگذریم ... حرفای تکراریه... بزار از کارامون تو فضای مجازی حرفی نزنم... اما ! اگه دین هم نداریم ... بیا مرد باشیم... انقد راحت پا روی خونشون نزاریم...😔 ...💔
بعضیا واقعا ....... متاسفم برای خودم😊
انگاری خوندن هر کتابی حکمتی داره 🥲 حکمت های این کتابم بسیار زیاده که منو رفیقم داریم فیض میبریم😍 پیشنهاد میدم حتما بخونیدش
ادعای عجیبیه ولی حتی ضربه ای که تو از رفیقت میخوری به مراتب دردناک تر از ضربه‌ای که تو از عشقت میخوری اون رفیق خیلی چیزا در مورد تو می‌دونه حتی بعضی چیزا که مامان بابات نمیدونن پس قاعدتاً سلاح خیلی برنده تر و محکم تری داره برای ضربه زدن به تو.
تو زندگیت به هر کس اعتماد نکن مخصوصا برای رفاقت🖤🤌🙏
من وقتی از کسایی که دوسشون دارم دلخور میشم انقدر قلبم دوسشون داره که حتی یه بارم به زبون نمیارم که چرا ازشون دلخورم فقط سعی میکنم نادیده بگیرم ، اما وقتی میبینم میدونن ناراحت میشم و باز رفتارشونو ادامه میدن ، ناخود آگاه تغییر میکنم . . کمتر میخندم ، کوتاه تر جواب میدم و کمتر بیرون میرم کمتر میبینمشون و کم کم رها میکنم و میرم ! شاید اونا فکر کنن که من سرد شدم و نخاستمشون ولی من همیشه یه جای عمیق تو قلبم با خاطره ی خوب براشون گذاشم و همونجا تموم شدن ! 🤍🌱
آیا می‌دانستید چاقی و بینایی تاثیری بر هم ندارند؟ پس اگر کسی چاق شده خودش میبینه احتیاج نیست شما بهش بگی😕😐😂 @jokevahshi😂