گریه کن عیبی ندارد، دل سبک تر میشود
در گلو بغضت بماند، چشم دل تر میشود
زندگی بالا و پایین دارد اما چاره چیست
گر بخواهی، گر نخواهی، زندگی سر میشود
حسرت شیرین و تلخ زندگانی را مخور
هرچه در پیشانی ات باشد مقدر میشود
زندگی مانند یک ایینه ی شفاف نیست
بر خلاف ایینه گاهی مکدر میشود
پر تلاطم مثل دریا، زندگی یعنی خطر
گاهی ارام و گاهی موج ستمگر میشود
سطح دریا را رها کن، قعر دریا دیدنیست
سنگ هم در قعر دریا مثل گوهر میشود
زندگی دارد شباهتهای بسیاری به جنگ
هر نبردی گاه گاهی نابرابر میشود.
-رضا زارعی.
2_5213475060458719843.mp3
زمان:
حجم:
4.4M
امشب خیلیاتون گفتید روحمون نا ارومه :(
اینم برای آرامش روحتون .
زمان:
حجم:
27.2M
السلامُ على مَن عاشَ بعدَ كربلاءَ حامِلًا جِراحَها في قلبِه.
سلام بر آنکه پس از کربلا، زخمهایش را در دل خود حمل کرد.
یه بخشی از مناجات اقا امام سجادو باهم گوش بدیم؟ :)
-4_5834445520923267423.mp3
زمان:
حجم:
8.3M
این صوت زیادی آبیه >>
اونقدری که میتونید قلب نا ارومتون رو باهاش اروم کنید :)))
حرفِدل ؛
این صوت زیادی آبیه >> اونقدری که میتونید قلب نا ارومتون رو باهاش اروم کنید :)))
اینقدر ذوق میکنم میگید نیازش داشتید😭😭