eitaa logo
شاگردان استاد حسن رحیم‌پور
2.1هزار دنبال‌کننده
6 عکس
48 ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: rahimpour_channel_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴🔵🔴🔵 امروز سخنرانی استاد رحیم‌پور با عنوان "خرمشهر های امروز" در مدرسه عالی شهید مطهرط، میدان بهارستان، مسجد شهید مطهری، ساعت ۱۷:۳۰ @hasan_rahimpour
🔴رمضان ، میدان مسابقه امام حسن -علیه‌السلام- بر عده‌اى در ماه مبارك رمضان يا عيد فطر ميگذشتند،ديدند ايشان در حال وقت گذرانى بيهوده، قهقه هاى غافلانه و جفنگيات هستند. فرمودند شما توجه نداريد كه "إن الله جعل شهر رمضان مضمارا لخلقه" ،خداوند متعال ماه رمضان را براى بندگان خود میدان مسابقه قرار داده، "فيستبقون فيه بطاعته إلى مرضاته فسبق قوم ففازوا، وقصر آخرون فخابوا" پس عده اى در آن ماه با اطاعت و عبادت به سعادت و خوشنودى الهى، از یکدیگر سبقت خواهند گرفت و گروهى از روى بى توجهى و سهل انگارى خسارت و ضرر مى نمایند. شما انگار متوجه نشديد كه اين مسابقه يك مسابقه جدى و سرنوشت ساز است، شما فكر ميكنيد اين روزها روزهاى عادى است، من تعجب ميكنم از آدم هايى كه قهقه ميزنند به غفلت در اين روزهايى كه محسنين و مبطلين ، سرنوشتشان در اين روزها رقم خواهد خورد، "وأيم الله لو كشف الغطاء لعلموا أن المحسن مشغول بإحسانه، والمسيئ مشغول بإساءته" به خدا قسم اگر پرده ها كنار برود، خواهيد ديد كه درستكاران همين لحظه مواجه هستند با عملشان و زشتكاران همين الان گرفتار عملشان هستند ولى متوجه نيستند... بخشی از سخنرانی استاد با عنوان "كدام جامعه اسلامى است؟" سال٩٠ @hasan_rahimpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رحیم پور: تنها کشوری که از بمب اتم استفاده کرده آمریکاست. این کشور شده رئیس پلیس اتم دنیا... @hasan_rahimpour
21.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدم های آویزون و مفت خور ، همش میپرسن که دیگران برای ما چه کار کرده اند؟ نمی پرسند که ما برای دیگران چه کرده ایم؟ @hasan_rahimpour
💢 یک نماد اساطیری ◀️ مسجد جامع خرمشهر يك نماد اساطيرى براى تاريخ ايران و اسلام است. اين مسجد سمبل بزرگترين و شرافتمندانه ترين نمونه هاى تاريخى مقاومت ملى بود و اين درس بزرگى براى ماست كه مهم ترين نماد مقاومت ملى در اين كشور مسجد است. مسجد مركز مقاوت بوده، نه نهادها و الگوهاى و ايدئولوژى ها و انگيزه هاى ناسيوناليستى يا چپى و راستى. ◀️ روح مقاومت ملى مردم ما در دفاع مقدس يك روح دينى بود و به همين دليل مسجدها مركز اين مقاومت بودند و پايگاه مقاومت در برابر اشغالگر شدند. و اين بزرگترين درس است براى كسانى كه فكر مى كنند با كنار گذاشتن روح عقيده اسلامى و حسينى و دينى ، چيز ديگرى براى اين ملت باقى ميماند. اگر اين روح حذف شود، هيچ چيز ديگرى براى ما باقى نميماند. نه مليت ، نه شرف ، نه استقلال و نه آزادى ... سخنرانى استاد در سال٨٥ در مسجد جامع خرمشهر با عنوان "برنده‌ها، باختند" @hasan_rahimpour
85-25-Barandeha bakhtand.mp3
6.53M
#سخنرانی_کامل استاد رحیم با عنوان 《برنده‌ها باختند》در مسجد جامع خرمشهر ۱۳۸۵ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 📍بخش اول @hasan_rahimpour
85-30-Barandeha bakhtand 2.mp3
15.65M
#سخنرانی_کامل استاد رحیم با عنوان 《برنده‌ها باختند》در مسجد جامع خرمشهر ۱۳۸۵ به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر 📍بخش دوم @hasan_rahimpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موشک ها را بدهیم برود، یعنی اینکه هروقت دوست دارید مارا بزنید، بزنید. @hasan_rahimpour
ازدواج در دو مکتب.mp3
7.89M
✳️ بخشی از سخنرانی استاد رحیم‌پور با موضوع ازدواج در دو مکتب الهی و غیر الهی که به بررسی انواع روابط مردان و زنان می‌پردازند @hasan_rahimpour
📰 بازخوانی مناظره تاریخی استاد رحیم‌پورازغدی با حجاریان 🔳 با خروج رسمی آمریکا از برجام و مسائل پس از آن، می‌توان باز پرسید که گفت‌وگوی ایران و آمریکا آیا ممکن است؟مذاکره سیاسی آیا منتج به نتیجه‌ای خواهد بود؟ بازخوانی این مناظره به فهم این موضوعات کمک می‌کند. این متن مناظره میان سعید حجاریان (به‌عنوان عضو هیات‌علمی دانشگاه تربیت‌مدرس و مدیرمسئول روزنامه صبح‌امروز) و حسن رحیم‌پور ازغدی (به‌عنوان مدرس دانشگاه و مدیرمسئول فصلنامه کتاب نقد) است که با موضوع «گفت‌وگوی تمدن‌ها» در نیمه دی‌ماه ۱۳۷۷ صورت گرفته و روزنامه فرهیختگان آن را منتشر کرده است: 📄لینک متن: yon.ir/Q5Cdf 📡 @hasan_rahimpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ دو نوع مراجعه به قرآن وجود دارد. 🔺برخی گمان می‌کنند که قرآن عبارت است از جملات بی‌ربط.. @hasan_rahimpour
89-30-emam Hasan.mp3
17.45M
#سخنرانی_کامل استاد رحیم‌پور با عنوان 《امام حسن-علیه‌السلام-》به مناسبت شب میلاد کریم اهل بیت 📡 @hasan_rahimpour
کتاب جدید کامران غضنفری نویسنده کتاب راز قطعنامه به نام «روحانی در یک نگاه» @hasan_rahimpour
روحانی در یک نگاه.pdf
5.21M
کتاب جدید کامران غضنفری نویسنده کتاب راز قطعنامه به نام «روحانی در یک نگاه» @hasan_rahimpour
23.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنر امام حسن در سیاستمداری و دیپلماسی و تبدیل شکست نظامی قطعی به پیروزی سیاسی قطعی
محمد حسین ملکیان از شعرای جوان که معمولا سروده‌هایش در دیدارهای مختلف تحسین رهبر انقلاب را به همراه دارد در مراسم دیشب شعری خواند که رهبر انقلاب بارها او را تحسین کردند. یکایک سر شکست آن روز اما عهد و پیمان نه غم دین بود در اندیشه ی مردم، غم نان نه شبی ظلمانی و تاریک حاکم بود بر تهران به لطف حضرت خورشید اما بر خراسان نه کبوترهای گوهرشاد بودیم و صدای تیر پریشان کرد جمع یکدل ما را ، پشیمان نه سراسر، صحن از فوج کبوترها چنان پر شد که چندین بار خالی شد خشاب آن روز و میدان نه یکی فریاد می زد شرمتان باد آی دژخیمان! به سمت ما بیاندازید تیر، اما به ایوان نه یکی فریاد سر می داد بر پیکر سری دارم که آن را می سپارم دست تیغ و بر گریبان نه برای او که کشتن را صلاح خویش می داند تفاوت می کند آیا جوان یا پیر؟ چندان نه دیانت بر سیاست چیره شد، آری جهان فهمید رضاجان است شاه مردم ایران، رضاخان نه! کلاه پهلوی هم کم کم افتاد از سر مردم نرفت اما سر آن ها کلاه زورگویان، نه! گذشت آن روزها، امروز اما بر همان عهدیم نخواهد شد ولی اینبار جمع ما پریشان، نه! به جمهوری اسلامی ایران گفته ایم "آری" به هرچه غیر جمهوری اسلامی ایران: "نه" کجا دیدی که یک مظلوم تا این حد قوی باشد اگرچه قدرت ما می شود تحریم، کتمان نه دفاع از حرم یعنی قرار جنگ اگر باشد زمین کارزار ما تلاویو است، تهران نه!
خود می کشند و خود تعزیه می دارند! آیا می شود از طریق فضای بی در و پیکر مجازی، راه ترویج و تهییج شهوات و جرایم گوناگون را باز گذاشت اما هنگامی که جرمی - مثلا جنایت تلخ دبیرستان معین- رخ داد اشک تمساح ریخت؟! شدن که می شود اما بی شرافتی و رذالت محض است. آیا می شود گزینش را به دفعات و در برنامه های رسمی دولت، مورد طعنه و تمسخر قرار داد و پیش بینی نکرد که برداشتن گزینش یا شل انگاری آن، موجب به کارگیری چه جانورانی در مدارس و مراکز مشابه دیگر می شود؟! آیا می شود امور پرورشی را مورد استهزا قرار داد و مدارس را پولی کرد و افزایش راندمان درسی محض و نگاه کنکور محور و مدرک محور را غلبه داد و بر همان اساس، جذب افراد بی باور را محور کرد و منتظر فجایعی نظیر جنایت اخیر در دبیرستان غرب تهران نشد؟! آیا می شود با سرپوش حجاب اختیاری، ریشه عفت و حجاب و حیا را زد و به بهانه ترویج پیش کسوتان، سراغ هنرپیشه های روزگار طاغوت و میراث سینمایی مبتذل و مهوع آنها رفت و به بهانه دفاع از آزادی، راه ورود فاضلاب سکس و شهوت افسار گسیخته را در فضای مجازی به روی پیر و جوان و کودک باز گذاشت اما هنگامی که تعفن مسمومیت فرهنگی و اخلاقی بالا زد، قیافه غمخواری برای امنیت اخلاق و عفت عمومی به خود گرفت؟ این همان سبک سیاست و مدیریت غارتگر غربی در قواره کاپیتالیست و لیبرالیستی است که شهروندان را در قالب گاو و گوسفند و خوک تربیت می کند و پروار می سازد،؛ چنان که قابلیت دوشیده و قربانی شدن داشته باشند اما هرگز نخواهند و نتوانند از فضیلت و انسانیت و کراکت و عزت بپرسند. جهان به ظاهر مدرن غرب امروز انباشته از انواع جنایت های اخلاقی و جنسی است. متاسفانه سیاست بازان غربگرا، می خواهند همان مصیبت جهان غرب را برای ملت ما سوغات بیاورند. فضای مجازی دریچه سرایت این بیماری کشنده است. محمد ایمانی
22.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا آیه "فاستقم کما امرت و من تاب معک" پیامبر اکرم را پیر کرد؟ @hasan_rahimpour
سخت افزار انقلاب هست، اما نرم افزارش عوض شده به قول سلمان فارسی وقتي كه ديد بعد از فوت پيامبر ريختند به خانه علی و علی را به زور كشيدند به سمت مسجد برای بيعت. آنجا دارد كه بعضي از اصحاب خاص حضرت امير دست به شمشير به چشم علي نگاه مي‌كردند كه ايشان فرمان درگيری بدهند و حضرت امير با چشمش اشاره كرد كه كاری نكنيد. آنجا دارد كه سلمان فارسی كنار كوچه ايستاده بود و ديد كه دارند با علی چه می‌كنند. حضرت امير علامت داد كه كاری نكنيد.اين دورانی است كه بايد تحمل كرد. دوران سكوت برای وحدت. و دوران قيام براي عدالت بعداً خواهد رسيد. آنجا دارد كه سلمان فارسی وقتی كه ديد عمامه‌ علی را به گردنش انداخته‌اند و دارند او را ميبرند، به ديوار تكيه كرده بود و رو كرد به مردم و با لهجه فارسی گفت: كرديد و نكرديد.خطاب به آن جامعه و وارثان انقلاب پيامبر گفت: كرديد و نكرديد. مسلمانی كرديد و نكرديد. حفظ ظواهر كرديد اما باطنش را به باد داديد. مغز انقلاب را فدای قشرش كرديد و مضمون انقلاب را فدای فرمش كريد. در اين شرايط و بعد از تثبيت يك انقلاب، اگر نسل دوم و سوم انقلاب از مفاهيم انقلابی و از ارزشهای انسانی در جامعه بعد از انقلاب، جانانه و ابوذری دفاع نكنند و قيام نكنند و حتی اگر سخت افزار انقلاب حفظ بشود، نرم‌افزارش عوض می ‌شود. مقاله استاد حسن رحیم پور ازغدی با عنوان " على و سكولاريسم"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام واقعی،امام قلابی...اگر راست میگویید در سالگرد امام جملات امام را بخوانید...
يك عده اى ميگويند ، ما بدون غرب نميتوانيم پيشرفت كنيم. امّا امام ميگفت ما ميخواهيم حسابمان را از غرب جدا كنيم. امام ميگويد ، كسانى هستند كه استقلال فكرى ندارند و دنبال اين هستند كه غرب چه ميگويد، يا ما چه بگوييم كه غربى ها خوششان بيايد، يا لااقل كارى كنيم كه آنها ناراحت نشوند. شما ديديد بعضى از مسئولين ما در همين ايام گفتند كه بعد از مذاكرات، ديگر هر حرفى را نميشود زد! يعنى ديگر مراقب باشيد و دهانتان را ببنديد و دوره آن ادبيات امام كه ميگفت "آمريكا هيچ غلطى نميتواند بكند" و "اسرائيل بايد از بين برود"، ديگر تمام شده است! اينها خطرناكند، اينها دارند ريشه خط امام را دانسته يا ندانسته، خواسته يا نا خواسته ميزنند. اين فكر ، درست نقطه مقابل و صدو هشتاد درجه، مخالف خط امام است. ميگويند مواظب حرف زدنمان باشيم، تا يك وقت آمريكا و غرب ، ناراحت نشوند. امّا امام ميگفت كارى كنيد كه دشمن از شما عصبانى باشد، امام ميگفت ، هروقت ديديد آمريكا و دشمنان دارند از شما تعريف ميكنند، بدانيد يك غلطى كرده ايد. بعد برخى ها ميگويند حرف زيادى نزنيم كه اينها ناراحت نشوند! واقعا ساده لوح اند كه فكر ميكنند، دشمن ميخواهد بيايد مشكلات ما را حل كند. اينها عقلانيت است يا سفاهت؟! كدام تجربه تاريخى اين را تاييد ميكند؟ كدام استدلال عقلى اين را ميگويد؟ كدام دليل شرعى اين را ميگويد؟ قرآن صريحاً خلاف اين حرف را ميزند. امام ميگويد استقلال فكرى بعضى را گرفته اند. همه اش دنبال اين هستند كه غرب چه ميگويد و چه ميخواهد. امام در بيست و يك خرداد پنجاه و هشت ميگويد، ما كه جمهورى اسلامى را ميخواهيم مستقر كنيم، ميخواهيم حسابمان را از غرب جدا كنيم. ميگويد آقا! ما اصلاً به معيار هاى غربى هيچ كارى نداريم، تمام. ما برنامه ديگرى داريم، برخى معيارهاى ما با شما تفاوت دارد، ما در زمين شما نميخواهيم بازى كنيم.اهداف، شعارها، ارزشها و روشهاى ما با شما يكى نيست، گرچه اشتراكاتى داريم. امام ميفرمايد، اما يك دسته غربزده ها در فكر اين هستند كه جمهورى اسلامى، اسلامى اش نباشد، همان جمهورى باشد كه غربى ها خوششان ميايد. امام ميگويد برخى از اينها خائن اند، برخى خيانت كار هم نيستند امّا از بس به آنها تزريق و تعليم شده، باورشان آمده كه غرب فلان و بهمان است. اينهايى كه فكرشان اينطور شكل گرفته، عامل نفوذ غرب در جمهورى اسلامى اند. يا آگاهانه، يا نا آگاهانه، نتيجه كارشان ، انحراف جمهورى اسلامى از مسير انقلاب و امام است. سخنرانی استاد رحیمپور با عنوان "پايان مرگ بر استكبار، پايان انقلاب اسلامى است" ٢٨ شهريور ٩٤