eitaa logo
اندیشه‌جویان استاد حسن عباسی
13هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
9.5هزار ویدیو
206 فایل
کانال رسمی اندیشه جویان استاد حسن عباسی Instagram.com/Hasanabbasi.students_ t.me/hasanabbasi_students حمایت مالی از اندیشکده یقین: andishkadeh.ir/publication/donate/
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 کدام چهره‌ها و رسانه‌ها آتش‌بیار معرکه اخیر بودند؟! 🔹 مروری بر نقش پایگاه خبری انتخاب در دامن زدن به حوادث اخیر ایران اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 سی‌اندی ساله، با همه فتنه‌ها، آقامون رهبر✌️ آقا سید علی، خیلی دلبره اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 از لونه موش هاتون درتون میاریم اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
دو سال پیش در انتخابات فدراسیون فوتبال شکست خورد. پول و کاخ که داشت، به قدرت هم می‌خواست برسه. اما لیدری در حواث اخیر نشان داد، قدرت غیررسمی که یک داره از قدرت رسمی مدیران خیلی بالاتره. درس عبرتی باشه برای صداوسیما و مدیران نظام که اهمیت عرصه غیررسمی را بفهمن. https://twitter.com/haerizadeh_h/status/1574120253902442498?s=20&t=cnJOyjaN7U1JecpPW2i_gg 🖋✍مشق استراتژی | حسام الدین حائری زاده @h_haerizadeh
🔰 ایشان همان کسی است که میگفتند به نیویورک برود دستگیرش میکنند؛ دیدید که رفت، در سازمان ملل عکس فرمانده شهید را هم بر دست گرفت، در خاک آمریکا خواستار محاکمه رئیس سابقشان شد، خبرنگار دروغ پردازشان را به نشست خبری راه نداد، قدرتمندانه مسیرش تا هتل را پیاده قدم زد و سپس به خانه برگشت! ✍ عبدالرحیم انصاری اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 آیا سلبریتی‌ها حق اظهار نظر در هر موضوعی را دارند؟ 🔹 امروز سلبریتی‌ها در کشورهای مختلف از جمله در ایران، در هر موضوعی اظهار نظر می‌کنند، امور سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی که گاهی حرف‌هایشان دردسرساز می‌شود. 🔹 آنچه در این بین حائز اهمیت است اینکه هر چه برای مردم غم داشته، برای برخی سلبریتی‌ها نان داده است؛ مثل آنچه در هنگام زلزله کرمانشاه شاهدش بودیم. 🔹 در موضوعات سیاسی هم سلبریتی‌هایی که با استفاده از ظرفیت صدا و سیما معروف شده بودند، مدام بیانیه می‌دهند و جالب اینکه بعد از خوابیدن موج، دوباره به تلویزیون رو می‌آورند. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
🔰 مهسا امینی و زینب عصام؛ رسانه‌های غربی چگونه با مرگ بازی می‌کنند؟ 🔹 نحوه پوشش شهادت دختر ۱۵ ساله عراقی با شلیک نظامیان آمریکایی و درگذشت «مهسا امینی» در ایران، استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی و تلاش آن‌ها برای سیاسی‌کردن این حادثه ناگوار را برجسته کرده است. 🔹 المیادین نوشته «زینب عصام» توسط نظامیان اشغالگر آمریکایی کشته شد اما هیچ کشوری نه محکوم کرد و نه صدای اعتراض را به آمریکا رساند. حتی سازمان ملل، نهادهای تابعه و کشورهای غربی نیز صدایشان برای او در نیامد. 🔹 در روز جمعه اما خبر فوت یک دختر ایرانی قبل از روشن‌شدن جزئیات و اعلام آن توسط منابع رسمی، خبر تیتر یک رسانه‌ها شد چراکه این رخداد، خبری «چرب»، «جذاب» و «مناسب تیترهای براق» برای رسانه‌های غربی بود. 🔹 با مرور سریع در گوگل، نحوه برخورد رسانه‌ها با درگذشت مهسا امینی مشخص شد: روایت‌هایی غیرواضح و اتهاماتی بی‌پایه و اساس. رسانه‌های غربی و برخی رسانه‌های عربی افکار عمومی را علیه ایران هدایت می‌کنند؛ روندی که تحریک مستقیم و بسیج آشکار علیه تهران است. 🔹 اگر موضوع مهم واقعاً جان انسان‌ها باشد. این اهمیت و ارزش در رسانه‌های غربی و عربی امری گزینشی بود که بر اساس مواضع سیاسی خود، در مورد ایران اغراق کرده و مردم را گمراه کردند. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 بی‌بی‌سی حامی حقوق زنان ایرانی؟ اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
🔰 "چهره‌های بی‌نقاب" را دریابید! ✍ مهدی جمشیدی آنان که انکار می‌کردند و به تمسخر حقایق می‌پرداختند، چشم باز کنند و ببیند که: ۱. اینان جزو "مردم" نیستند، بلکه "عموم" و "اکثریّتِ" مردم در اجتماعات ناچیز آنها شرکت نمی‌کنند و به شعارها و رفتار‌های‌شان اعتقاد ندارند. اینان، "برآیندِ مردم" نیستند و افکار عمومی را نمایندگی نمی‌کنند. ما با یک "اقلیّت زبان‌دراز و پُرمدّعا" روبرو هستیم که به‌غلط، "مردم" خوانده می‌شوند. اینان، مردم نیستند. ۲. به "مردم‌سالاری" و "رأی اکثریّت" باور ندارند و می‌خواهند نظر خود را به اکثریّت نجیب، تحمیل کنند. هم پرچم مخالفت با قانون برافراشته‌اند و هم سازوکار غیرقانونی را برگزیده‌اند. ۳. اهل "گفتگو" و "استدلال" و "عقلانیّت" نیستند، بلکه منطق‌شان "تخریب" و "کتک‌زدن" و "سوزاندن" و "ترور" است. نظام جمهوری اسلامی را به "خشونت" متهم می‌کنند، امّا خودشان در خشونت‌ورزی، بی‌پروا هستند و همچون "سگ‌های هار"، به جان دیگران افتاده‌اند. ۴. "وطن‌فروش" و "بیگانه‌پرست" هستند و دست در کاسۀ اجانب و دشمنان ایران دارند. "جبهۀ رسانه‌ایِ غرب"، یکپارچه و بی‌امان، به حامیِ تمام‌عیار اینان تبدیل شده است. ۵. مسألۀ اینان، "تغییر روشِ" پلیس امنیت اخلاقی نیست، بلکه "برهنگی" و "ولنگاری" و "لاابالی‌گری" است و اینان می‌خواهند "بدنِ" خود را در عرصۀ عمومی به نمایش بگذارند. "آزادی" را فارغ از چهارچوب "اخلاق" و "شرع" می‌طلبند و "لذّت فردی" را بر "مصالح جمعی" ترجیح می‌دهند. فلسفۀ زندگی‌شان، "خوش‌باشی" و "هوس‌رانی" است، نه "کمال" و "سعادت". ما با "فاحشه‌های خیابانی" روبرو هستیم که با "نمایاندن بدن‌شان"، نگاه‌های حرام می‌خرند. از گیسوانِ عریان‌شان، طنابی بافته‌اند برای فروافتادن جامعه به چاه دوزخ. ۶. اینان بویی از "دیانت" نبرده‌اند و "قرآن" و "مسجد" و "امام‌زاده" را به آتش می‌کِشند. دین را کنار نهاده‌اند و بندگیِ ابلیس می‌کنند. "شیاطین إنس" در خیابان‌ها به حرکت درآمده‌اند. ۷. "فضای مجازی وِل و افسارگسیخته"، اسلحه‌ای است که در بزنگاه‌ها و لحظه‌های حسّاس، ناگهان به صحنه می‌آید و ضربه‌های کاری می‌زد. شبکه‌های اجتماعیِ غرب، "آتش‌بیار معرکۀ آشوب" هستند. ۸. "سلبریتی‌های روباه‌صفت" که نان این نظام را خورده‌اند، حرف دشمن را تکرار می‌کنند و مردم را به تقابل با نظام، تهییج و تحریک می‌کنند و از پشت، خنجر می‌زنند. حال که این منفعت‌طلبانِ اشرافی و جاه‌طلب، نردبان ترقی را پیموده‌اند، لگد می‌زنند و خائنانه با دشمن، هم‌صدا و هم‌داستان می‌شوند. به نهایت، حقیر و پَست هستند؛ هم آن فوتبالیستِ خارج‌نشینِ ابله که سفاهتش را توئیت می‌کند، هم آن بازیگرِ بی‌هنرِ پول‌پرست که زبانش به چرندگویی گشوده شده است. ۹. "جنگ شناختی و ادراکی"، یک حقیقت مؤثّر و جدّی است و "کج‌روایت‌ها"، مسأله و بحران می‌آفرینند. "واقعیّت"، هرچه که باشد، چندان مهم نیست، بلکه این "روایت" است که تعیین‌کننده است. روایت بر واقعیّت، غلبه یافته است. ۱۰. فهم بخشی از جامعه نسبت به "ارزش‌ها"، گرفتار تحریف و خدشه شده است و این برخاسته از "فقرِ معرفت دینی" است. به‌راستی، ساختار فرهنگ، سخت محتاج "بازسازی انقلابی است و باید چاره‌ای اندیشید. eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 پناهنده شدن پگاه آهنگرانی و پیوستن به گروه های برانداز 🔹 یک سلبریتی زن سینما با برداشتن روسری خود و اعلام انزجار از جمهوری اسلامی، به غرب پناهنده شد و به براندازان ملحق شد و در تظاهرات گروه های برانداز شرکت کرد. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
شما دوبار در ۷۸ و ۸۸ در طرح و پیگیری اصلاحات مدنظرتان دچار اشتباه شدید. زمینی که طراحی کردید هر دوبار جولانگاه ضدانقلاب و منافقین شد؛ این سومین بار است. در تعریف سطح منازعه و کیفیت پیگیری ناتوانید و پروژه را تحویل دیگران میدهید. نظام هم البته راه مواجهه با دشمنانش را بلد است. 🇮🇷وحید یامین پور 🔻کانال توییتری حاضرجواب🔻 @Haazer_javab1 instagram.com/Haazer_javab1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 اژه‌ای: کسانی که با حمایت نظام مشهور اما با دشمن همصدا شدند مجازات می‌شوند 💬 رئیس قوه‌قضاییه: 🔹 کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن به وسیله زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کرد که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 محسنی اژه ای: در پرونده مهسا امینی نگذارید برای مردم شبهه‌ یا نکته‌ای باقی بماند 💬 رئیس عدلیه خطاب به مسئولان پزشکی قانونی: 🔹 نه زمان را از دست بدهید نه دقت را فدا کنید. 🔹 پزشکی قانونی نظر دقیق و علمی خود را در اختیار دادستان قرار بدهد. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 رئیس عدلیه: فقط کسانی که آمدند در خیابان مجرم نیستند 💬 رئیس دستگاه قضا: 🔹 مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 شعب ویژه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران در تهران 💬 رئیس کل دادگستری استان تهران: 🔹 در راستای برخورد قاطع، سریع و بدون ملاحظه با اغتشاش‌گران و آشوبگران، شعب ویژه‌ای را در مجموعه دادگستری استان تهران اعم از دادسرا، محاکم کیفری و انقلاب و دادگاه‌های تجدیدنظر اختصاص داده‌ایم. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
🔰 جوشش "مردم" در معرکۀ میدان ✍ مهدی جمشیدی ۱. تهران، ۱ مهر ۱۴۰۱، نماز جمعه، راهپیمایی مردم. آن‌قدر از "مردم" سخن گفتند که بعضی باور کردند که گویا آنان که در خیابان، رسم "هرزگی" و "خیانت" و "خباثت" در پیش گرفته‌اند، به‌راستی "مردم" هستند، امّا امروز، نه در شب تاریک بلکه در روز روشن، معنی "مردم" را دریافتیم و دیدیم "مردم" چه کسانی هستند و چه می‌گویند. سیل جوشان و برآشفتۀ جمعیّت، پایان نداشت و مردم از پسِ مردم در راهپیمایی، روان بودند. هرچه می‌آمدند و می‌رفتند، تمام نمی‌شدند. در اینجا، دل‌ها شعله‌ور بود، نه سطل‌های زباله؛ درد دین داشتند، نه سودای ولنگاری فرهنگی؛ هم‌دل و مؤمن بودند، نه اجیرشده و فریب‌خورده؛ نه سنگی پرتاب شد و نه شیشه‌ای شکست شد؛ نه اموال عمومی به آتش کشیده شد و نه مأمور نیروی انتظامی؛ نه راه بر کسی سد شد و نه به کسی حمله شد؛ نه سلاح سرد در میان بود و نه سلاح گرم. ۲. امروز، متن و ماهیّتِ "واقعیّت اجتماعی" در ایران، از سوی خودِ "مردم"، به تصویر کشیده شد؛ تصویری راستین از "لایۀ پنهانِ هویّتی". آنچه را که دیگران در "نظرسنجی‌ها" و "نظرسازی‌ها" طلب می‌کردند، امروز در برابر چشمان خویش مشاهده کردیم و از زبان خودش، "دردها" و "دغدغه‌ها" و "رنج‌ها" و "خواسته‌ها" و "آرمان‌ها"یش را شنیدیم. همه‌چیز، "طبیعی" و "دست‌کاری‌نشده" بود و مردم، خویش را همان‌گونه که بودند، نمایاندند. کافی بود از حائل و عایق "رسانه" خارج بشویم و به خودِ "واقعیّت"، چشم بدوزیم تا حقیقت را دریابیم. باید خویش را از بافته‌ها و ساخته‌های "رسانه‌های نارسا"، تهی سازیم و صدای واقعیّت را مستقیم بشنویم. ۳. همچنین در "میدانِ عینیّت"، مشاهده کردیم که واقعیّت اجتماعی در ایران، هر چند خصوصیّت "پیوستاری" و "رنگین‌کمانی" دارد، امّا از "دامنۀ دیانت" و "دایرۀ ولایت" خارج نیست. مردم، یکسان نیستند، امّا تنوّع و تکثّرشان، در چهارچوب "ارزش‌های غایی و بنیادی" صورت‌بندی شده است که همگی از هویّت و حیات دینی برخاسته‌اند. این است عمق و عقبۀ تعهد دینی در جامعۀ ایران. آنان که جامعۀ ایران را "پاره‌پاره" و مبتلا به "شکاف‌های فزاینده" و "تضادهای ریشه‌ای" می‌دانند، نمی‌دانند که بیرون‌زدگی‌ها و اصطکاک‌ها، اقلّی و ناچیز هستند و نمی‌توانند به یکپارچگیِ هویّت دینی، گزند برسانند. ۴. البتّه می‌دانم که ما در ایران با "طبقۀ متوسطِ متجدِّد" روبرو هستیم که دنبالۀ بومی و وطنیِ تمدّنِ غربی هستند و انتخاب‌های فرهنگی‌شان با ما تفاوت فراوان دارد، امّا اینان، "تعیین‌کننده" نیستند؛ چراکه "اکثری" و "فربه" نیستند. اینان اقلّیّتِ پریشان‌حال و پُرمدّعایی هستند که می‌کوشند از خویش، "روایت‌های بزرگ" بیافرینند و وانمود که کنند همان "مردم" هستند. این دعاوی و روایت‌سازی‌ها، چنان زیرکانه و موذیانه بوده که حتّی برخی از ما را نیز به خطا افکنده و دچار این گمان کرده که جامعۀ ایران از "ایدئولوژی انقلابی" عبور کرده است؛ حال‌آن‌که واقعیّتِ نیالوده به کج‌روایت، چنین دلالتی ندارد. ۵. بخش عمده‌ای از این روایت‌سازی‌های وارونه، بر عهدۀ "روشنفکرانِ سکولار" بود. آنان به‌طور عامدانه و آگاهانه، "پیش‌فرض‌های اثبات‌نشدۀ" خود را تکرار کردند و کوشیدند با "تکرار روایت"، دروغ را بر جای حقیقت بنشانند. ما نیز سعی نکردیم که مواجهۀ ساختارشکنانه با "بدیهیّات کاذبِ" آنها داشته باشیم و نشان دهیم که "مقدّمات" و "مبانی"‌شان، یکسره خطا و ناصواب هستند. بیچاره اینان که استدلال‌های‌شان، پای چوبین دارند و آرمان‌شهرشان، چونان خانه‌ای بر آب است. آنچنان در مردابِ "حماقتِ نظری" فروغلتیده‌اند که هرچه "واقعیّت" فریاد می‌زند که "نظریه‌ها"ی‌شان را برنمی‌تابد، نمی‌شنوند. ۶. در آن سو، دسته‌ای از "روحانیانِ دگراندیش و سیاست‌زده" قرار دارند که تجدّد را "توجیه دینی" می‌کنند و برای "آزادیِ لیبرالی"، آیه و روایت می‌آورند. از آن‌گاه سهم‌شان از قدرت سیاسی پرداخت نشده، زبان به اعترض گشوده‌اند و سرگرم دوخت‌ودوز "جامۀ کج‌روایت" به تن واقعیّت شده‌اند. این "آیت‌الله‌های فرسوده" و "حجت‌الاسلام‌های پشیمان"، جاده‌صاف‌کنِ نیروهای تجدّدی در ایران هستند و دین را به دست‌مایۀ بازتولید سیاسیِ خویش فروکاهیده‌اند. دریغ از اندکی صداقت و تقوا و اخلاق در این ظاهرالصلاح‌های معممّ. شریح‌های هُرهری مسلکی هستند که دین‌دانی‌شان، "نرخ" دارد نه "عیار". اینان مبلغان و مروّجانِ "فقهِ جان لاکی"‌اند نه"فقهِ جعفری"‌ که می‌توانند به هر دروغ و خدعه‌ای، ده‌ها آیه و روایت سنجاق کنند و از دین و دین‌دانی، "دکّان" بسازند. خمینیِ کبیر از بوی تعفّن اینان در آخرت گفت، امّا کار بدانجا رسیده که ما در همین دنیا، از وجودِ مشمئزکنندۀ اینان گریزان شدیم. eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شورش سلبریتی ها و اغنیا علیه فقرا، برای اولین بار در تاریخ 💬 استاد حسن عباسی 📍 ۳ مهر ۱۴۰۱ - بابل @jdale_ahsan ‎ استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
انقلاب اسلامی در سال پنجاه و هفت، «انقلاب زنان» بود؛ انقلاب زنانی که از دامن آنها مردان به معراج رفتند و شهید شدند. ✍️ توئیت استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
🔰 تلاش صدساله غرب برای از بین بردن هویت زن مسلمان 💬 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: 🔹 صد سال است که فرهنگ غربی به پشتوانه‌ی پول و زور و سلاح و دیپلماسی، سعی میکند فرهنگ غربی را و اسلوب زندگی غربی را بر جوامع اسلامی در میان زنان تحمیل کند. صد سال تلاش شده است برای اینکه زن مسلمان را از هویت خود بیگانه کنند. 🔹 تمام عوامل اثرگذاری و قدرت به کار رفته است: پول، تبلیغات، اسلحه، فریبنده‌های گوناگون مادی، استفاده‌ی از غرائز طبیعی جنسی انسان؛ همه‌ی اینها را استخدام کرده‌اند برای اینکه زن مسلمان را از هویت اسلامی خود دور کنند. ۱۳۹۱/۰۴/۲۱ اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students
✅ هر چهل روز، یک بلا برای مؤمن 💬 امام صادق عليه السلام: 🔸 هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه هر چهل روز يك بار، به وسيله بلايى متنبّه مى شود. اين بلا يا به مال او مى رسد، يا به فرزندش يا به خودش؛ كه پاداش آن را می‌بيند، و يا اندوهى به او می‌رسد كه نمی‌داند از كجاست. استاد حسن عباسی 💠 @Hasanabbasi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 تصاویری از رصد لیدرهای اغتشاشات به‌وسیله دوربین‌های خیابانی 🔹 سایت گرداب تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد نیروهای امنیتی به‌وسیله دوربین‌های خیابانی اشراف کامل بر لیدرهای اغتشاشات داشته و آن‌ها را رصد می‌کنند‌. اندیشه جویان استاد حسن عباسی 📡 @Hasanabbasi_students