🔰 استاد علیرضا پناهیان: جلیلی به عنوان یک رئیسجمهور آگاه و مقتدر همان است که در مناظره آخر به ویژه بیانیه پایانی، خود را نشان داد.
🔹 او میتواند حماسه بیافریند و حق مردم را از سیاستبازان بگیرد.
🔹 در مابقی مناظرهها بیشتر شبیه یک استاد دانشگاه مهربان بود که میخواست ثابت کند برای هر مشکلی راهحلی وجود دارد.
@Hasanabbasi_students
🔰 پزشکیان ۵ ساعت قبل: اصلاحاتی هستم !
پزشکیان چند دقیقه پیش: من حزبی نیستم آقای جلیلی دارد دروغ می گوید که من حزبی هستم!
پزشکیان هفته قبل: من هرگز دروغ نمی گویم!
@Hasanabbasi_students
🔰 دلم به حال روحانی و تیمش میسوزه، این همه عرق ریختن و از پزشکیان حمایت کردند ولی پزشکیان هم اینها را گردن نگرفت.
@Hasanabbasi_students
⭕️ همایش بزرگ حامیان دکتر جلیلی ایلام
با حضور :
🔹 حجت الاسلام قاسم روانبخش
🔸 دکتر علیرضا زاکانی
🔹 دکتر امیرحسین ثابتی
🗓️ چهارشنبه ۱۳ تیرماه
🕕 ساعت ۱۸:۰۰
📍بلوار مدرس _ جنب میدان میلاد
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
✅ @Jalili_saeed
⭕️ دیدار با مردم شریف کرمانشاه
🔹چهارشنبه ۱۳ تیرماه
🕙 ساعت ۱۰ صبح
📍بلوار طاقبستان، سالن امام خمینی (ره)
#جلیلی
#سعید_جلیلی
#انتخابات
✅ @Jalili_saeed
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 رئیس جمهور نه، او میخواهد خادم مردم باشد
@Hasanabbasi_students
🔰 پاسخ وزیر راه و شهرسازی به آمارهای پزشکیان
✍ مهرداد بذرپاش:
🔹 تاکنون ساخت بیش از ۲.۶میلیون مسکن آغاز و ۵۶۰هزار واحد تکمیل شده است، آمار ارائه شده توسط آقای پزشکیان بخشی، فاقد کلنگری ، ناقص و ظلم در حق رییسجمهور شهید است.
🔹 با اجرای برنامه هفتم توسعه وعرضه ۳۰۰هزارهکتارزمین، جهش تولید مسکن مردمی در آستانهی شروع ۶میلیون واحد قرار می گیرد.
@Hasanabbasi_students
🔺نهاد ریاست جمهوری تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد!
@muntezari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚 برنامه دکتر پزشکیان برای تُرکها
♨️ اوقدر مستبد دیلار که دئیلّر گُرَه خانِم آقا اُوو دَ ترکی دانیشماسینلار
🔍 استبداد #ایرانشهری میگوید زن و مرد در خانه هم باهم ترکی حرف نزنند!
⛔️ فعالان ایرانشهری در ستاد دکتر پزشکیان هستند
#پزشکیان
#عباس_آخوندی
#جواد_طباطبایی
#ایرانشهری
#نظریه_مرگ_اسلام
#ترکی
مریم سادات ایرانپور
💠 @Mrym_iranpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حالی که به انتخابات ریاست جمهوری ایران نزدیک میشیم، یکی از نامزدها خود رو حامی و مدافع حقوق قومیتها و اقلیتها معرفی میکنه. این درحالیه که عناصر اصلی مکتب ایرانشهری که قومیت و دین رو مهمترین مانع توسعهی کشور میدونن، از حامیان اصلی ستاد ایشان هستن.
در این ویدئو که برشی از ویدئوی اصلی هست، دربارهی این موضوع توضیح میدم.
.
مشاهده در یوتیوب:
Youtube.com/@ystc1444
#انتخابات
#ریاست_جمهوری
#پزشکیان
------------
✨ @SErfanH
🔰 صرفاً جهت یادآوری/
مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود
🔹 این ها فقط گوشه ای از حمایت های گسترده و تمام قد اصلاح طلبان از روحانی است و همان زمان هم می گفتند روحانی امتداد خاتمی است و ما تضمین دولت روحانی هستیم و باعث ۸ سال فلاکت و بدبختی کشور در دهه ۹۰ شدند و مسئولیت آن را قبول نکردند!
🔹 حالا دقیقا همان ها امروز در ستاد پزشکیان هستند و دقیقا همان حرف هایی که برای روحانی زدند در مورد پزشکیان تکرار می کنند و اعلام می کنند پزشکیان همان امتداد خاتمی است، با این تفاوت که این دفعه با عبور از دولت روحانی، نمی خواهند مردم یادشان بیاید که قبلاً از حامیان روحانی بودند که نتیجه آن می شود پزشکیان همان دولت سوم روحانی نیست!
🔹 نکته مضحک قضیه و دروغ بزرگ این جماعت آنجا است که اکثر وزرای دولت روحانی نه تنها از حامیان پزشکیان هستند بلکه الان مشغول کار در ستادش هم هستند، باز پزشکیان می گوید من ربطی به روحانی ندارم!
🔹 بعید است مردمی که ۸ سال فلاکت دوران روحانی یادشان باشد دوباره گول اصلاح طلبان را بخورند و به دولت سوم روحانی رای بدهند.
✍ حجت احسان بخش
@Hasanabbasi_students
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 پزشکیان: اعتقاد من بر اینه که ما باید دست در دست هم دهیم یعنی آدمهای خودمون آذربایجانی ها رو در پست های مهم و حساس دولتی پخش کنیم!
👈🏻 قابل توجه مردم تهران گیلان- مازندران سمنان -کاشان قم اصفهان- کرمان خوزستان بلوچستان - مشهد سبزواز شیراز …
@Hasanabbasi_students
🔰 در مذمّت رضا داوریاردکانی:
از فلسفۀ عقیم به سیاست علیل
✍ مهدی جمشیدی
🔹 [یکم]. دکتر رضا داوریاردکانی در بیانیهای، به حمایت انتخاباتی از مسعود پزشکیان پرداخته و چنین نگاشته: این انتخابات، انتخاب میان «بودن و نبودن ایران» است؛ اکنون رأی میدهیم که آیا ایران بماند و بکوشد بعضی دردهای مهلکی را که دچارش شده است درمان کند یا به راه وخیمترشدن آن دردها و گرفتاریها و افتادن در ورطههای خطرناک «جنگ» و «ویرانی» برود. رأیدادن به او، رأیدادن به «بقای ایران» است. او گرفتار «سوداها و اوهام بیهوده»ای که ایران را به سوی ورطههای خطر و تباهی میبرد، نیست.
🔹 [دوّم]. عجبا که فیلسوفِ محتاط و محافظهکار که بهسختی، زبان به صراحت میگشاید و در تجربۀ دهههای گذشتهاش، به انتخاب راههای «میانه» و «مبهم» و «دوپهلو» مایل بوده، اینک بر مدار شفافیّت و وضوح، سخن میگوید و راههای گریز را بر خویش میبندد. پیش از این، او همواره در جایی مینشست که «لامکان» بود؛ چنانکه گویا ایشان از زمرۀ مجرّدات است که محتاجِ ظرف مکان نیست. البته وی به این سو و آن سو میچرخید و نعل و میخ را با هم مینواخت، اما میکوشید به کوچۀ بنبست پا نگذارد و شرایطِ امکانِ «جابجاییهای نابجا» را بر خویش نبندد. اما رفتهرفته دارد دست به انتخابِ واضح میزند و خویشتنِ فلسفی و تمنیّات زیرمیزی و امیال نهفتهاش را عیان میسازد و به مخاطبِ معطّل، میگوید که در کجا ایستاده و چه میخواهد. او یک «فیلسوفِ چندنسخهای» بوده که دهه به دهه، چرخشهای محسوس و نامحسوس را تجربه کرده، اما زیرکانه و منطقگریزانه، نوسانهایش را به شرایط و تاریخ و زیستجهان و افق و عینیّت و هرآنچه غیر از خودش ارجاع داده تا از نواختهشدن تیغ نقد بر پیکر اندیشههایش، جان سالم به درد ببرد. ازاینرو، باید اینک خشنود بود که او تا حدی، مکانمند و زمینی شده و هویّت و مرز وجودیِ خویش را آشکار کرده است.
🔹 [سوّم]. گرهزدن انتخابات به «بقای ایران»، ادعای فربه و فراخی است که نباید آن را به حالوهوای این فیلسوفِ محافظهکار نسبت داد، بلکه باید در زیر پوست این انتخاب سیاسی، ماهیّتِ فلسفی وی را طلب و مشاهده کرد. وی به تصریح خودش، به این سبب جانب پزشکیان گرفته که عاقبتِ برقدرتنشستنِ جلیلی را «جنگ» و «ویرانی» میداند و معتقد است که جلیلی، اسیر «سوداها و اوهام بیهوده» است. با خواندن این جملهها، بیاختیار به یاد «جامعۀ باز و دشمنان آن» افتادم و حیرت کردم که چگونه او در این قدمهای آخرِ تفلسف، به اینچنین اتّحادِ فلسفیای با کارل پوپر رسیده و با او همداستان شده است؟! بر وی چه گذشته که اینک، بر «آرمانخواهیِ انقلابی» میتازد و آن را «سودازدگی» و «اوهامزدگی» میخواند و اینچنین سادهاندیشانه و ظاهرسازانه، مردم را از وقوع جنگ و ویرانی میهراساند؟! چرا بهجای دعوت به تفکّر، «تبلیغ هراس» میکند و میخواهد با «علّت» - و نه با دلیلی که گویا در دست ندارد! - سخن خویش را اثبات کند؟! چرا وی در کنار اصلاحطلبیِ لیبرالیِ پوپر مینشیند و انقلابیگری را آمیختۀ با توهم و سودا میانگارد و درافکندنِ نظم قدسی در گسترۀ جهانی را با جنگ و ویرانی، پیوند میزند؟!
🔹 [چهارم]. بهنظرم باید در صورتمسألهای که در بند پیش بیان کردم، تجدیدنظر کنم و بگویم دچار خوانش وارونه از واقعیّت شدهام. آن پرسش، ما را به حقیقت نمیرساند، بلکه رهزن است و با واقعیّت، بر سر مِهر نیست. مسأله را باید از این پنجره دید که همافقی او با انقلاب اسلامی، برخاسته از «شرایط» بوده و در نتیجه، دگرگونشدن شرایط، همان و چرخشِ معرفتی او همان. او آغاز نیز در این پاره از تاریخ، ننشسته بود و اگر در دهۀ شصت، قدری در فضیلت انقلاب نگاشت و به هواداری از آن برخاست، به سبب استیلای شرایط بوده و یا حتی به جهت ظهورِ تقابلیاش در برابر عبدالکریم سروش. آن شرایط، مولّدِ چنین امکانی برای او بوده و شرایط دیگر نیز، راههای دیگری را پیشِ روی وی نهاد. این فیلسوفِ قفلشدۀ به شرایط و فاقدِ ارادۀ بیرون از تاریخ، شناوریها و سیّالیّتهای عجیبی داشته و برای اینکه دستاویزی در اختیار منتقدان خویش قرار ندهد، قلم و تفکّرش را با ابهام و تعلیق و سرگردانی پیوند داد و همواره در پرسش و طرحمسأله، متوقف ماند. و اینک که به حاصل حیات معرفتی او مینگریم، به تعدادی پرسشِ تعلیقی و متوقفکننده میرسیم و توصیۀ به انتخاب یک لیبرالتکنوکرات به عنوان رئیسجمهور. این است سرِ جمعِ دههها تفلسفِ لامکانیِ مبتلا به سرطانِ فقدانِ وضوح، و همچنین حضور شبهمعرفتی و همیشگی در عالیترین نهادهای فکری و فرهنگیِ حاکمیّت.
eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
@Hasanabbasi_students
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
🔰#اطلاعیه
🔷 برنامه حضور امروزم (چهارشنبه) در استان ایلام برای تبلیغ دکتر سعید جلیلی
📍۱-استان ایلام - دره شهر - حسینیه حوزه علمیه_جنب کلانتزی مرکزی
⏰ ساعت ۱۳:۰۰
📍ایلام-خیابان طالقانی-گفتگوی میدانی با مردم
⏰ساعت ۱۷:۰۰
📍شهرستان ایلام-میدان میلاد
⏰ ساعت ۱۸:۳۰
📍شهرستان ایوان-بعد از میدان امام خمینی-جنب پاساژ ملت
⏰ساعت ۱۹:۲۰
@Sabeti ✅