💠نفوذ تشکیلات بهایی ( شوقی ربانی ) در عمق نهاد های مالی رضا شاه قبل از شهریور 20
بر مبنای گزارش ساواک در سال 1335 بلافاصله بعد از تاسیس ساواک و حضور گسترده موساد و اسرائیل در ساختار امنیتی و نظامی کشور اعلام می دارد که فتح اعظم ( مسئول مالی دربار و تیمسار اعلائی مسئول مالی ارتش دو تن از افراد مورد اعتماد رضا شاه بودند :
🇮🇷🇮🇷🇮🇷👇👇
انچه در حال حاضر برای بهائیت مهم است امر تبلیغ میباشد .. مشارالیه اضافه نمود رضاشاه وقتی که میخواست خزانه و صندوق دربار خود را به شخص امینی بسپارد پس از مدتها جست وجو شخصی امینتر از فتح اعظم که بهائی بود، پیدا ننمود و کلیه اموال دربار سلطنت خود را به دست او سپرد و همچنین دارایی
ارتش خود را به تیمسار علائی سپرد که وی نیز بهائی بود ...... بعد از پدر نوبت به پسر میرسد که او نیز به تقلید از پدر ،خویش رابطه محکمی با بهائیان داشت و حتی در این زمینه از پدر نیز پیشی گرفت در زمینه رابطه تعاملی محمدرضا با بهائیها، حجم قابل توجهی از اسناد وجود دارد که به لحاظ رعایت اختصار و حوصله بحث از ذکر تمامی آنها خودداری شده و به چند سند مهم و جالب توجه بسنده شده است.
موسسه مطالعات تاریخ معاصر ص 133
✅
💠 نفوذ تیمسار صنیعمی وزیر جنگ و تیمسار شیرین در ساختار ارتش شاه :
سخنگزارش مورخه ۴۸/۴/۱ ساواک در خصوص فعالیت بهائیان در تهران است که شرح سند به
قرار زیر میباشد
به قرار ،اطلاع در جلسه هفتگی مورخ ۴۸/۴/۲۵ بهائیان که در ... تشکیل گردیده بود شخصی به نام واحدیان ضمن صحبت درباره امور مذهبی اظهار داشته است: ....... فلسفی در بالای منبر میگوید ،شاها مواظب باش ببین دکتر شما چه شخصی است. کارها را به دست بهائیها ندهید ولی این گفتار اثری ندارد؛ هم اکنون تیمسار صنیعمی وزیر جنگ و تیمسار شیرین سخن بهائی هستند و هرچه نزدیکتر شوید میبینید که چه کارهای مهمی به دست بهائیان است، چرا؟ .....
موسسه مطالعات تاریخ معاصر ص 135
سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|
✅
مهم 💠 جایگاه ثابت پاسال در تشکیلات بهایی وی از زمان شوقی به بعد رابط تشکیلات بهایی با دربار بود
گزارش مورخه ۱۳۴۹/۵/۳ ساواک از فرقه بهاء در خرمشهر است که شرح سند از این قرار می باشد.
ژاندارم عبدالله جوهری که محل خدمت وی آبادان میباشد و برای ملاقات اقوام خود به برازجان مسافرت ،کرده مورخه ۱۳۴۹/۵/۱ با عبدالحسین فخر و محمد کریمی ملاقات و بیان میدارد چندی قبل یک نفر از طرف محفل ملی روحانی بهائیان ایران به خرمشهر مسافرت و در جلسه ای که با حضور اکثر بهائیان خرمشهر در منزل عبدالله جابری صاحب داروخانه شفا تشکیل میشود پیرامون اقدامات معموله برای رفع تضییقات و مزاحمتهایی که برای بهائیان فراهم نمودهاند بحث و اضافه مینماید که آقای ثابت پاسال به همین منظور شرفیاب و ناراحتیهای بهائیان ایران را به شرف عرض شاهنشاه آریامهر رسانیده است و استدعای بذل توجه و صدور اوامر برای رفع این ناراحتی نموده است شاهنشاه نیز در پاسخ فرمودهاند که از کلیه مزاحمتهایی که وسیله روحانیون برای بهائیان فراهم شده مطلع و بیان فرموده اند که دستوراتی برای جلوگیری و مرتفع ساختن ناراحتیهای بهائیان صادر خواهند فرمود .....
سایت
✅
💠 اقدامات همزمان بیت العدل در سازمان ملل و مغزشوئی شاه برای آماده کردن و اعلام رسمیت تشکیلات بهایی در ایران :
گزارش مورخه ۱۳۴۷/۵/۲۲ ساواک در خصوص فعالیت بهائیان شیراز میباشد بدین شرح ساعت ۴ بعد از ظهر مورخه ۱۳۴۷/۵/۱۹ کمیسیون بیت مبارک شیراز در منزل قاسم کریمی واقع در ... تشکیل گردید در این کمیسیون نامه بیت العدل به محفل ملی ایران و دستور این محفل به محفل شیراز از طرف آقای قاسم کریمی قرائت گردید ... مفاد آن به شرح زیر میباشد .... ۲- شاهنشاه آریامهر امر فرموده اند که افراد بهائی در سراسر جهان و مخصوصاً در ایران آزاد میباشند در چند ماه قبل، ضمن تشریف فرمایی به یکی از کشورها هنگام نطق با صدای بلند فرمودهاند حقیقت [ناخوانا] است و بیان و برهان و دیانت اصلی ما فاتح است و مدت نیم ساعت از آئین بهائیت تبلیغ فرموده اند ولی اسمی از بهائیت نبرده اند و در آخر فرمایشات خود فرمودند اشخاص بدبخت که درباره دیانت خود زحمت میکشند و تبلیغ مینمایند مورد توجه من است و عقاید
بسیاری با آنها دارم .....
📚 اسناد نفوذ سیاسی بهائیان در حکومت پهلوی( موسسه مطالعات تاریخ معاصر ص 141 )
سایت | کانال تلگرام
✅
هدایت شده از نجوا (واحد سیاسی موسسه مصاف)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌وزارت ارشاد: بهرام بیضایی میتواند به ایران باز گردد
🔹رئیس سازمان سینمایی میگوید که در رابطه با آمدن و ادامه کار بهروز وثوقی و استاد بیضایی که در زمان ریاست جمهوری روحانی از کشور رفت، مشکلی وجود ندارد.
🔹سگ بهروز وثوقی شرف دارد به بهرام بیضایی چرا مسئولین وزارت ارشاد تو باغ نیستند؟
🔹بهرام بیضائی، مادر نفوذی تشکیلات بهایی در حوزه فرهنگ ایران بود. لابد قرار است برای حضور بهائیان در ایران فرش قرمز هم پهن کنیم مملکت چه خبره چرا یک عده تو جریان بدیهیترین مسائل نیستند؟
🔹در نمایشنامۀ "آرش" اثر بهرام بیضایی نیز، چیزی فراتر از داستان اسطورۀ آرش کمانگیر وجود دارد.
در داستان اصلی، آرش تیر را در کمان میگذارد و پرتاب میکند برای تعیین مرز قلمروی ایران و تیر در جایی فرود میآید که مرز ایران و توران میشود، اما در نمایشنامۀ بیضایی، تیر آرش کمانگیر رها میشود، ولی در جایی فرود نمیآید و تا انتهای جهان میرود. و این معنایی ندارد جز، اشاره به حکومت جهانی بهائیان یعنی حکومت مهد امر الله!!
🔹قضاوت با اهل خرد که چگونه تشکیلات بهایی زیر پوستی نماد های خود را به مخاطب تزریق میکند.
✍️منبع: حسن ارشاد، کارشناس بهائیت
کانال نقد تخصصی تشکیلات بهایی
💠@masaf_najva
12.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠حضور خاندان الیگارشی آهی با میرزا یوسف آهی آغاز شد وی وزیر دربار صفوی و حاکم مازندران بود که درطول زمان بسیاز زیاد حاکمیت خود پایه الیگارشی خاندان آهی را بنا می گذارد که با حضور وی روابط گسترده با روسیه آغاز شد و نقش این خاندان در کمک به بهاء الله در رسیدن به اهدافش با کمک میرزا مجید آهی برادر زن بهاء الله ادامه پیدا کرد لیلی ایمن از تبار بهایی شده خاندان آهی است که در راستای استیلای فرهنگی اهداف تشکیلات بهایی گام بر می داشت را شاهدیم وی از تاثیرگذارترین افراد در زمینهٔ نشر کتاب برای کودکان و نوجوانان در ایران بود. او در سال ۱۳۳۵ هم زمان با تاسیس ساواک و حضور گسترده اذناب اسرائیل در ایران اوّلین نمایشگاه کتاب کودک ایران را برگزار کرد. لیلی ایمن، از بنیانگذاران و دبیر هیئت مدیرهٔ شورای کتاب کودک بود. از او ۳۹ اثر منتشر شده است. شهریار آهی هم اینک نقش نخ تسبیح عموم دشمنان ایران را بازی می کند اعم از رسانه هایی مانند اینترنشنال و پسر شاه ووو از همین خاندان می باشد
سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|
✅
46.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نشست 1391 بهاء الله و حکومت بهایی
رویکرد اول :
اعتراف به دهها نص مبتنی بر اینکه بهائیان در پی قدرت نیستند و این بداء ناپذیر است و یا سلاطین قاجار مصداق اولو الامر هستند و باید از ایشان اطاعت کرد
رویکرد دوم :
تحرکات سه دهه فعالیت وی در راستای سرنگونی حکومت قاجار
رویکرد سوم :
اوامر تشکیل حکومت و تعیین حتی مکانیزم آن
رویکرد چهارم :
بهاء الله علی رغم ادعای پایبند بودن به مشروعیت حاکمیت ایران و اولو الامر دانستن و در پی قدرت نبودن بنا بر اظهارات خود بنیان بزرگترین ساختار امنیتی تشکیلات بهایی برای نیل به حاکمیت را موسوم به موسسه فخیمه ایادیان امر الله را بنا نهاد که این محموعه هم اینک تحت عنوان دار التبلیغ در سطح بین المللی در حال فعالیت است و در واقع مدیریت تشکیلات در اختیار این نهاد می باشد
رویکرد پنجم :
ادعای نسخ جهاد کذب محض است هم در فرمان و هم عمل
رویکرد ششم :
نص گرا بودن بهائیان و ضرورت اجرای اوامر بهاء الله
مستندات در سایت :
https://www.hassanershad.com/10107
سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|
✅
1391-1.mp3
21.85M
نشست 1391 بهاء الله و حکومت بهایی
رویکرد اول :
اعتراف به دهها نص مبتنی بر اینکه بهائیان در پی قدرت نیستند و این بداء ناپذیر است و یا سلاطین قاجار مصداق اولو الامر هستند و باید از ایشان اطاعت کرد
رویکرد دوم :
تحرکات سه دهه فعالیت وی در راستای سرنگونی حکومت قاجار
رویکرد سوم :
اوامر تشکیل حکومت و تعیین حتی مکانیزم آن
رویکرد چهارم :
بهاء الله علی رغم ادعای پایبند بودن به مشروعیت حاکمیت ایران و اولو الامر دانستن و در پی قدرت نبودن بنا بر اظهارات خود بنیان بزرگترین ساختار امنیتی تشکیلات بهایی برای نیل به حاکمیت را موسوم به موسسه فخیمه ایادیان امر الله را بنا نهاد که این محموعه هم اینک تحت عنوان دار التبلیغ در سطح بین المللی در حال فعالیت است و در واقع مدیریت تشکیلات در اختیار این نهاد می باشد
رویکرد پنجم :
ادعای نسخ جهاد کذب محض است هم در فرمان و هم عمل
رویکرد ششم :
نص گرا بودن بهائیان و ضرورت اجرای اوامر بهاء الله
مستندات در سایت :
https://www.hassanershad.com/10107
سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|
✅
1392.mp3
27.79M
💠حاکمیت موازی ۶
حکومت طلبی بیت العدل آرمانی یا عملیاتی ؟
( عهود = اقدامات عملیاتی برای کسب قدرت )
عهود بهایی شامل چند نقشه می باشد که از حالت آرمانی تبدیل به اقدامات عملی می گردد و تمام ۱۷ نقشه تشکیلات بهایی از ۱۹۱۶ ( عبد البهاء ) تا کنون و لو در ظاهر نامش به نقشه های ملکوتی و تبلیغاتی موسوم شده است اما تمام نقشه برای طی کردن مراحل هفتگانه شوقی که آرمانی است با نقشه های ۱۷ گانه تا کنون عملیاتی و برای رسیدن به قدرت با اقدامات سازمانی و توسعه منابع سازمان ارزیابی می شود به عبارتی با توجه به مقوله عهود که اسنادش را شاهد هستید فعالیتهای سازمانی تشکیلات بهایی از تبلیغ و هم باور کردن مخاطب تبدیل به سمپاتی برای جذب افراد به سازمان در راستای کسب قدرت می باشد و اولین اشکال این روند شفاف نبودن این اهداف در اساسنامه سازمان است زیرا این سازمان واجد سه عنصر است
https://www.hassanershad.com/10410
✅✅✅
سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|
✅
💠حاکمیت موازی ۶
حکومت طلبی بیت العدل آرمانی یا عملیاتی ؟
( عهود = اقدامات عملیاتی برای کسب قدرت )
عهود بهایی شامل چند نقشه می باشد که از حالت آرمانی تبدیل به اقدامات عملی می گردد و تمام ۱۷ نقشه تشکیلات بهایی از ۱۹۱۶ ( عبد البهاء ) تا کنون و لو در ظاهر نامش به نقشه های ملکوتی و تبلیغاتی موسوم شده است اما تمام نقشه برای طی کردن مراحل هفتگانه شوقی که آرمانی است با نقشه های ۱۷ گانه تا کنون عملیاتی و برای رسیدن به قدرت با اقدامات سازمانی و توسعه منابع سازمان ارزیابی می شود به عبارتی با توجه به مقوله عهود که اسنادش را شاهد هستید فعالیتهای سازمانی تشکیلات بهایی از تبلیغ و هم باور کردن مخاطب تبدیل به سمپاتی برای جذب افراد به سازمان در راستای کسب قدرت می باشد و اولین اشکال این روند شفاف نبودن این اهداف در اساسنامه سازمان است زیرا این سازمان واجد سه عنصر است
https://www.hassanershad.com/10410
✅✅✅
سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|
✅
💠
سندی از ازلیان پیرامون جهاد نکاح طاهره قره العین :
یک نمونه از احکام داعشی بابیان که توسط طاهره قرةالعین ترویج می شد :
جهاد نکاح و مشارکت همه جانبه :
شیخ الممالک بابی در تاریخ بی غرض از قول اعتضاد السلطنه می گوید :
محمد علی بارفروش (قدوس) در هزار ، با قرةالعین ، هر دو از حروف حی ، مزاوجت و مضاجعت ( هم بسترشدن و هم خوابگی ) اختیار نمود .
طاهره دلیل افعال خود را این گونه بیان می کرد که :
تا وقتی باب هفت اقلیم را نگیرد ، ایام فترت است (زمانی که هیچ قانون الهی حکم فرما نیست !!) و تکلیف بر هیچ کس نیست . باید شما با اموال و ازواج مشارکت کنید .
دقت :
و دو خط بالاتر خ شیخ الممالک میگوید قدوس به سمت زوجیت نائل شد . یعنی دقیقا همان ازدواج سازمانی در فرقه رجوی و جهاد نکاح در داعش .
📚 شیخ مهدی شیخ الممالک قمی از ازلیان دوران قاجار در کتاب تاریخ بی غرض ص 151
سایت | کانال تلگرام | ایتا | آپارات| گروه تلگرام|اینستاگرام |فیسبوک|وبلاگ|
✅