eitaa logo
فرهنگی و سیاسی هوای تازه
107 دنبال‌کننده
4هزار عکس
4.5هزار ویدیو
54 فایل
« افضلُ اَعمالٍ اُمّتی اِنتظارُ الفَرَج » ( افضل اعمال امت من انتظار فَرَج و ظهور امام زمان علیه‌السلام است ) الشِّهاب فی‌الحِکَم و الآداب، ص ١٦ روشنگری های فرهنگی و سیاسی هوای تازه ...........❁ @hawayetazeh ❁......
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞فرزند حاج قاسم: حتی از زائر او هم می‌ترسند 🔹واکنش فرزند سردار قاسم سلیمانی به حادثه تروریستی کرمان: حتی از زائر او هم می‌ترسند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازگشت مردم به گلزار شهدا با شعار مرگ بر اسرائیل ساعتی پس از انفجار تروریستی در ورودی گلزار شهدای کرمان، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، مردم عزادار با تجمع در سر مزار حاج قاسم، با شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق عملیات تروریستی را محکوم کردند.
🚨 | جلسه شورای عالی امنیت ملی تا ساعاتی دیگر با حضور نماینده رهبر انقلاب تشکیل خواهد شد تا در مورد پاسخ ایران به عوامل حادثه تروریستی کرمان تصمیم گیری شود.
🚨 | وزیر کشور: طبق دستور رهبر انقلاب به نهاد های امنیتی و نظامی دستور دادیم برای پاسخ به این جنایت آماده باشند.
مهم / بیانیه مهم آیت الله خامنه ای در خصوص جنایت امروز رهبر انقلاب: جنایتکاران سنگدل بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد/ این جنایتکاران بدانند که از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود/ این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله 👈حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است. 📝بسم الله الرّحمن الرّحیم دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران،‌ بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند. ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بیگناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله. اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت میکنم. روح مطهر شهیدان انشاءالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی میکنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.
🔴 نکته: با این بیانیه مهم رهبری شمارش معکوس برای مجازات سخت آمریکایی ها و اسرائیلی ها شروع شد.
|🚨🚨معاون امور سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: مسئولیت جنایت کرمان، برعهده آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظاتی قبل 🛑بمباران جنون‌آمیز شمال غزه توسط جنگنده‌های رژیم تروریستی اسرائیل
⭕️ ایشونم ظاهرا یکی از وحوش ززآ و متاسفانه کارمند فرودگاه امام بودن که به گونی هدایت شدند.
انتقام قطعی است آن هم سریع
🛑خودروی حامل یکی از فرماندهان حشد شعبی که امروز در بغداد مورد حمله پهپادی قرار گرفت.
🔴 آنچه تا کنون درباره حمله بغداد می‌دانیم 1⃣ این حمله به‌وسیله 4 موشک اجرا شده که 3 موشک در ابتدا به ساختمان و یک موشک دیگر به سمت خودروی ابوتقوی شلیک شده است. 2⃣ تا کنون اطلاعاتی در خصوص اینکه این حمله توسط اسرائیل و یا اشغالگران آمریکایی انجام شده، وجود ندارد. 3⃣ سوای از 2 شهید، 6 نفر در این حمله زخمی شده‌اند. 4⃣ این جنایت در شرایطی رخ داده که نیروهای عراقی درحال آمادگی برای برگزاری جشن سالگرد تاسیس ارتش بودند. 5⃣ جلسه شورای امنیتی وزرای عراق، به ریاست نخست‌وزیر قرار است به‌منظور بررسی این حادثه برگزار گردد. 6⃣ ابوتقوی فرمانده حشد و نجباء به محض حضور در مقر فرماندهی تیپ 12، مورد هدف قرار گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍تطهیر رژیم صهیونیستی توسط صادق زیباکلام / اسرائیل انسان‌های بی‌گناه را نمی‌کشد! صادق زیباکلام مدعی شد: 🔹همه شواهد و قرائن نشان میدهد که عملیات تروریستی ، بعید است کار اسرائیل باشد، اسرائیل نمی‌آید افرادی را که هیچ گناهی ندارند و فقط در آن مکان حضور داشتند را از بین ببرد! 🔹رژیم‌ صهیونیستی تاکنون نزدیک به ۳۰ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده. اغلب این شهدا از زنان و کودکان هستند. سنگ بنای رژیم صهیونیستی بر اساس قتل و کشتار زنان و کودکان پایه‌ریزی شده است، آن‌وقت زیباکلام از عدم کشتار افراد بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی می‌گوید! این همه علاقه و تلاش برای تطهیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی برای چیست؟! حماقت روشنفکری 🤔🤔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محکومیت جهانی حمله تروریستی کرمان 🔹سران و مقامات کشورهای مختلف با صدور و ارسال پیام‌هایی به دولت و مردم ایران، اقدام تروریستی کرمان را به شدت محکوم کردند.
🤮اینم بی شرف بعدی...
🚨 مهم / چرا در بیانیه داعش بر خلاف همیشه به جای بلاد فارس کلمه ی ایران نوشته شد؟ / بیانیه را داعش صادر کرده یا یهودی‌ها ؟ تحلیل روزنامه ی فرهیختگان از عملیات روانی اسراییل با نام داعش! بیانیه داعش تحت هدایت صهیونیست‌ها صادر شد دم خروس صهیونیست‌ها از بیانیه داعش بیرون زد! روزنامه فرهیختگان نوشت : ابتدا اینکه هیچ‌گاه سابقه نداشته است داعش در بیانیه‌هایش از عبارت «ایران» استفاده کند، بلکه این گروه تکفیری همواره ایران را «بلاد فارس» یا «ولایت خراسان» می خواند. دوم اینکه سابقه نداشته تصویر عامل تروریست عملیات که اتفاقاً در حین عملیات کشته شده به صورت محو شده منتشر شود! نکته سوم اینکه هیچ‌گاه بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات‌های داعش با تأخیر ۳۰ ساعته منتشر نمی‌شود، بلکه داعش قبل از هر عملیات حتی تصاویر بیعت و بیانیه پذیرش مسئولیت را آماده و بلافاصله بعد از اجرای عملیات منتشر می‌کند. اساساً روش داعش برای اجرای عملیات ابتدا تهدید، سپس فتوا و بعد اجرای عملیات و بلافاصله انتشار بیانیه پذیرش مسئولیت عملیات است. در حالی که در این عملیات ابتدا اقدام تروریستی انجام شد و بعد از آن فتوا و تهدید و بیانیه با تأخیر منتشر گردید! نکته چهارم ادبیات سیاسی این بیانیه است که با ادبیات همیشگی داعش تفاوت اساسی دارد و مشخص می کند نویسنده بیانیه به هیچ وجه داعش نبوده است. درواقع بیانیه‌ای که داعش با تأخیر در پذیرش مسئولیت حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد را سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تنظیم کرده بود و خلافت داعش صرفاً انتشار آن را از رسانه‌های رسمی خود بر عهده داشته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کلام و تحلیلی فوق‌العاده در مورد آینده ی قدرت ایران و شیعه، با کمی تفکر و محاسبه ✍دول عربی فقط یک اشتباه کافیست...
39.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مهمترین قسمت سخنرانی دیروز پنج شنبه سید حسن نصرالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ثانیه ی 7 لحظه ی انفجار قابل مشاهده است فیلمی از انفجار کرمان...... روح شهدا شاد💔
🚨پایگاه ارتش تروریستی آمریکا در سوریه مورد حمله مقاومت قرار گرفت.
🔴 معاون امنیتی وزیر کشور: ۸۹ نفر در حملۀ تروریستی شهید شدند 🔹‌۱۲ نفر از این شهدا اتباع افغانستانی هستند. ۳۰ تن از شهدا زیر ۱۸ سال و ۹ تن هم، کودک زیر ۱۰ سال هستند. 🔹‌بقایای اجساد دو نفر از تروریست‌ها که مربوط به قسمت کمر به پایین آن‌هاست به‌دست آمده و محرز و قطعی شده که هر دو عملیات انتحاری بوده است. 🔹‌سرنخ‌های بسیار خوبی درخصوص جنایت تروریستی کرمان پیدا شده و بخشی از افرادی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شده‌اند که اطلاعات کامل آن توسط دستگاه‌های اطلاعاتی به استحضار مردم خواهد رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سیدحسن نصرالله: ۳۰۰ هزار شهرک‌نشین آواره شدند 🔹‌دبیرکل حزب‌الله لبنان: شهرک‌نشینان همه نظامی هستند و شهروندان عادی نیستند. 🔹‌در عملیات‌های حزب‌الله اهداف نظامی مورد هدف قرار می‌گیرند و حتی در شهرک‌ها افسران و خودروهای نظامی را هدف قرار می‌دهیم. 🔹‌در نتیجه وحشت ایجاد شده شهرک‌نشینان این منطقه خانه‌های خود را ترک کردند و از منطقه خارج شدند. 🔹‌رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقامات صهیونیست اعلام کردند که ۲۳۰ هزار شهرک‌نشین، منطقه را ترک کردند. 🔹‌مسئولان صهیونیست نیز از آوارده شدن ۳۰۰ هزار شهرک نشین سخن می‌گویند.
🔷 حزب‌الله با ۶۲ راکت پایگاه کنترل هوایی اسرائیل را زد 🔸مقاومت اسلامی لبنان با صدور اولین بیانیه حود اعلام کرد در واکنش به ترور فرمانده بزرگ مقاومت «شیخ صالح العاروری» و همرزمان او در منطقه ضاحیه در جنوب لبنان، پایگاه کنترل هوایی مرون با ۶۲ راکت هدف قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازار گرم فروش ماسک افراد مسن در اوکراین برای فرار از خدمت سربازی! 🔹در اوکراین فروش ماسک با صورت پیرمرد که باعث می شود جوانان اوکراینی ظاهر پیر پیدا کنند و به آنها کمک می کند تا از پست‌های بازرسی عبور کرده و شهرها را ترک کنند و از قانون سربازگیری اجباری که حتی که شامل افراد معلول با یک چشم و یا یک پا نیز می‌شود فرار کنند، رونق گرفته است. 🔹هزینه این ماسک در فروشگاه‌های آنلاین اوکراینی حدود 350 دلار برای هر ماسک است.