eitaa logo
فرهنگی و سیاسی هوای تازه
106 دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
4.8هزار ویدیو
55 فایل
« افضلُ اَعمالٍ اُمّتی اِنتظارُ الفَرَج » ( افضل اعمال امت من انتظار فَرَج و ظهور امام زمان علیه‌السلام است ) الشِّهاب فی‌الحِکَم و الآداب، ص ١٦ روشنگری های فرهنگی و سیاسی هوای تازه ...........❁ @hawayetazeh ❁......
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اقدام تحسین برانگیز نماینده سابق پارلمان ایتالیا و نصب پرچم فلسطین در بالکن ساختمان مجلس نمایندگان ایتالیا 🔝استفانو آپوزو از بالکن فریاد زد: نسل‌کشی را در غزه متوقف کنید، از سلاح های ایتالیایی در نسل‌کشی صورت گرفته توسط اسرائیل استفاده می‌شود
🔰 ۳ کشتی اسرائیلی و یونانی مورد هدف انصارالله یمن قرار گرفت 🔸یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمنی در بیانیه‌ای از هدف‌گیری کشتی اسرائیلی «ام‌اس‌سی الکساندر» در دریای مکران با چند موشک بالستیک خبر داد. 🔸سریع همچنین اعلام کرد که نیروهای یمنی کشتی یونانی «یانیس» را در دریای سرخ مورد هدف قرار داده‌اند. این حمله پس از آن صورت گرفت که شرکت مالک این کشتی در تاریخ ۴ و ۵ می علی‌رغم هشدار نیروهای مسلح یمن در بنادر رژیم اسرائیل لنگر انداخته بود. 🔸در سومین عملیات نیز نیروهای مسلح یمن کشتی اسرائیلی «اِسیکس» را در دریای مدیترانه با چند موشک مورد هدف قرار داده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 تصاویری از وداع تاریخی که مراغه به خود ندیده بود تشییع شهید مالک رحمتی
سیدحسن نصرالله در سخنرانی دیروز 🔰 اسرائیل پس از ۸ ماه جنگ به اهدافش نرسیده است/ کشتن غیرنظامیان دستاورد نیست/ اسرائیل در برابر همه بی‌آبرو شده است دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔸در ماه هشتم جنگ، خود اسرائیلی‌ها می‌گویند روزگار آن‌ها در این ۶۰-۷۰ سال سابقه نداشته و این دستاورد طوفان الاقصی است. 🔸اسرائیل طرفی بود که رنج را تحمیل می‌کرد اما آن‌ها امروز از رنج و درد و چالشی که در آن هستند، می‌گویند. 🔸آن‌ها به رنج و ناکامی خود معترف هستند. این‌ها مخالفان نتانیاهو نیستند بلکه از همراهان نتانیاهو هستند که چنین اعتراف‌هایی دارند. 🔸یکی از نزدیکان نتانیاهو گفت ما در جبهه شمال هیچ راهبردی نداریم و در غزه هم به اهدافمان نرسیدیم. 🔸ریختن خون غیرنظامیان دستاورد نیست. موضوع به رسمیت شناختن فلسطین توسط اروپایی‌ها، برای صهیونیست‌ها یک‌ ناقوس خطر است. 🔸این یک آغازی است برای دیگر کشورهای اروپایی که چنین اقدامی انجام دهند. 🔸این یک تهدید وجودی برای اسراییل است. این یک رژیم جعلی است. 🔸قبل از طوفان‌الاقصی، دنیا فلسطین را فراموش کرده بود. ۱۴۳ کشور در سازمان ملل عضویت فلسطین را تایید کردند و این از نتایج عملیات است. 🔸اسرائیل امروز در برابر دادگاه‌های بین‌المللی است و بی‌آبرو شده است. 🔸کسانی گفتند اسرائیل به قوانین بین‌المللی احترام می‌گذارد، اما در پی صدور رای دادگاه برای توقف جنگ در غزه، بدترین تجاوز هوایی را انجام داد. این حقیقت اسرائیل است. 🔸از دانشجویان و اساتید دانشگاه که در کنار فلسطین ایستادند، باید تشکر کنیم. کسی به این‌ها نگفت از فلسطین حمایت کنند اما این فطرت انسانی است که مرز و حدودی نمی‌شناسد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از ضایع شدن مجری بی‌بی‌سی تا نافرمانی و سرکشی رژیم صهیونیستی در مقابل قوانین بین‌المللی! 🔶در حالی که مجری بی‌بی‌سی مدعی بود، احکام و آراء دیوان بین‌المللی دادگستری ضمانت اجرایی ندارند، تحلیلگر این شبکه با رد این اظهارات گفت: 🔺آراء دیوان از نظر حقوقی، هم لازم الاجراست هم ضمانت اجرا دارد. شورای امنیت این وظیفه را دارد، کشوری را که تبعیت از این آراء نمی‌کند تنبیه کند؛ اما اسرائیل یک استثناء در دنیاست که تمام قوانین را می‌تواند نقض کند، بدون اینکه هیچ تحریمی علیه آنها صورت بگیرد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفاوت فاحش مغز مرد و زن تفاوتی که اسلام ۱۴۰۰ سال پیش به ان اشاره کرده بود، تحقیقات علمی دنیا در سال ۲۰۲۴ به آن دست یافته است...
🟢مخبر؛اژه ای؛قالیباف منعی برای حضور در انتخابات ندارند. 🔹قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان گفت: وظایفی که به رئیس قوه قضاییه و قوه مقننه و معاون اول رئیس جمهور در شورای برگزاری داده شده است کاملاً شبیه رئیس جمهور است و در نتیجه ثبت نام آن‌ها در انتخابات ممنوعیت قانونی ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه: جنگ گسترش پیدا کند ، از اسرائیل چیزی باقی نمی ماند.
◼️ از مسیحی‌ها تا زرتشتی‌ها، همه برای شهید رئیسی مراسم دعا برگزار کردند این تصاویر مربوط به این مراسم هاست💔💔
🏴 استاد میرباقری: مسئولی که آرمانش جامعه مدنی غرب است پا به میدان مسئولیت نگذارد ◻️ مسئولی که آرمانش جامعه مدنی غرب است، نباید پا به میدان قبول مسئولیت در این جامعه که مسیر رسیدن به قله را ترسیم نموده بگذارد؛ چرا که این فرد خیانت خواهد کرد. ◻️ در باطن تمام ابتلائات که همراه با صبوری مومنانه باشد، شهد شیرین فیوضات الهی نهفته است؛ قطعاً خون‌های پاکی که در مسیر خدمت و مجاهدت در راه خدا ریخته می‌شوند تحولات بزرگی را به دنبال خواهند داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وداع آخر مادر شهید رئیسی‌ 🔹سفارش مادر شهید جمهور ‌به مردم‌؛ راهش را ادامه دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج منصور ارضی : خانمش کُشت خودشو بدن رو ببینه اجازه ندادیم
📸جامعه شناسی سکولار و بی‌شرف، تصویر پایین را مردم می‌داند و تصویر بالا را اساسا نمی‌بیند😏
🔸روزنامه عبری هاآرتص اعلام کرد: اسرائیل پس از حکم دیوان لاهه در لزوم توقف فوری جنگ در رفح، نگران تصویب قطعنامه در شورای امنیت برای توقف جنگ در تمام نوار غزه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️کلیپ تقطیع شده از آیت الله علم الهدی که دوباره داره دست به دست می چرخه! 🔸برای مقابله با مکر دشمن بی اخلاق، داشتن سواد_رسانه_ای برای هر کسی واجب است.
🚨ابوعبیده، سخنگوی گردان های القسام از دستگیری نظامیان صهیونیست خبر می دهد. چند ده نیروی اسرائیل را به یکی از تونل ها در شمال نوار غزه کشاندیم تعدادی از آنها را کشتیم و زخمی کردیم و چندین نفر را به اسارت در آوردیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بازنشر|مادر سید حسن نصرالله: من نه نگهبانی دارم و نه ماشین شخصی... هر 7-8 ماه یکبار ایشان (سید حسن) را می بینم. 🔸مادر بزرگوار سید حسن نصرالله شنبه 5 خرداد 1403 درگذشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 هشدار معاون رئیسی: بهتر است روحانی و وزرایش سکوت کنند 🔸روایت جدید میرکاظمی از فاجعه‌ای که روحانی تحویل رئیسی داد دوستان عزیز انتشار دهید تا مردم نجیب بدانند مسبب این همه گرانی و تورم از کجا سرچشمه میخورد و چرا باید رد صلاحیت و دادگاهی شود.
🔴رسانه عبری: نیرو های مصری سربازان ارتش اسراییل در رفح را به صورت مستقیم مورد هدف قرار دادند. هنوز از تلفات دو طرف خبری در دسترس نیست. نقد و نظر اگر سران مصر خائن هستند حد اقل سربازان مصر دارند آتش به اختیار عمل می کنند. خدا را شکر
🟢از شرط بذرپاش برای کاندید شدن تا مذاکره با سعید محمد رئیس ستاد انتخابات جبهه شریان: ♦️محسن رضایی قطعا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود 🔹میثم نادی، رئیس ستاد انتخابات شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) گفت: جلسات مفصلی را با نامزد‌های مختلف داشتیم البته آقای محسن رضایی گفت قطعا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود، اما از گزینه نهایی جبهه انقلاب حمایت می‌کند و ما تلاش می‌کنیم به آن نقطه اجماع برسیم. 🔹آقای بذرپاش تاکیدش بر این است که در انتخابات به صورت شخصی ورود نکند. یعنی اگر اجماع و دعوتی از طرف مردم، گروه‌های مختلف مرجع و نخبگان صورت بگیرد و مطالبه‌ای مطرح شود ورود به انتخابات را بررسی می‌کند  🔹آقای سعید جلیلی از خوبان جبهه انقلاب است و گفتمان خوبی دارد و از افراد مورد اعتماد است البته در مورد وی در حال بررسی هستیم و هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم البته برای ما عملکرد اجرایی افراد هم جزو شاخص‌هاست. 🔹با آقای سعید محمد جلسه داشتیم و مذاکره کردیم بالاخره باید دید جمیع شرایط به چه سمتی سوق پیدا می‌کند. 📌