eitaa logo
فرهنگی و سیاسی هوای تازه
107 دنبال‌کننده
4هزار عکس
4.5هزار ویدیو
54 فایل
« افضلُ اَعمالٍ اُمّتی اِنتظارُ الفَرَج » ( افضل اعمال امت من انتظار فَرَج و ظهور امام زمان علیه‌السلام است ) الشِّهاب فی‌الحِکَم و الآداب، ص ١٦ روشنگری های فرهنگی و سیاسی هوای تازه ...........❁ @hawayetazeh ❁......
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پیام آیت‌الله میرباقری و دعوت از روحانیون، طلاب، جوانان انقلابی و بانوان محترم، برای حرکت تبلیغی گسترده در فرصت باقی‌مانده تا ⭕️ ما در شرایط خطیری قرار داریم و انتخابات سرنوشت‌سازی در پیش است. به‌لحاظ شرایط جهانی، نظم جدیدی در حال شکل‌گرفتن است و به لحاظ داخلی هم در دوران ، کشور به‌سمت حل اساسی مشکلات مزمن کشور حرکت کرده است. در چنین شرایطی اگر عنان قوۀ اجرایی کشور در دست غربگرایان و طرفداران قرار گیرد، همۀ این فرصت‌ها خواهد سوخت. ⭕️ ما در فرصت کوتاه باقی‌مانده تا انتخابات، نیازمند عزم جدی برای هستیم. ما نیازمند تبلیغات گسترده و مویرگی، به‌خصوص در روستاها و شهرهای کوچک هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جان بولتون در گفتگو با CNN: اسرائیل در حلقه آتش ایران گرفتار شده است؛ نه گنبد آهنین و نه سیستم‌های پدافند هوایی آمریکا توانایی مقابله با آن‌ها را ندارند! بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا: ◾️حزب‌الله، زرادخانه بزرگی از موشک‌ها را در اختیار دارد؛ از این رو قدرت حزب‌الله در غلبه بر پدافند هوایی اسرائیل از مدت‌ها پیش شناخته شده است! ◾️ایران و حزب‌الله لبنان می‌توانند سیستم‌های پدافند هوایی آمریکا و گنبدآهنین را از کار بیندازند و این همان مشکلی است که در حال حاضر با آن مواجهیم! به عنوان مثال، اگر حزب‌الله بخواهد یک حمله موشکی گسترده به تل‌آویو و حیفا انجام دهد، تلفات انسانی می‌تواند ویرانگر باشد!
32.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ملت ایران! فراموشکار نباشید! 🔻جا داره که الان بخش یک دقیقه ای از صحبت رهبری عزیز در آخرین دیدار با دولت حسن روحانی رو دوباره گوش کنیم که چطور رهبری با صراحت تمام، دولت روحانی رو «عبرت» برای آیندگان خطاب کرد و گفت: «از این‌ تجربه آیندگان باید استفاده کنند!»
۱- در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ کارنامه برخی از مدعیان اصلاحات که در ستاد یکی از نامزدها حضور پیدا کرده بودند، دغدغه آنچه بعدها پیش آمد را قابل پیش‌بینی کرده بود. از این روی بود که ائتلاف سایر نامزدها ضروری به نظر می‌رسید. آن روزها در یادداشتی با عنوان «‌چرا نهر، رودخانه باشد» خطاب به آن طیف از نامزدها آورده بودیم: «‌میزان آرای هریک از شما برادران به یک «نهر آب‌» شبیه است. نهرها وقتی با یکدیگر فاصله دارند، هرچند هم که پُر شمار باشند، به آسانی قابل عبور خواهند بود ولی اگر با یکدیگر جمع شوند و به هم بپیوندند، تبدیل به رودخانه می‌شوند و عبور از رودخانه به آسانی امکان‌پذیر نخواهد بود». برادران عزیزمان به آن توصیه مشفقانه توجهی نکردند و...۲- آرایش کنونی صحنه انتخابات پیش‌روی نیز بار دیگر از ضرورت ائتلاف شماری از نامزدها خبر می‌دهد. پیش از این نیز در یادداشتی ضمن تاکید بر این نکته که «‌اگر برخی از سران و اصحاب فتنه و شماری از افراد بد سابقه که ده‌ها سند غیر قابل انکار از وابستگی و پادویی آنها برای دشمنان تابلودار جمهوری اسلامی ایران حکایت می‌کند، به حمایت از یک کاندیدا به صحنه نیامده بودند، نوشتن این وجیزه ضرورتی نداشت‌...‌» بر لزوم ائتلاف تاکید ورزیده و خطاب به نامزدهای مورد اشاره آورده بودیم:‌ «‌با حفظ احترام همه نامزدها، باید گفت؛ اگر حضور و ادامه گفتمان شهید رئیسی عزیز را که ترجمان دیگری از گفتمان امام و انقلاب و رهبری است، می‌خواهید و به آن اعتقاد راسخ دارید -که می‌دانیم دارید-‌ باید به ائتلاف تن بدهید و در غیر این‌صورت، با عرض پوزش و خدای نخواسته روی تاکیدهای مکررتان بر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹امضای قرارداد ایران و روسیه در حوزه انرژی 🔸وزیر نفت: وعده رئیس‌جمهور شهید برای تبدیل ایران به هاب گازی منطقه محقق شد. 🔸این تفاهم‌نامه امروز در تهران بین نماینده ویژه فدراسیون روسیه و وزیر نفت، امضا شد و به توسعه و تقویت همکاری دوکشور در زمینه گاز می انجامد و قرار است صادرات گاز روسیه به ایران صورت گیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌جدال لفظی نمایندگان پارلمان اسرائیل با نتانیاهو: "تو فقط باعث فروپاشی امنیت ما نشدی بلکه اقتصاد اسرائیل را نیز ویران کردی .در زمان حکومت تو بود که ایران برای اولین بار به اسرائیل حمله کرد و تو درحالی که در یک ویلا مخفی شده بودی به آمریکا التماس می‌کردی برای دفاع از اسرائیل کمک کند"
📌شهادت 60 فلسطینی دیگر در غزه. شمار شهدا به 37718 نفر افزایش یافت وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در 24 ساعت گذشته 4 جنایت دیگر را در حق غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است. این وزارتخانه افزود که در این حملات 60 فلسطینی به شهادت رسیده و 140 نفر هم زخمی شدند. بدین گونه، شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 37718 نفر و شمار مجروحان نیز به 86377 نفر افزایش یافت. هنوز بیش از 10 هزار نفر نیز در نوار غزه مفقود و زیر آوار هستند.
مَهدی جان ما شیعیان تو و ببخش که کم هستیم هوامون داشته باش قول میدیم همیشه هستیم ما جوانان عصر ظهور و کنار شما هستیم زیر سایه مهدی با افتخار سرافراز هستیم آقا تو پناهِ مایی و زیر فزونیِ کرمت هستیم نان خورِ سفرهِ امام زمان و نوکرت هستیم خیالمان راحته که تو را داریم و عاشقت هستیم در انتظار دیدار همچو‌ موشک صادقت هستیم چقدر به ما لطف داشتی که سربازت هستیم هر جا رَویم گوییم که سرباز امام زمان هستیم تنها ترسمان اینه شرمنده روی ماهتان هستیم انتظار از ما بالاست چرا که ما سربازتان هستیم مهدی جان ناخواسته پُر زِ کم و کاستی هستیم سعی کردیم همه گویند انسانِ درستی هستیم غافل زِ اینکه زیرِ ذرّه‌بینِ خدای مهربان هستیم کمک کن خدایمان هم گوید بندهِ درستی هستیم انشالله تا پایان ظهور کنار نائبت سید علی هستیم آقا هوامون داشته باش تا تهش سربازت هستیم ادریس آموزگار ۶ تیر ۱۴۰۳ @hawayetazeh
4_6044281022957228610.mp3
5.07M
فوری/ صوت مهم‌ درباره آخرین وضعیت نظرسنجی ها و وضعیت انتخابات آیا کار به مرحله دوم میرسد؟ رقابت اصلی بین چه کسانی است؟ امیرحسین ثابتی پاسخ میدهد @Sabeti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ امام خمینی ره: گول قرآن خواندن و نهج‌‌البلاغه خواندن افراد را نخورید...
⭕️ پیام کناره‌گیری دکتر امیر حسین قاضی زاده از انتخابات ‏رَبِّ أَدخِلنِي مُدخَلَ صِدقٍ وَأَخرِجنِي مُخرَجَ صِدقٍ انجام تکلیف شرعی گاهی در اصرار بر اصول متجلی می‌شود، گاهی در رعایت صلاح امت. در شرایط فعلی تکلیف شرعی ضمن تأکید بر اصول، تحفظ بر مصالح کلان کشور است. به منظور حفظ انسجام نیروهای انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب و برخی از علما و دلسوزان از ادامه مسیر انصراف داده، امیدوارم سه برادر دیگرم نیز در فرصت باقیمانده اجماع نموده تا جبهه انقلاب تقویت گردد. از ملت شریف ایران، شورای محترم نگهبان، وزارت کشور و تمامی اعضای ستادهای انتخاباتی‌ام قدردانی می‌نمایم. باشد که راه شهید رئیسی عزیز به بهترین نحو ادامه یابد.
آقای دکتر قاضی زاده هاشمی با این اقدام نشان داد که تا چه اندازه به ارزش ها و اصول پایبند است و بدین منظور آماده ایثارگری است. ایشان مسلما با این حرکت در نزد همه دلسوزان انقلاب محبوب تر شد. دفاع جانانه ایشان طی مناظره ها هیچ گاه از خاطره ها محو نخواهد شد. موفقیت های بیشتر ایشان را خداوند متعال خواستاریم. به همین ترتیب اميدواريم که چند نامزد باقی مانده هم این مصالح را درک کنند و به ائتلاف تن دهند. تا خدای نکرده غباری بر چهره انقلاب ننشیند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشهد کار را تمام کرد💪✌️ تصویری دیگر از خروش مردم مشهد در استقبال از دکتر سعید جلیلی...
🔴پیام تشکر دکتر محسن رضایی از دکتر قاضی زاده هاشمی در انصراف از ادامه کاندیداتوری به نفع جبهه انقلاب: 🔹ایثار جنابعالی در حافظه تاریخی ملت انقلابی ثبت خواهد شد.
🚨🚨امشب اسرائیل به دمشق حمله هوایی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍 دکتر جلیلی: شهید رئیسی حرکتی را آغاز کرد که راهبرد فشار حداکثری شکست خورد دکتر جلیلی در جمع مردم مشهد: 🔹۸ سال مسیری که طی شد، رشد اقتصاد کشور منفی یا صفر را به همراه داشت. 🔹امروز دوباره مدعی شده اند ملت باید این انتخاب را کند که آیا دوباره رشد اقتصادی صفر و منفی شود؟و دوباره بخواهد مسیری طی شود که وقتی بگوییم چرا اینطور شد؟ بگویند فلان فرد در فلان کشور سر کار آمد و نتوانستیم و کشور را معطل کنند.یا راه شهید رئیسی ادامه یابد. 🔹 شهید رییسی عزیز به اتکای شما ملت حرکتی را شروع کرد که هنوز چند ماه نگذشته بود یک مقام رسمی آمریکا گفت راهبرد فشار حداکثری شکست فاحش خورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پيام مهم دکتر خطاب به مردم ایران 🔹حالا وقت نقش‌آفرینی است برای جبرانِ آن ۸ سال رکود و بربادرفتن سرمایه‌ها و از بین بردن اعتمادها و بهانه‌تراشی و فرار از مسئولیت.
🔴حجت الاسلام نبویان عضو ستاد جلیلی 🔹 طبق اطلاعات واصله قرار است عملیات بزرگ رسانه ای با هدف خارج کردن دکتر جلیلی از عرصه رقابت‌ها آغاز گردد. 🔹 ضمن تکذیب هر خبر و شایعه‌ای مبنی بر انصراف ایشان و با تاکید بر هوشیاری تمام حامیان، ان‌شاءالله به زودی جشن پیروزی جبهه‌ی انقلاب را برگزار خواهیم کرد.
رئیس ستاد زاکانی: قالیباف و جلیلی تفاهم کنند زاکانی هم به‌نفع گزینۀ نهایی انصراف می‌دهد 🔹به‌گفتۀ یکی از اعضای ستاد این نامزد انتخاباتی، علیرضا زاکانی در نامه هایی جداگانه به آقایان قالیباف و جلیلی درباره این راهبرد انتخاباتی و مطالبات جبهۀ انقلابی توضیحاتی داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فرمانده سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو: اگر با لبنان بجنگی، مجازات خواهی شد ژنرال «دان هالوتز» فرمانده سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو: من تجربه جنگ به حزب‌الله لبنان در سال 2006 را دارم؛ تو را در این زمان از جنگ با لبنان بر حذر می‌دارم چرا که مسئول تمام خون‌هایی که ریخته خواهند شد هستی و تو را مجازات خواهیم کرد. من روی سخنم به رئیس ستاد ارتش، موساد و شاباک است؛ دنبال حماقت‌ها و جنون شخصی نخست‌وزیر اسرائیل نروید و او را سر جایش بنشانید!
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم مردم شریف ایران سلام علیکم امروز همه ما در آستانه انتخاب دیگری قرار گرفته‌ایم که می‌تواند آینده کشور را دستخوش تغییر و تحول نماید. در تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، مشاهده کردم که مع‌الاسف اکثر نظرات اقتصادی نامزدها بیش از آنکه به سود سفره مردم باشد، به سود خام‌فروشان، محتکرین انفال و سفته‌بازان و مالی‌چی‌هاست. در چینشی عجیب و حیرت‌انگیز، رویکرد تمدن اسلامی علی‌الخصوص اقتصاد مقاومتی در سوالات صدا و سیما نیز غایب بزرگ میدان بود. در تمام مدت تبلیغات، سراغ کاندیداهای محترم یا مشاورین آنها رفتم و تلاش کردم آنها را از ایده‌های خانمان برانداز نئولیبرالیستی و تبعات گرایش به سمت آنها بر حذر دارم. طرح‌هایی از آن‌ها را که در چهارچوب تفکر سرمایه‌سالاری ساخته و پرداخته شده بود، نقد کردم و هر آنچه که برای برون رفت از مشکلات اقتصادی دهه‌های اخیر لازم است را به آنها پیشنهاد دادم و بخل نورزیدم. با این حال، با وجود همه نگرانی‌های اقتصادی که نسبت به کاندیداهای جبهه انقلاب وارد است و ابهامات و نگرانی‌هایی که درباره عملکرد دولت آنها وجود دارد، نمی‌توان از جریان غربگرا غافل شد. غرب گرایی «گرداب سکندر» ایران معاصر است و عمر این ملت بزرگ را دهه‌ها به هدر داده که دهه ۹۰ عصاره همه آنهاست! فرصت‌سوزی‌ها و ندانم‌کاری‌هایی که غرب گرایان در دهه ۹۰ مرتکب شدند، کشور را دچار بحران کرد و بیش از یک دهه عقب انداخت. اگر آه حسرت ما در دولت شهید جمهور، ناتوانی عبور از تجویزهای نئولیبرال‌ها بود، دولت‌های یازدهم و دوازدهم، خود، لیبرال بودند. اگر نگرانی ما در دولت سیزدهم ناتمام ماندن حذف مدیران نالایق نئولیبرال بود، دولت‌های یازدهم و دوازدهم، آگاهانه، سیاست و صنعت و فرهنگ را آنطور که لیبرالیسم می‌خواست اداره می‌کردند. آن دو دولت، حتی به صنایع نظامی کشور نیز رحم نکرده و اگر درایت دلسوزان نظام نبود آن را نیز همانند صنعت هسته‌ای، تعطیل می‌نمودند. اگر در دولت سیزدهم، مقتدرانه، پاسخ دندان‌شکنی به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی داده شد و برای اولین بار در تاریخ آن رژیم منحوس، شهرهای سرزمین اشغالی، موشک باران گردید و افق جدیدی بر روی همه سرزمین استثمار شده غرب آسیا و شمال آفریقا گشوده شد، یادمان نرفته که در آن دو دولت، مسئولان وقت از نوشتن شعار مرگ بر اسرائیل روی موشک‌ها، لرزه بر اندامشان می‌افتاد. اگر دولت سیزدهم تلاش می‌کرد به سختی و شاید کجدار و مریز، اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را دنبال کند، یادمان نرفته که آن دو دولت، مخفیانه و زیرپوستی، سند استعماری و ننگین ۲۰۳۰ را در کشور اجرا کردند. آنها با افتخار اسناد ننگینی مانند توافق پاریس را به دست اجرا سپردند. اسناد محرمانه با کشورهای غربی نوشتند و امضا کردند، بدون اینکه روال قانونی چنین اسنادی در کشور طی شود. تلاش کردند دستورالعمل‌های FATF را که ابزار خودتحریمی بود، به کشور تحمیل کنند. امروز با وجود تمام اختلاف‌ها و نگرانی‌هایی که از مواضع اقتصادی کاندیداهای جبهه انقلاب و نیز از چینش نیروهای آن‌ها در دولت احتمالی آینده وجود دارد، بر خود لازم می‌دانم تا به سبب پرهیز از بازگشت به عقب و فرو افتادن کشور در چاه ویل «غرب‌گرایی»، همگان را به شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت نموده و ضمن احترام به همه کاندیداهای جبهه انقلاب و نیز طرفداران آنها، حمایت خود را از جناب آقای دکتر «سعید جلیلی» اعلام نمایم. امید که ایشان پس از قرار گرفتن در جایگاه ریاست جمهوری از عهده تشخیص و تصمیم و انتخاب درست برآیند. والسلام علی من اتبع الهدی سیدیاسر جبرائیلی @syjebraily
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نوحه‌خوانی در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام پس از خاکسپاری شهید رئیسی باید اذعان کرد در این ۴۰ روزه پس از شهادت سیدالشهید نتوانسته ایم بین این حادثه غمبار را با انتخابات ۸ تیر بخوبی پیوند بزنیم و میلیونها نفر سرگردان و مردد را به برکت خون های ریخته شده پای عزت مردم ، پای صندوق های رای بیاوریم و قلب میلیونها نفر انقلابی را برای رسیدن به اجماع نسبی و ایجاد شقاق در صف دشمنان و نامحرمان ، تحریک کنیم. ولی هنوز ۲۴ ساعت طلایی وقت داریم و ناامیدی هم از جنود کفر است. لذا پیشنهاد می شود اولا امثال این فیلم را برای دوستان تان(حداقل ۱۰ نفر) بویژه قهرکرده های از صندوق ها یا افرادی که تمایل به رقبای شهید داشته و دارند ارسال کنید. خدا را چه دیدی ؛ شاید بدست تو و لطف الهی ، یا به مشارکت افزون‌تر در انتخابات یا به رای به اصلح یا هردو ترغیب شوند. ثانیا در این واپسین ساعات ، خود و دیگران را به دعا این سلاح برّنده مؤمن فراخوانید تا هم نور امید را در جبهه ایمان و هم ظلمت یاس را در جبهه مقابل نازل فرماید. ادعیه و زیارات و نمازهایی شبیه اینها: ۱. فرستادن دهها میلیون صلوات (سهم هر فرد حداقل ۱۴ صلوات) به نیابت از کسانی که توفیق قرائت این دعای مستجاب را ندارند. و ارسال به ۱۰ نفر دیگر. ۲. خواندن نماز استغاثه به امام زمان ع که در شب جمعه ، بیشتر تاکید برآن شده است. ۳. خواندن نماز استغاثه به حضرت زهرا س که مجرب است. ۴. خواندن حدیث کساء که آنهم مجرب است. و .... فراموش نکنیم که تفاوت عمده ما با جناح روشنفکرمآب رقیب ، همین توسلات وتوجهات است. تا می توانید بازنشر دهید. به امید شنیدن اخبار خوب .
✍️پیام آیت‌الله‌العظمی مکارم‌شیرازی: ❇️ بر همه واجدین شرایط لازم است در انتخابات شرکت کنند ◻️ بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر در عرصه انجام تکلیف الهی انسانی انتخابات قرار گرفته‌اند. بر همه واجدین شرایط لازم است با شرکت پرشور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایستۀ جایگاه مهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند. از درگاه خداوند متعال عزّت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران را مسألت دارم. والسلام علیکم و رحمة الله قم ـ ناصر مکارم شیرازی ١۴٠٣/٠۴/٠۶ 📎 📎 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 ♻️ سال ۹۶ و ۱۴۰۰ هم وقتی شهید رئیسی کاندیدا بود، عده‌ای بازی لفظی را راه انداختند! ولی شهید رئیسی موفق شد، چه ویژگی در ایشان بود که موفق شد و امروز چه کسی این ویژگی را دارد.