eitaa logo
فرهنگی و سیاسی هوای تازه
106 دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
4.8هزار ویدیو
55 فایل
« افضلُ اَعمالٍ اُمّتی اِنتظارُ الفَرَج » ( افضل اعمال امت من انتظار فَرَج و ظهور امام زمان علیه‌السلام است ) الشِّهاب فی‌الحِکَم و الآداب، ص ١٦ روشنگری های فرهنگی و سیاسی هوای تازه ...........❁ @hawayetazeh ❁......
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️آلمان، چین یا آمریکا؟ هیچ‌کدام؛ این تصاویر بیابان‌های ایران است که با پنل‌های ‎خورشیدی فرش شده است. دو نیروگاه خورشیدی با فناوری ‌صفحات Topcon در بردسیر کرمان به شبکه برق ایران متصل شد.
⭕️آلمان، چین یا آمریکا؟ هیچ‌کدام؛ این تصاویر بیابان‌های ایران است که با پنل‌های ‎خورشیدی فرش شده است. دو نیروگاه خورشیدی با فناوری ‌صفحات Topcon در بردسیر کرمان به شبکه برق ایران متصل شد. 🆔 @pedarefetneh 🔜
🔰 شورای تعیین وزرا یا جمع متهمان و محکومان پرونده‌ها؟! 🔸برخی اعضای شورای راهبری دولت جدید و کمیته‌های فرعی آن که اسامی آنها در رسانه‌های مدعیان اعتدال و اصلاحات منتشر شده، سوابق فعالیت‌های مجرمانه و بازداشت یا محکومیت قضائی دارند! 🔸خبرگزاری خبر آنلاین وابسته به برخی مدیران دولت روحانی، اعضای شورای راهبردی دولت چهاردهم را این‌گونه برشمرده است: «علی شکوری‌راد‌، ‌هادی خانیکی، محسن رنانی، فاطمه مهاجرانی، محمدجواد ظریف، محمدجواد آذری‌جهرمی، علی عبدالعلی‌زاده، محمد قائم‌پناه، سیدرضا صالحی ‌امیری، علی ربیعی، الیاس حضرتی، حسین مرعشی، محمد صدوقی، شهیندخت مولاوردی، حسین عبده تبریزی، نورالدین آهی، عباس عبدی، علی تاجرنیا، فیاض زاهد، محمدرضا جلایی‌پور و علی طیب‌نیا». 🔸در میان این افراد و همچنین برخی اعضای کمیته‌های انتخاب وزیران، اسامی برخی بازداشتی‌های فتنه و آشوب ۱۳۸۸ (شورش علیه جمهوریت و انتخاب مردم)، متهمان پرونده فساد کرسنت، متهم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان، شریک نزدیک شهرام جزایری (مفسد اقتصادی دوره موسوم به اصلاحات)، متهمان سوء‌مدیریت در دولت روحانی، متهمان اجرای سند ضد فرهنگی و ضد اسلامی ۲۰۲۳ و... دیده می‌شود و جای شگفتی است که افراد ناصالح و ناشایستی از این دست بخواهند در مسند معرفی وزیر و مدیر بنشینند و به اسم گره‌گشایی از معیشت مردم، حجم خسارت‌های دولت قبل خود را چند برابر نمایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌لحظه ترور محمد جباره از رهبران جماعت اسلامی لبنان در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع غربی از زاویه‌ای دیگر.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
➕پزشکیان زمان تبلیغات انتخاباتی: من از متخصصین کابینه رو انتخاب میکنم! ظریف: جنسیت و مذهب امتیاز ویژه در انتخاب فرد دارد! پس یعنی: امتیاز مرد شیعه متخصص ۰ امتیاز زن مسیحی غیرمتخصص ۲۰ عالی شد قشنگ وسط یه مضحکه افتادیم! ✍ فائزه طلایی
بعد من قافله سالار تویی خواهر من
📌شماره شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۸۸۴۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۸۹۴۵۹ نفر افزایش یافته است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بالاخره پزشکیان اصلاح‌طلب هست یا نیست؟ 🔺پزشکیان: من حزبی نیستم 🔻ظریف: پزشکیان نماینده اصلاحات هست 🔸کدامیک دروغ می‌گویند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ اعتراف رئیس ستاد پزشکیان در ناتوانی جبهه اصلاحات در رای آوری پزشکیان 🔺️عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان: در انتخابات اخیر از  حمایت کردند ولی نتوانستند ۵ هزار نفر را بیاورند سر صندوق ها که نظارت کنند. ✍ البته اونی که الان داره تیم کابینه را میچینه، همان جبهه‌ای است که نتوانست ۵ هزار نفر ناظر صندوق را هماهنگ کند.
⭕️ حمایت گستاخانه رئیس حزب اصلاحات از سلیطه های هنجارشکن در روز عاشورای حسینی ✍اگر مؤمنین در این امر کوتاه بیایند این قوم فاسد دیگر مراسم محرمی برای ما نخواهند گذاشت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️آقای عباس موزون عزیز در مورد واژه تَنَقَّبت در زیارت عاشورا تفسیری فوق‌العاده دردناک بیان فرمودن که حتما باید بشنوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 علی کریمی: اینجا در خارج از کشور، اپوزیسیون به من می‌گوید بی‌سواد و کسی که فهم سیاسی ندارم؛ باشه شما خوبید... زندگی نرمالی داشتم، همه را از دست دادم.
🔺زمانی هم می‌خواستند خاتمی نقش گورباچف را ایفا کند؛ رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۷۹ علیه این نقشه شوم فرمودند: 🔸اینها در چند مورد اشتباه کردند؛ اشتباه اوّلشان این است که آقای خاتمی، گورباچف نیست. 🔸اشتباه دومشان این است که اسلام، کمونیسم نیست. 🔸اشتباه سومشان این است که نظام مردمىِ جمهوری اسلامی، نظام دیکتاتوری پرولتاریا نیست. 🔸اشتباه چهارمشان این است که ایرانِ یکپارچه، شوروىِ متشکّل از سرزمین‌های به هم سنجاق شده نیست. 🔸اشتباه پنجمشان این است که نقش بی‌بدیل رهبری دینی و معنوی در ایران، شوخی نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سیدحسن نصرالله: حسین ما در این زمان حضرت آیت الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه‌ای(دام‌ظله) است.
🚨 تا حالا تصور کردید که اگر ۱۴۰۰ سال پیش روزنامه وجود داشت؛ واقعه‌ی عاشورا رو چگونه تیتر می‌زدند؟!!! بخونید؛ جالبه
🔵 جبهه مقاومت پهپادی را از طرف دریا به تل‌آویو فرستاد و در نتیجه ساختمانی را تخریب کرد. رسانه‌ها تصاویری از آسیب رسیدن به دفاتر کنسولگری آمریکا در تل آویو پس از انفجار پهپاد، منتشر کردند.
📌حوثی های یمن رسما مسئولیت حمله پهپادی بامدادی امروز به تل آویو را پذیرفتند. یحیی سریع سخنگوی نظامی حوثی های یمن نیز در طی بیانیه خود عنوان کرد که این حمله بوسیله پهپاد جدیدی به اسم یافا انجام‌ شده است.