eitaa logo
حیات طیبه
161 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.8هزار ویدیو
144 فایل
🔆خانواده، کلمه‌ای طیبه است. ↫ کلمه‌ی طیبه هم خاصیتش این است که وقتی یک جایی به وجود آمد، مرتب از خود برکت و نیکی می‌تراود . (مقام معظم رهبری) کانال حیات طیبه، کانالی است برای ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی ارتباط با ادمین https://eitaa.com/Smh14
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 وقتی تصویر گویای همه چیز است! 🔹روز گذشته در تجمع چند صد نفری ضدانقلاب در وین اتریش، پرچم سلطنت‌طلب‌ها در کنار پرچم تجزیه‌طلب‌های کردستان دیده شد. گویا تجزیه‌ ایران برای ضدانقلاب امری قطعی و به رسمیت شناخته شده است. .
🔺خاصیت خوب فتنه های آخرالزمان 🔹نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله فرمودند: در آخر الزمان از فتنه بدتان نیاید؛ زیرا آن فتنه ها منافقان را {رسوا و} نابود می کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️‼️‼️📣📣📣📣📣📣📣 حقیقتِی وحشتناک از سلبریتی هایی که مفسد فی الارض هستند و آتش بیار فتنه و ضد احکام الهی شده اند! یا از اسلام برگشته و مرتد و کافرند، یا عضو فرقه های انحرافی و...
‏. ♨️❗️ اینکه ۶۰۰ تا از کامنت‌های توییت زیر فحش باشه و ۵۵۰ تا از اون فحاش‌ها "پسر" باشن نشون میده که اینا بی‌حجابی، آرایش، لخت‌شدن، استخرمختلط و... رو نه برای حق‌و‌حقوق زن که برای اضافه‌حقوق خودشون میخوان...! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅خیییییییلی مهم و عاااااااالی ✅صحبت های منطی و فوق العاده درباره حجاب و بدحجابی! مشاوری که دراروپا تحصیل کرده! ✅ اثرات حجاب در زندگی!! ✅ برای چی دین این همه روی حجاب تاکید داره!؟ ✅📣📣📣📣📣📣📣 نشر حداکثری این پست جهت آگاهی عموم صدقه جاریه است .
. ♨️♨️♨️ کومله ها به شدت شکنجش کرده بودن، هیچ ناخنی در دست و پا نداشت،موهای سرش رو تراشیدن تو روستاها می چرخوندن و‌گفتن شرط رهاییش توهین به حضرت امام(ره) بود که پس از یازده ماه اسارت در سن ۱۷ سالگی زنده به گورش کردن "شهید ناهید فاتحی کرجو عند ربهم یرزقون" .
♨️♨️♨️ طراح تجزیه ایران چه کسی است؟ ‼️مهم‌ترین نظریه تجزیه ایران کار یک مورخ یهودی انگلیسی است؛ کسی که پدر نقشه‌های تجزیه ایران است و نامش «برنارد لوئیس» است. ‼️فلسفه طرح «برنارد لوئیس» این است: «کشورهای اسلامی تهدیدی برای جهان غرب هستند و باید این کشورها تجزیه شوند تا یک‌بار برای همیشه قدرت اسلام خنثی شود.» ‼️طبق طرح لوئیس ایران به ۶ تکه تقسیم می‌شود. در واقع بخش‌هایی از ایران به کشورهای همسایه می‌پیوندد و اقوام بلوچ و عرب و ترک و کرد از ایران جدا می‌شوند. ‼️مشهور است که او گفته بود تنها راه رویارویی با ایران نابود ساختن آن است و باید ایران را به قطعات قومی گوناگون بشکنند و میان کشورهای نوپا تقسیم کنند. ✅😍البته او این آرزو را در سال ۲۰۱۸ و در حالی که ۱۰۲ ساله بود با خود به گور برد. .
. توجه مهم👇👇👇 پس از واکسیناسیون کرونا، هرروز شاهکار علمی تازه‌ای رو می‌شود. پس از SADS (سندرم مرگ آریتمی ناگهانی)، اکنون کشف جدیدی رو شده: یک چهارم مرگ‌های دنیا به خاطر لخته‌های خونی است! ⭕️به همین سادگی! ما هم باید بپذیریم! ولی کسی نباید بپرسد: چه شد که لخته شدن خون، در جمعیت 8 میلیاردی کرهء زمین افزایش یافت؟ چرا؟ 🔺بلومبرگ، در گزارش اخیر خود به این موضوع پرداخته و در خلال مطلبش، به دو داروی ضد انعقاد اشاره کرده که باید مصرف شوند. البته، به دلیل عوارضی که در این داروها هست، شرکت‌های داروسازی معروف مثل نوارتیس، بایر و جانسون، در تلاش برای تولید داروهای جدید در این زمینه‌اند (و احتمالاً خیلی طول نمی‌کشد که داروهای‌شان را هم معرفی می‌کنند، فعلاً در حال بازار گرمی‌اند...) 🔺تخمین زده شده که فروش این داروها در سال 2035، به رقم 55 میلیارد دلار برسد. 🎉خوب! تبریک می‌گم به تمام شرکت‌های دارویی که در سایهء همین موضوع، برای داروهای‌شان، دستکم چند میلیارد مشتری تازه یافتند. 🔺احتمالاً به زودی شرکت‌های دارویی ایران، با افتخار خواهند گفت که در تولید داروی فلان (همون داروهایی که قراره نوارتیس و جانسون و بایر تولید کنند و همگی هم قطعاً ثبت اختراع دارند) به خودکفایی رسیدیم (شبیه داستان رمدسیویر یا...) به به، چه چه! تولید دانش بنیان کردیم (ای خدا..........) ⁉️ولی سوال اصلی همچنان پابرجاست: چی شد که لخته شدن خون در آدم‌ها، این قدر شایع شد؟ 🔺درخصوص افزایش لختهء خونی بعد از واکسیناسیون شواهد و مباحث علمی هم وجود دارد، مثلاً نشریهء نیچر، در مقاله‌ای به این موضوع پرداخته که دانشمندان در حال بررسی هستند که چرا پس از واکسیناسیون کرونا، لخته شدن خون زیاد می‌شود. دو دلیل احتمالی هم آورده: یکی ناخالصی‌های موجود در واکسن‌های باقی‌مانده از فرآیند تولید - مثلاً قطعات DNA شناور در محلول، دیگری آدنوویروس موجود در واکسن که می‌تواند به پلاکت‌ها متصل شده و سبب کاهش آنها شود و بدین ترتیب، لخته شدن افزایش یابد. (نمونهء واکسن‌های آدنوویروسی، آسترازنکا، جانسون و اسپوتنیک می‌باشند). 🔺پیشتر نیز اخباری از ارتباط واکسن آسترازنکا و نیز جانسون، با لخته شدن خون آمده بود (مثلاً اینجا و اینجا را ببینید) (بامزه آن است که حالا خود جانسون، می‌خواهد داروی جدید ضد انعقاد بسازد، دارویش هم احتمالاً خوب از آب در می‌آید، چون خودش می داند پادزهر آنچه در واکسن ریخته، چیست) ⁉️سوال اصلی فراموش نشود: چی شد که لخته شدن خون در افراد، این‌قدر زیاد شد؟ البته خیلی به این سوال فکر نکنید و نگران نباشید... فقط با خیال راحت دُز چهارم را بزنید! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. نخست‌وزیر جدید ایتالیا اینطور پاسخ گستاخی امانوئل مکرون رو داد. یه تار موش شرف داره به کل هیکل ظریف و روحانی و ... .
. 🔰✅ سمانه ساجدی: حسن عباسی تنها شخص شجاعی بوده است که توانایی مقابله با لمپن‌های مفسد شوتبالیست را دارد. ✅ کسی که سالهاست این جماعت پرمدعای توخالی را به درستی به جامعه معرفی می‌کند و حال بدون لکنت در عنوان کردن حقیقت این جماعت از حقارت قیام احمق های شوتبالیست پرده برمی‌دارد. ✅ درود خدا بر مرد انقلابی که سالهای جوانی خود را در هشت سال دفاع مقدس طی کرد و سالهاست به عنوان‌ استراتژیست انقلابی تنها کرسی‌های نظریه پردازی کشور را برگزار می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ ناله‌های مجری منوتو از قلب لندن 🔹 نکته فیلم : خود بی ... در لندن از صدای شلیک یک گلوله (ثانیه۱۹) کم‌ مونده پس بیفتن، اما دارن زور میزنن تهران رو برای زنان و کودکان ایرانی تبدیل کنند به میدان جنگ!! ان شاءالله این بلایی که برای مردم کشورمان تدارک دیده اند به خودشان برگردد .
. ‼️ زن، زندگی، آزادی بعد از شکست از آمریکا 👆 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 با عقاید و تفکرات لیدرهای اغتشاشات اخیر آشنا شوید ♨️پشت پرده برخی شعارهای بَزَک کرده این روزها چیست؟ .
. اگر_رئیسی_دست_از_حمایت_از_مهسا_امینی_کومله_برداره .
. ‼️ اولا زنی که دیروز در تظاهرات خارج از کشور با بیشرمی تمام عریان شده و حرف های گند تر از دهانش میزد از جامعه صهیونیستی بهاییت است بهائیت یعنی نقطه مقابل تشیع❌ ‼️متوجه باشید در این بلوا هدف دین شما و عقاید شما است!!😑 ‼️ثانیا میدونید چرا اون دختر توی هلند کامل لخت نشده بود؟ چون اونجا قانون داره و برهنگی کامل جرمه ... ♨️این آزادی که اینا دنبالش هستن فقط در جوامع حیوانی پیدا میشه :) با دشمنان امام حسین ، و در یک صف نباشید‼️ حماسه اربعین را با دفع فتنه کامل کنید✌️ خار چشم شیاطین و هدف اصلی دگرگونی با نظم نوین جهانیست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️♨️♨️ صحبتهای تکان دهنده "مدونا" نماد «برهنگی و هرزگی» در آمریکا درباره جایگاه در غرب!! ♨️⚠️ تجربه تکراری غربی ها را در ایران نکنیم!! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی سلبریتی های غرب از اجبارشون برای برهنگی مینالن ♨️آزادی بیان غربی عبارت است از؛ اجبار در جهت فروش روح به شیطان .
❤️ پدرهای ایرانی😳😳😳🤔🤔👆 ⚠️حواستون باشه 🛰 دارند چیزی رو میزنند که مرد ایرانی بخاطرش جونش میده... ⭕️اگر الان تبیین نکنید ، روشنگری نکنید ، مراقب فرزندتون نباشید ، باهاش رفیق نباشید پای ماهواره ، فضای مجازی لجام گسیخته رو از منزلتون قطع نکنید❗️ فردا روزی استرس هایی خواهید کشید که صبر ایوب میطلبه... .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خوش خدمتی "کاملیا انتخابی‌فرد"، سردبیر ایندیپندنت و کارشناس پای ثابت شبکه سعودی اینترنشنال به محمد بن سلمان صدای مجری و کارشناس بی‌بی‌سی را هم درآورد! ▪️ حاکمی که در عربستان سعودی به خاطر جنایت‌هایش به بومنشار (پدر ارّه) معروف است اما از سوی ایرانیان خودفروخته که غالبا مزدور شبکه سعودی اینترنشنال نیز هستند اینگونه به مانند یک "قدّیس" توصیف می‌شود تا آن جایی که حتی صدای مجری و کارشناس بی‌بی‌سی را هم در می‌آورد! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. شعارهای نمایندگان مجلس در شروع جلسه‌ی امروز مجلس 🔴 پ ن : اصل اینگونه اقدامات انقلابی و حماسی قابل تحسین است اما 👇❗️ چرا نخبگان و وکلای ملت، در مقاطع حساس انقلاب، اینقدر از مردم عقب میمانند؟! دیگر اینکه اگر واقعاً این شعارها حقیقت دارد، ❓چرا مجلس به وظایف قانونی و نظارتی خود عمل نمی کند؟ ❓چرا این همه دستورات صریح امام جامعه بر زمین مانده است؟ ❓ چرا فضای مجازی هنوز دست دشمن است؟ چرا قانون عفاف و حجاب مصوب سال ۸۴ مجلس، هنوز اجرایی نشده؟ ❓چرا آمران به معروف و ناهیان از منکر، حمایت نمیشوند؟ .
. 🔺زنان ما با جنگیدن براندازی کردن ▪️زنان شما با لخت شدن و اُملت خوردن می خوان براندازی کنن ✍امیر ربانی فتنه ای طراحی شده برای دیده نشدن حماسه اربعین ‼️ با دشمنان امام حسین ، و در یک صف نباشید‼️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ✅📣📣📣📣📣📣📣کارشناس ترک: زمانی که آلمان‌ها در آلونک زندگی می‌کردند، با ساخت بناهای سنگی شهرنشینی و تمدن را به وجود آوردند.👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 نشر دهید لطفا . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ❌سیاه چاله ابتذال ⚠️‼️26نهاد و دستگاه اجرایی و قانونگذار در مورد داریم ‼️ولی چرا و نوک پیکان همه انتقادات می شود؟! 💯این صحبت ها قطعا خوشایند 25 نهاد کشوری نخواهد بود...! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️♨️♨️ سینا آبگون رو تهدید جانی کردند بابت ساخت این کلیپ خدا این مسئولین کثیف را لعنت کند دورود بر تو ای جوان نشر حداکثری برای برملا کردن این جبهه کثیف افساد طلبان خائن .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حالا مدام بگید با پوشیدن یا نپوشیدن روسری اتفاقی نمیفته ببینید چجوری فاجعه رخ میده! ⭕️ ببینید در کشور آذربایجان که ۸۵ درصد شیعه دارد چه بر سر و مسجد و دیگر ارزشها آمده است