eitaa logo
حیات طیبه
160 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.8هزار ویدیو
144 فایل
🔆خانواده، کلمه‌ای طیبه است. ↫ کلمه‌ی طیبه هم خاصیتش این است که وقتی یک جایی به وجود آمد، مرتب از خود برکت و نیکی می‌تراود . (مقام معظم رهبری) کانال حیات طیبه، کانالی است برای ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی ارتباط با ادمین https://eitaa.com/Smh14
مشاهده در ایتا
دانلود
📌تکبر در مقابل نامحرم برای خانم توصیه شده و زن مومنه باید متکبر باشد. ❗️چطور میتوان دختر متکبر در برابر نامحرم تربیت کرد؟ با محبت کردن به دختر❤️ ، جوری که پر شود. هر چقدر به دختر در منزل میدان دهید تا به خودش برسد ، لباس قشنگ بپوشد ، جلوه گری کند ، محبت ببیند تا پر شود ، تعریف و تایید بشنود و... دیگر نیاز به جلوه گری در بیرون منزل ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬اوسا ظلم نکن ظلم نکن نکن .... ‏💥سخنان این روحانی یزدی را باید به گوش جان شنید👌 🎙حجت الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹آیا جمع کردن مال وثروت به قصد آسایش خانواده دنیاطلبی است؟ 🔸استاد رفیعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 بازداشت ۲۰ دانشجو در تظاهرات دانشجویان یهودی دانشگاه براون آمریکا در اعتراض به نسل‌کشی در غزه از اخراج کارمند bbc بدلیل استفاده از کلمه مقاومت تا محکومیت دانشجویان... آزادی بیان این روزهای غرب رو برای غرب زده ها فاکتور کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرفای تاسف بار و شرم آور کارشناس برنامه تلویزیونی میدون شبکه 3، تاریخ 18 آبان در مورد ایرانی اسلامی کسی که در مورد طب ایرانی اسلامی اطلاعی ندارد نباید در مورد این مسأله در رسانه حرف بزند وظیفه شما در مورد کسب و کار حرف زدن است این برنامه ی خوب میدون رو مردانی چون عبدالملکی ها پی ریزی کردن لطفا خرابش نکنید 👈تلفن 162 سامانه ثبت نظر و شکایت در مورد برنامه‌های صدا و سیما ❌لطفا همه همراهان در این کانال تماس بگیرید و اعتراض خودتون رو اعلام کنید 😳😡😡😡🧐🧐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیسی: رژیم صهیونیستی تاکنون معادل 7 بمب اتم در مقیاس جنایت هیروشیما بر سر مردم غزه بمب ریخته است / همه مفاسد زیر سر آمریکایی‌هاست رئیس جمهور در  اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی: هم ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و هم سوخت آن متعلق به آمریکایی‌هاست. مخرب ترین نقش، نقش آمریکاست، همه مفاسد زیر سر آمریکایی‌هاست.
🔴رییسی: دولت‌های اسلامی باید ارتش رژیم صهیونیستی را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی نمایند 🔹 رییس جمهور در اجلاس سازمان همکاری کشورهای اسلامی: اولین اقدام، توقف کشتار مردم غزه و پایان حملات کور علیه مردم غزه باید باشد. ما کشورهای اسلامی باید بدانیم اگر مقاومت مردم غزه مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی نبود، امروز کشورهای اسلامی درگیر مقابله با رژیم غاصب بودند. 🔹 گذرگاه‌های منتهی به غزه باید باز شود. قطع هرگونه ارتباط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی باید در اولویت قرار گیرد. دولت‌های اسلامی باید ارتش رژیم صهیونیستی را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی نمایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سید حسن نصرالله: ملت‌های مسلمان به نشست سران کشورهای اسلامی امید دارند و کم‌ترین توقع آنان این است که این کشورها مثل مَرد متحد شوند و در برابر آمریکا بایستند تا جنگ را متوقف کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سید حسن نصرالله: یمن دشمن اسرائیلی را مجبور کرده که بخشی از سامانۀ دفاعی‌اش را به‌سمت ایلات در جنوب بفرستد 🔹کار یمن آثار بزرگی دارد و دشمن اسرائیلی اصابت موشک‌ها و پهپادها را سانسور می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سید حسن نصرالله: اگر مقاومت در منطقه قدرت دارد به‌خاطر پشتیبانی معنوی، سیاسی، نظامی، دیپلماتیک و مادی ایران است 🔹ایران در برابر تهدیدهای آمریکا موضعش را هرگز تغییر نداده.
🔴سید نصرالله خطاب به آمریکا: اگر می خواهید وارد جنگ منطقه ای نشویم، باید جنگ غزه را متوقف کنید/ ایران به نمایندگی از جنبش‌های مقاومت تصمیم نمی‌گیرد، اما مدافع و حامی آنها باقی خواهد ماند 🔹دبیرکل حزب‌الله:ایران از هیچ حمایتی دریغ نکرد تا مردم منطقه بتوانند علیرغم همه تهدیدها مقابل دشمن پایداری کنند.اگر قدرتی برای مقاومت در لبنان و فلسطین و جنبش‌های مقاومت در منطقه وجود دارد، به برکت رهبری ایران است. 🔹«اسرائیل» در مورد اینکه چه کسی پشت حمله پهپادی به ایلات بود سردرگم بود، بنابراین حزب الله را مسئول دانست و به ما در سوریه حمله کرد. سوریه بار بسیار بزرگی را به دوش می‌کشد و علاوه بر موقعیت تعیین‌کننده، رزمندگان مقاومت و جنبش‌های مقاومت را در آغوش گرفته و پیامدهای آن را نیز به دوش می‌کشد. 🔹خطاب به آمریکایی‌ها می‌گویم اگر می‌خواهید وارد جنگ منطقه‌ای نشویم، باید جنگ غزه را متوقف کنید.
همه کسانی که به تقویت اسرائیل کمک کرده‌اند حتی با یک لایک زیر پستی درباره رژیم کودک‌کش اسرائیل، در خون‌های کودکان و زنان و مردم فلسطین شریک‌اند.
خانه‌اش پایین آمده، ولی حجابش نه! به امدادگران می‌گوید: من خوبم... تا کسی به او دست نزند! عفت در زمان برهنگی! شکوه در زمان جنگ! آفرین بر این پاکی آفرین بر زنان غزه
. 📚داستان جالب 🔹دوستی میگفت: هنگاﻡ ﺑﺎﺯﺩﯾﺪ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺭﻭﺍﻧﯽ، ﺍﺯ ﺭﻭﺍﻥﭘﺰﺷﮏ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ: ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﯽﻓﻬﻤﯿﺪ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺑﻪ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﺷﺪﻥ ﺩﺭﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﺩ ﯾﺎ ﻧﻪ؟ ﺭﻭﺍﻥﭘﺰﺷﮏ ﮔﻔﺖ: ﻣﺎ ﻭﺍﻥ ﺣﻤﺎﻡ ﺭﺍ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺁﺏ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﯾﮏ ﻗﺎﺷﻖ ﭼﺎﯾﺨﻮﺭﯼ، ﯾﮏ ﻓﻨﺠﺎﻥ ﻭ ﯾﮏ ﺳﻄﻞ ﺟﻠﻮﯼ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﻣﯽﮔﺬﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﺍﺯ ﺍﻭ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮐﻪ ﻭﺍﻥ ﺭﺍ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻨﺪ . ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻢ: ﺁﻫﺎﻥ ! ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ . ﺁﺩﻡ ﻋﺎﺩﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﺳﻄﻞ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭﺩ ﭼﻮﻥ ﺑﺰﺭﮒﺗﺮ ﺍﺳﺖ ! ﺭﻭﺍﻥﭘﺰﺷﮏ ﮔﻔﺖ: ﻧﻪ ! ﺁﺩﻡ ﻋﺎﺩﯼ ﺩﺭﭘﻮﺵ ﺯﯾﺮ ﺁﺏ ﻭﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻣﯽﺩﺍﺭﺩ . ﻭ ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﺷﻮﺧﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺖ ﺣﺎﻻ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺗﺨﺖﺗﺎﻥ ﮐﻨﺎﺭﭘﻨﺠﺮﻩ ﺑﺎﺷﺪ؟! 🔹ﻧﺘﯿﺠﻪ: ۱ - ﺭﺍﻩ ﺣﻞ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﮔﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﯼ ﻧﯿﺴﺖ. ۲ - ﺩﺭ ﺣﻞ ﻣﺸﮑﻞ ﻭ ﺩﺭ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮﯼ، ﻫﺪﻓﻤﺎﻥ ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﻧﺮﻭﺩ. 《ﺩﺭﺣﮑﺎﯾﺖ ﻓﻮﻕ، ﻫﺪﻑ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﺏ ﻭﺍﻥ ﺍﺳﺖ ﻧﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﺑﺰﺍﺭ》 ٣ . ﺭﺍﻩ ﺣﻞ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﻠﻮﯼ ﭼﺸﻢ ﻧﯿﺴﺖ ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️کمک و عنایت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در برزخ🌱 🔻در مستند زندگی پس از زندگی👇 🌱تو باید برگردی به خانواده‌ات خدمت کنی. تو همسرت رو خیلی اذیت کردی 🌱بعد رضایت کسانی رو که به اونها ضربه زدی رو به دست بیار 🌱با قرآن باش
⭕️یک سال و دو ماه از شروع جنگ ترکیبی و مساله ترویج بدحجابی توسط دشمن گذشت! نخبگان مجلس شورای اسلامی !! سرانجام لایحه حجاب به کجا رسید؟ ظاهرا اندر خم راهروهای مجلس گم شده است. مسئولین امر! پاسخگو باشید. و جلوی این طاعون فرهنگی را بگیرید که خیلی دیر شده است. مگر اجرای حکم صریح قرآن و فریضه و واجب الهی را به چه کنم ؟ چه کنم ؟ محتاج است ؟ فردا روز باید جواب خون شهدایی مثل جواد محمدی را بدهید!
⭕️رهبر انقلاب: کسی که عملاً و صریحاً نشان داده و اثبات کرده و اصرار دارد که تظاهر کند با مبانی ارزشی نظام مخالف است و موافقت ندارد، نمی‌تواند نماینده‌ی مردم شود و به شورای اسلامی که رکن نظام است، برود. بنابراین صلاحیت اخلاقی لازم است و همه باید روی این بُعد حساس باشند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام باورنکردنی یک لک‌لک؛ ابراز عشق به همسر و فرزندان با پتو در سرما!🥺😍😃
⬅️ عوارض جبران ناپذیر خواب ناکافی در کودکان 🔹رئیس بخش مغز و اعصاب بیمارستان کودکان مفید: استرس سلولی از عوارض خواب ناکافی در کودکان است که کارکرد سلول های عصبی را از بین می برد. 🔹از ساعت نه شب تا سه بامداد هورمون رشد به بیشترین میزان خود می رسد و بهترین زمان خواب در آن ساعت است که می تواند تاثیر زیادی در عملکرد های ذهنی و رفتار های هیجانی داشته باشد. 🔹اگر خواب ناکافی در کودکان به یک عادت تبدیل شود مشکلات فراوانی را برای آنها به وجود خواهد آورد.