eitaa logo
حیات طیبه
160 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.8هزار ویدیو
144 فایل
🔆خانواده، کلمه‌ای طیبه است. ↫ کلمه‌ی طیبه هم خاصیتش این است که وقتی یک جایی به وجود آمد، مرتب از خود برکت و نیکی می‌تراود . (مقام معظم رهبری) کانال حیات طیبه، کانالی است برای ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی ارتباط با ادمین https://eitaa.com/Smh14
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «رزق لا یحتسب» را همیشه در محاسباتتان در نظر داشته باشید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به قول تریاکی ها: کم و تیز و چسبون😅 🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌸‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌸‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ترشیدگی زودرس ♻️ ناشی از است!! ‼️ باید در سن شور ازدواج کرد نه شعور!! 🔉 حکیم حسین خیراندیش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ این چند دقیقه آقای رحیم‌پور ازغدی را باید هر روز‌ چندبار شنید ...👏 🖇سخنان دقیق استاد رحیم‌پور در حضور هاشمی رفسنجانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این نظام نه به آسانی به دست آمده و نه به آسانی برمی‌گردد. ⭕️ اگر معاذ الله کمترین آسیبی ببینید تمام لعنت‌های گذشته دامنگیر ما می شود، الی یوم‌القیامة هر مسلمانی که بیاید لعنتش دامن‌گیر ماست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥رهبر انقلاب : مدل امر به معروف مدل خواهش نیست! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شوکه شدن صهیونیست‌ها از رسیدن موشک به تل‌آویو 🔻رسانه‌ها و فعالان رژیم اسرائیل از اینکه موشک‌های یمن به نزدیکی تل‌اویو رسیده و پدافند موشکی در داخل اراضی اشغالی و همچنین متحدان اسرائیل قادر به کشف و رهگیری آن نشده‌اند، شوکه شده‌اند. ♦️ارتش رژیم اسرائیل به دنبال این حادثه بی‌سابقه، دستور انجام تحقیقات در ارتباط با این ناکامی و شکست نیروی هوایی را صادر کرده است. ♦️رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که موشک بالستیک یمن از این کشور تا اراضی اشغالی که بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر استَ، در عرض ۱۵ دقیقه طی کرده است. 🔴ناتوانی پدافند اسرائیل در برابر موشک یمن ♦️رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند که چند موشک رهگیری به سمت این موشک شلیک شد ولی نتوانستند این موشک را رهگیری کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جواد منصوری: پس از انقلاب فراماسون ها یک تعدادی شان دستگیر شدند یا فرار کردند، شما مطلقا تردید نکنید که این شبکه باقی ماند و به کارش ادامه داد... 🔷حدود ۲۵۰ سال است که نفوذ در تمام ارکان این مملکت وجود دارد و از ۲۰۰ سال پیش در حوزه علمیه جاسوس داشته ایم تا همین امروز. 🔷صحبت های قابل تامل جواد منصوری، اولین فرمانده سپاه پاسداران درباره نفوذ. حتما حتما ببینید کوتاهه 👌نفوذی ها به دفاتر مراجع و رهبری و مجمع تشخیص و سپاه و نهادهای امنیتی و سیاسی و اقتصادی و بهداشتی و...راه پیدا کرده اند و ردپای آن ها با تصمیم‌سازی ها و تصمیم‌گیری های خلاف منافع اسلام و کشور و مردم واضح است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این است جنگ روایت ها❗️ چطور هیتلر به خاطر کشتن ۲ میلیون سفید پوست جنایتکار است، ولی لئوپارد به خاطر کشتن ۲۰ میلیون سیاه پوست آفریقایی در لیست جنایتکارهای تاریخ نیست؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥داستانی عالی و پیشنهادی عالی‌تر برای حجاب 💥کارمندان مرد چگونه، کارمندان زن را با شوخی برهنه می‌کردند⁉️ 💥 این داستان ۱دقیقه‌ای ذهن شما را در بسیاری از مراحل تبیین یاری خواهد کرد 💥برشی از سخنرانی به بهانه سالروز شروع فتنه ۱۴۰۱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
✨﷽✨ ✅ کلاغی که مامور خدا بود! آقای شیخ حسین انصاریان می‌فرمود: یه روز جمعه با دوستان رفتیم کوه دوستان یه آبگوشت و چای روی هیزم درست کردن. سفره ناهار چیده شد ماست، سبزی،نون . دوتا از دوستان رفتن دیگ آبگوشتی رو بیارن که یه کلاغی از راه رسید رو سر این دیگ و یه فضله ای انداخت تو دیگ آبگوشتی.. گفت اون روز اردو برای ما شد زهر مار،توکوه گشنه بودیم همه ماست و سبزی خوردیم. خیلی سخت گذشت و خیلی هم رفقا تف و لعن کلاغ کردن گاهی هم میخندیدن ولی در اصل ناراحت بودن. وقت رفتن دوتا از رفقا رفتن دیگ رو خالی کنن، دیدیم دیگ که خالی کردن یه ته دیگ هست! و اگر خدا این کلاغ رو نرسانده بود ما این آبگوشت رو میخوردیم و همه مون میمردیم کسی هم نبود. اگر اون عقرب را ندیده بودن هنوز هم میگفتن یه روز رفتیم کوه خدا حالمونو گرفت.. حالتو نگرفت، جونت رو نجات داد! خدا میدونه این بلاهایی که تو زندگی ما هست پشت پرده چیه. امام حسن عسکری(علیه السلام) فرمودند : هیچ گرفتاری و بلایی نیست مگر آن که نعمتی از خداوند آن را در میان گرفته است.
37.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در این ویدئو به زبان انگلیسی‌ نحوه ترور فواد شکر (نفر دوم حزب الله لبنان) توضیح داده می‌‌شود که قابل توجه است. سیگنال ارتباطی‌ وی در ساختمان محل حضور یا کار وی زده می‌‌شود و سیگنالی (پیامی) فیک به وی از طرف صهیونیست‌ها داده می‌‌شود تا خود را فورا به طبقه بالای ساختمان برای کار مهمی‌ برساند، در همین حین موشک برخورد می‌‌کند. با توجه به اینکه بسیاری از ترور‌ها در این ماه‌های گذشته با فاصله‌های کم روی داده اند، می‌توان متصور بود که در عمده موارد رهگیری‌های سیگنالی کار دست فرماندهان داده است و احتمالا در مورد حاج محسن هم همین طور بوده باشد. حاج قاسم را هم همین طور رهگیری کردند و شماره‌های او را صهیونیست‌ها بدست آورده بودند. بدین روی حیف که حمله جدی و کوبنده ای به مقر اطلاعاتی‌ یگان ۸۲۰۰ صهیونیست‌ها نکردند که پاسخ درست همان میبود. چند بالستیک نقطه زن به شریان اطلاعاتی اسقاط راهگشا می بود. در ادامه در مورد پوشش اطلاعاتی‌ آمریکایی در لبنان و حمله حزب‌الله به شمال اسقاط (زیر چتر سنگین اطلاعاتی‌ اسقاط و آمریکا) و حمله‌های رژیم صهیونی می پردازد که می‌توانید ببینید.
⭕️صدام شخصا برای سَر شیرصحرای ایرانی جایزه تعیین کرد. او فقط با هشت نفر کلاه سبز در دشت عباس کاری کرد که رادیو عراق اعلام کرد که یک لشکر از نیروهای ایرانی در دشت عباس مستقرشده است.در بیست سالگی وارد ارتش شد و سریعا به نیروهای ویژه پیوست.فارغ التحصیل اولین دوره رنجری درایران بود ؛ دوره سخت چتربازی و تکاوری را در اسکاتلند گذراند.اولین کسی بود که در دفاع مقدس نیروهای عراقی را به اسارت گرفت؛ او طی نامه ای به صدام او را به نبرد در دشت عباس فرا خواند.صدام یک لشکر به فرماندهی ژنرال عبدالحمید معروف را به دشت عباس فرستاد. عبدالحمید کسی بود که در اسکاتلند از این شیر ایرانی شکست خورده بود.پس از نبردی نابرابر و طولانی عراقی‌ها شکست خوردند و او شخصا ژنرال عبدالحمید را به اسارت می‌گیرد.مردم دشت عباس به او لقب «شیر صحرا» داده بودند. این لقب برای او چنان با مسما بود که رادیوهای دشمن هم با این لقب از او نام می بردند.او نهایتا در عملیات قادر در منطقه سرسول به شهادت رسید... سرلشکر شهید حسن آبشناسان فرمانده نیروی ویژه ایران بود که بیشتر مردم او را نمی‌شناسند.
گره های ازدواج را باز کنید... 📌عمده (موانع ازدواج)، موانع فرهنگی است؛ عادتها، تفاخرها، تکاثرها، چشم و هم چشمیها، تجمل طلبی ها، این ها است که یک مقدار نمی گذارد آن کاری که باید انجام گیرد، صورت پذیرد. باید شما و خانواده هایتان این گره ها را باز کنید. ✅ من از ازدواجهای دانشجویی که هر سال برگزار می شود، بسیار خشنود و خرسندم. اگر عادت کنند که ازدواجها را ساده، بی پیرایه و بی تشریفات انجام دهند، فکر می کنم که بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. 📌اساس ازدواج در اسلام بر سادگی است. در اوایل انقلاب نیز همین طور بود، منتها متأسفانه این فرهنگ تکاثر و تفاخر و سرمایه داری، یک خرده کار را مشکل کرد. متأسفانه بعضی از مسؤولان هم با ازدواجهای کذاییِ خانواده هایشان، مشکلاتی را درست کردند. ۷۹/۱۲/۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ این سرباز روس وقتی دراز کشیده بود روش نارنجک میندازن جوری میندازه نارنجک‌رو کنار انگار پشه رو فراری میده 🔷جالبه بعدش دراز میکشه به دوربین پهپاد نگاه میکنه!
28.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥بمب خبری 🔴معرفی و افشای پشت پرده شرکتهای دارو و واکسن سازی مطرح دنیا 😳😳😳همه اسرائیلی هستند حتی واکسن روسیه!!!!!!!! خودتون به بچه هاتون رحم کنید!🚨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کاشت ناخن و اثر آن بر فرزند 🔺شنیدید به خانمایی که دارند، میگیم وضو و غسلتون درست نیست؛ فوری میگن با اجازه مرجع مون تیمم و جبیره می کنیم! 👈پاسخ این توجیه را  ببینیم.
⭕️ پاسخ 60 شبهه درباره حجاب 👇 🧕¹ به جای حجاب به فکر اختلاسگرا باشید بدن خودمه به دیگران ربطی نداره! و...(پاسخ10شبهه‌حجاب‌در‌یک‌کلیپ) 🧕² چرا آخوندا فقط برای حجاب رگ گردنشون میزنه بیرون برای گرانی و دزدی فریاد نمی‌زنند؟! 🧕³ خداییش با یک تار مو ، دنیا خراب میشه؟ ته این قصه رازآلود چیه؟ 🧕⁴ آخه کدوم بی حجابی با گشت ارشاد با حجاب شده ؟ 🧕⁵ چرا نیاز است زنان حجاب داشته باشند؟ (پاسخ‌بانوی‌مسلمان‌شده) 🧕⁶ حجاب در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم چگونه بود؟ 🧕⁷ خانمم بد حجاب شده چه کنم؟ 🧕⁸ بعضیها میگن حجاب، مبارزه با زیبایی است! 🧕⁹ میگن دین مخالف اجبار در حجاب و امور فردیه.پس چرا دخالت می کنید! 🧕¹⁰ آیا شهید سلیمانی مخالف حجاب اجباری بوده ؟ 🧕¹¹ چطور مسئله‌ی حجاب رو برای دختر کم سن و سالم توضیح بدم؟ 🧕¹² با کسانی که حجاب درستی ندارند و به مجلس عزاداری میایند چگونه برخورد کنیم؟ 🧕¹³ نقد این جمله: ما را به لاک ‌ناخن‌ بی‌حجابِ عقب هیئت ببخش!! 🧕¹⁴ میگن بذارید بی حجاب هم بیاد هیئت! 🧕¹⁵ رضاخان نتونست به زور کسی را بی‌حجاب کنه ،شما هم نمیتونید به زور گشت‌ ارشاد زنان را با حجاب کنید! 🧕¹⁶ چگونه با افراد بد حجاب مواجهه داشته باشیم؟ 🧕¹⁷ چرا یه خانم نمیتونه مدل باشه ولو با حجاب کامل ؟؟ 🧕¹⁸ طاهره طالقانی: حجاب اجباری ، کرامت و آزادی زنان را پایمال می کند! 🧕¹⁹ دخترم رو چطور توجیه کنم تا جلوی پسربچه هایی که به سن ممیزی رسیدن حجاب داشته باشه؟! 🧕²⁰ چگونه فرزندانمان را به پوشش مناسب تشویق کنیم؟ 🧕²¹ چرا فقط اسلام به پوشش و حجاب گیر داده و یهودیا و مسیحیا آزادن؟ 🧕²² آیا حجـاب اجبـاری با لااکراه فی‌الدین می‌سازه؟ 🧕²³ آیا حجاب اجباری (غیر از اصل وجوب حجاب ) از قرآن قابل اثبات است؟ 🧕²⁴ برخی خانم ها اصلا اسلام را قبول ندارند چرا آنها را در جامعه به حجاب اجبار میکنند؟ 🧕²⁵ رعایت حجاب در کجای قرآن آمده است؟ (با زبان بسیار ساده) 🧕²⁶ میگن از نظر قرآن، حجاب تنها بر زنان مومن واجب است! 🧕²⁷ حجاب استایل ها که پوشیدن! با اینا دیگه چرا مشکل دارید؟ 🧕²⁸ کار فرهنگی یا قانون؟ کدومش برای حجاب ثمربخشه؟ (میگن حجاب با زور درست نمیشه) 🧕²⁹ شمایی که میگید به قانون حجاب احترام بذارید، اگه یه روزی قانون عوض بشه‌ و داشتن حجاب خلاف قانون بشه، خود شما بهش احترام میذارید؟ 🧕³⁰ آیا حجاب اجباری ( گشت‌ارشاد ) از قرآن قابل اثباته؟ 🧕³¹ چرا پوشش تو ترکیه و مالزی آزاده، کشور اسلامی هم هستند؟ 🧕³² آیا زمان پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) گشت ارشاد داشتیم؟ 🧕³³ اگه تو دین هیچ اجباری نیست چرا باید حجاب رو رعایت کنیم؟ 🧕³⁴ میگن اگه حجاب داشتن غیرقانونی بشه ، شما مذهبی ها حجابتون رو برمیدارید ؟ 🧕³⁵ پیام ‌ لباس چسبان و مانتوی کوتاه از لحاظ روانشناسی چیست؟ 🧕³⁶ چرا زن برای اینکه مرد به گناه نیفتد باید حجاب داشته باشد؟ 🧕³⁷ دوگانه حجاب یا اقتصاد؟ کدومش اولویت داره؟ 🧕³⁸ درسته که حجاب شرعا واجبه ، ولی الزام قانونی از طرف حکومت لازم نیست و نباید قانون بذارن برای پوشش مردم! 🧕³⁹ طرف میگه: هیچ جا قرآن مجازاتی برای بی حجابی نیاورده، همون طور که مجازاتی برای بی نمازی و غیبت کردن نیاورده! 🧕⁴⁰ چرا دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی روی عفت و حیا دست گذاشته است؟ 🧕⁴¹ نسخه پیشنهادی رهبری در رابطه با حل مسئله کشف حجاب چیست؟! 🧕⁴² حجاب چه نقشی در گرایش زنان غربی به اسلام دارد؟ 🧕⁴³ کدام زنان معروف دنیا با حجاب شدند؟ 🧕⁴⁴ آیا پرداختن به حجاب موجب دو قطبی اجتماعی می‌شود؟ 🧕⁴⁵ حجاب در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم چگونه بود؟ 🧕⁴⁶ حجاب چه تاثیری در آینده من و آینده جامعه داره؟ 🧕⁴⁷ نویسندگان و جامعه شناسان غربی در رابطه با حجاب چه می‌گویند؟! 🧕⁴⁸ آیا حجاب، فقط چادر است؟ و بقیه پوششها بی حجابی است؟ 🧕⁴⁹ پوشش زنان آمریکا و انگلیس در حدود ۵۰ تا ۱۰۰ سال قبل چگونه بوده؟ 🧕⁵⁰ آیا باید به بهانه جذب بدحجاب‌ها از حجاب شرعی کوتاه اومد؟ 🧕⁵¹ این همه منکر بدتر از بی حجابی داریم، چرا انقدر گیر دادید به حجاب؟ 🧕⁵² حجاب افراطی یعنی چه؟ آیا حجاب در مسیحیت و یهودیت و ایران قبل از اسلام سختگیرانه تر بوده؟ 🧕⁵³ حجاب در ایران قبل و بعد اسلام چگونه بوده؟ 🧕⁵⁴ آزادی پوشش در ژاپن چه تاثیرات منفی گذاشت؟ 🧕⁵⁵ روند انقلاب پوشش و بی بند و باری در غرب چگونه بود و از چه سالی شروع شد؟ 🧕⁵⁶ حجاب در فرهنگ ایران باستان چه جایگاهی داشته است؟ 🧕⁵⁷ آیا از نظر علمی هم ثابت شده که پوشش نامناسب زنان تاثیرات مخرب بر مردان دارد؟! 🧕⁵⁸ میتونی با دلیل عقلی حجاب رو اثبات کنی؟! 🧕⁵⁹ من برای اینکه نظام عوض بشه، کشف حجاب می‌کنم! 🧕⁶⁰ آیا فقط زنها مقصر بی حجابی هستند؟ غنا و رقص و حتی خوراکی ها چه تاثیری در بی غیرتی مردان دارد؟ 🧕⁶¹ حجابو آخوندا خودشون ساختن! خدا نگفته! ⭕️ پاسخ 60 شبهه درباره حجاب 👆
تبریک به رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و حاج آقای رستمی (نماینده رهبری در دانشگاهها) و معاون بین المللی دفتر رهبری..!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ادعای برادری با آمریکا کرده! شاید به فرموده‌ی امام راحل مغز پوسیده‌ است.
♦️تاکید بر پیوستن به FATF توسط پزشکیان♦️ ◾️بطور خلاصه، اف.ای.تی.اف، یک ابزار و گلوگاه شناسایی و سرنخ یابی برای تسلط غرب بر تراکنش های مالی کشورهای هدف آنها است، به تعبیر بهتر، FATF یک سازمان جاسوسی است که در پوشش فعالیت مالی و بانکی، برای شناسایی و‌ جمع آوری اطلاعات راجع به کشورهای رقیب و دشمن غرب تاسیس شده است تا اقدامات عملیاتی غرب علیه کشورهای خارج از هژمونی خود را با ضربات نقطه ای، هوشمندانه و کنترل شده هدایت کنند و گلوگاه های تامین مالی آن کشورها را بعنوان تقویت کننده و موتور حرکت آن کشورها غیرفعال کرده و از کار بیاندازند. 👈آقای پزشکیان که در جلسه پ و پ امروز مدام بر حل مشکل پیوستن به FATF تاکید داشت و گفت به مجمع نامه خواهد نوشت، آیا میخواهد گلوگاه های مالی ایران را دراختیار دشمن قرار دهد تا در عوض بتوانیم تراکنش مالی بین المللی داشته باشیم! یعنی طلا بدیم آبنبات بگیریم! این تاکید پزشکیان بمنزله اینست که توصیه کنه مطیع آمریکا باشیم تا مشکل ما حل شود. ◾️پس تعارض ایدئولوژیک ما با غرب، اختلاف آرمانی، تعارضات در راهبر ها و سیاست های منطقه ای و جهانی، تعارض در مفاهیم مهم از جمله حقوق بشر، صلح جهانی، تعارض در موضوع ر.غ.ص و ... چه میشود؟ یادمان نرود که همه مبارزات دین با ضد دین از صدر اسلام تا عاشورا تا الان بر سر اختلاف عقیده است و قرار نیست بخاطر سهولت در تراکنش مالی، اعتقادات و عزت کشور را زیر پا بگذاریم ✍دکتر محمد ذاکر اردکانی