+گفت: اصل بده!😁
-گفتم: مادرم کنیز رباب.....
بابام هم غلام عباس.....
برادرم غلام علی اکبر..
خودمم کنیز زینب....
مااصل و نصبمون غلام در خونه حسینه....🌹
جد در جدمون نوکرش بودن.
غلام خانه زادشیم....☺️
+گفت: تو دنیا چی داری؟😃
-گفتم :یه چادر که رنگش مشکیه😍
چون تا ابد عزادار حسینٍ
ویه سَر که اگه لایق باشه
افتاده زیر پاشون....🙂
+خندید و گفت:روانی خداشفات بده😂
-گفتم :بیمار حسینم شفا نمیخواهم
وجز حسی❤️-ن و کرب✨-لا
از خ😍-دا چیزی نمیخواهم..
@heart313moon
heart moon♡
_
+ بِوقتپریشونیچکارمیکنی؟
- «در آن ساعت که درمانند خلقِ مشرق و مغرب، بُوَد دستم به دامانِ علیبنابیطالب..🕊»
@heart313moon
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با پسر اُم البنین ببندید ؛
زور ابوالفضل از همه بیشتره❤️🩹
@heart313moon
heart moon♡
_
غزه قصهای پر از رنج و امید جایی که زندگی در میان خاک و خون تصویری از مقاومت و بقاست .
@heart313moon
دیگه کم کم زائرا زنگ میزنن برای
خداحافظی ..
دنبالِ کارایِ رفتنشونن و دارن
وسایلشون رو جمع میکنن ؛
ولی من ..؟!
منم چشمامو میبندم و فکر میکنم که
مثلاً الان تو راهم ، لباسهام خاکیه ..
صدای مای بارد میاد ..
بین موکبها راه میرم ..
یه مداحی گوش میدم و ذکر میگم ؛
مثلاً دارم عمودا رو میشمارم ..
مثلاً دارم میرسم کربلا :)💔
@heart313moon
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه عاشق امام حسینشو یادش نمیره! 💔🥲
@heart313moon