eitaa logo
اَمن ، آبی ، آروم
40 دنبال‌کننده
63 عکس
55 ویدیو
0 فایل
به نام خالق کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) . . . تو آرام ترین و آبی ترین پناهگاهِ امن زندگی ام هستی ؛ دوستت دارم و جانمان در گرو لبخند های توست بیشتر بخند دردت به جانم، بخند :)
مشاهده در ایتا
دانلود
خوشحالی یه چیز درونیه، دنبال دور دور و لباس شیک و چیزای گرون و این‌چیزا نباشید، چون فوقش مدت خیلی کوتاهی نسبتاً حالتون خوبه، اگه میخواید از درون حالتون خوب باشه یه راهش دلِ خوبه، و نزدیک بودن به خداوند، و بخاطر خدا کاریو انجام دادن. و اینکه از ادما انتظار جبرانش رو نداشته باشید.
اَمن ، آبی ، آروم
امان از آدما امان از آدما . . .
آدمی زاد خیلی عجیب غریبه به همه میگه به خودت سخت نگیر ، ولی به خودش سخت تر از همه میگیره.
من و تو . . . توی یه دنیای دیگه =)))
به قول علی ضیا رابطه ای درسته که تو اون رابطه برای هم دیگه مهم باشین.!
‏به نظرم یکی از غمگین ترین فکت هایی که وجود داره و خیلی اتفاق میوفته دوستی‌‌ها یا دوست‌های دوره‌ایه. یه مدت باهاشون خیلی صمیمی میشی، باهاشون کلی حرف میزنی، کلی خاطره میسازی ،کلی چیزای خوب اتفاق میفته، کلی اینتراکشن داری ولی بعد از یه مدت بدون هیچ دلیلی بینتون فاصله میوفته و حتی از هم دیگه خبر هم ندارین.
اَمن ، آبی ، آروم
هر بارم بخرمش باز خسته نمیشم، نازتو میگم بچه :)
یهو به خودت بیای ببینی توی لباس دامادی کنار من وایسادی‌ای، خرررررشانس
و تو چه میدانی که وسعت نگاهت چه غوغایی به پا میکند در وجودم
رها کردن سخت تر از رها شدنه، کی میدونه آدم چی میکشه تا خودشو قانع کنه و بذاره بره
خواستم بدونی که هر اتفاقی هم بیفته ما با هم درستش میکنیم ؛ چون من نمیتونم از تو بگذرم :)
رفاقت همینه؛