.
_اَلسلامُعَلَیکَیاقَمَرُالعَشیرِه🌙¹³³
_وکلسالچشمانتظارشبنهمبودم....
.
نه تیر، نه شمشیر، نه زخمهای تن،
عباس را نگاه منتظر رقیه بیشتر میسوزاند…💔
نُـــورُالــمَـهــدی
_
_
امشب همون شبی هست که ۴ ماه منتظرش بودیم
دل زخمی مون رو کشوندیم که شب تاسوعا ،
با همه ی وجودمون بگیم :
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد... 💔
امسال ایرانی ها بهتر از هر کسی معنی این جمله را میفهمند،
چرا که این روزها دلتنگ علمدارشان هستند..
_