حتی یک نفر را نداشتم که با او درد و دل کنم،
کسی باشد که بهش بگویم دوستش دارم،
میفهمی؟
میدانی عشق یعنی چی؟
خیال نمیکنم بفهمی، هیچکس نمیداند من چه حالی دارم، هیچکس!
دلم از تنهایی میپوسید و دردهای ناگفتنی توی دلم تلمبار میشد...
آدم عاشق باشد و نتواند به کسی بگوید؛
غمانگیز نیست؟
#عباس_معروفی
من نیستم چون دیگران بازیچه بازیگران
اول به دام آرم تو را و آنگه گرفتارت شوم
#رهی_معیری
عاشقی را شرط تنها ناله و فریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
#میرزاده_عشقی
ازم پرسید اگه میتونستی الان هرجایی از جهان که میخواستی باشی کجا میرفتی؟
گفتم کجایی؟!
از آن آدمهایی بود که حتی اگر فقط دربارهی آبوهوا هم با او حرف میزدی، باز هم با لبخند از او جدا میشدی.
"جزء از کل"
_سرش را تکان داد و بی تفاوت گفت:من از دیوونه ها خوشم نمیاد!
+داد زد:من دیوونه نیستم؛
_عاقلم نیستی...
T.me/Ducharای پرنده مهاجر.mp3
زمان:
حجم:
7.8M
ای پرنده ی مهاجر سفرت سلامت اما، به کجا میری عزیزم قفسه تموم دنیا...🕊️
#آوای_دل