گل سرخم چرا پژمرده حالی
بیا قسمت کنیم دردی که داری
بیا قسمت کنیم بیشش به من ده
که تو کوچک دلی طاقت نداری ...
- شاملو در مصاحبهای گفته بود: " من پيش از آيدا اصلا زنی را نمیشناختم!"
اين رو در حالی گفت كه آيدا همسر سوم او بود. زيبا نيست؟ اينكه ناگهان كسى به زندگی آدم بياد و تمام آدمایِ ديگه رو، يك توهم بخونه:)))
تـو همـان
نامهی عاشقانهای، که نمیرسی...
همان بوسهای، که اتفاق نمیافتی
همان روز خوبی، که نمیآیی
و من به اندازهی همـهی
نامـههای عاشقـانـه
همـهی بوسـهها
و همهی روزهای خـوب
تـــــو را دوســت دارم....!
#سوسن_درفش