eitaa logo
هِنآس؛
379 دنبال‌کننده
863 عکس
359 ویدیو
1 فایل
[شاید جایی میان ابرها تورا برای ابد و یک روز درآغوش کشیدم و بوسه هایمان فراغ را بلعید :)! "پناهگاه برای تو: @sarina_02 "۱٤۰۲/۳/۲۳"
مشاهده در ایتا
دانلود
دنیای عزیز، دارم می‌روم چون خسته شده‌ام. گمان کنم به اندازه کافی عمر کرده‌ام. تو را با نگرانی‌هایت در این فاضلاب شیرین تنها می‌گذارم. خوش بگذرد. -نامه‌ی خودک‌شی جورج سندرز ، ۲۵ آوریل ۱۹۷۲
متنفرم که این‌قدر همه می‌گن “سخت نگیر”. چرا یک بار فکر نمی‌کنید شاید واقعا سخته؟!
" معذرت میخوام که بد میشم گاهی " " دست از سرم بردار! از من تکراری " _ ضبطُ قطع کردم و دست بردم سمت کاغذ و قلم میدونی لازمه برای این روزایی که به قول خودت بدتر از برج زهرمار شدم و با یه من عسلم از گلو پایین نمیرم یه چیزایی رو بهت بگم : ~| ببخشید اگه بجای خنده داری غر زدنامو تحمل میکنی ؛ ببخشید اگه کنار من سخت میگذره ؛ ببخشید اگه همه‌ی دق و دلیه روزامو سر تو خالی میکنم ؛ میدونی تو انقدر برام عزیزی که نمیتونم ببینم کسی دورت بیاد |~
شبتون بخیر 🌃
صبحتون بخیر 🌱
چه بگویم سحرت خیر؟ تو خودت صبح جهانی من شیدا چه بگویم؟ که تو، هم این و هم آنی🌿🤍
دلتنگی باعث میشه فلج بشی ...
وقتی میگه من کجای زندگیتم : نظر آوردم و بردم که وجودی به تو ماند همه اسمند و تو جسمی همه جسمند و تو جانی
بقول محمود درویش «با تمام اسلحه ام... تسلیم رنگ اندوه چشمان توام♥️🌱
امروز برای منُ توعه ؛ بیا مثل چشمات قشنگش کنیم :)!
تو تا ابد با نام مستعار بغض، در گلوی من گیری .
هرشب علامت میزنم امروز بی‌‌او‌ را تقویم قطعا اختراع آدمی تنهاست