شاید تو عشق اولم نبوده باشی ،
ولی تو اون عشقی هستی که باعث شدی
روابط گذشتهام احمقانه به نظر بیان.
@for_you_0
- بیا خوب تمومش کنیم.
+ ما که میخوایم تمومش کنیم، اینکه چجوری تموم میشه اصلا مهم نیست.
- آدما میرن، ولی جوری که رفتن همیشه تو ذهن میمونه...
چقدر دردناک است این مشکل
که همیشه برای فرار از دست یک "آدم"، به "آدم" دیگری پناه بردهایم ...
اعتیاد به آدمها بدترین نوع اعتیاد است.
حقیقت این است همه ما پشت نقاب بزرگسالیمان،
کودکی است نیازمندِ عاطفه، گذشت، عشق و ترسیده از تنهایی!
"سیر عشق؛ آلن دوباتن"
این همه ما رو رنجوندی دلبر،
زخم زدی مرهم نشدی،
دلُ سالم بردیُ تیکه تیکه آوردیش،
هرچی خواستی گفتیُ هرکاری خواستی با این مجنون کردی،
باز ما بخشیدیمت.
یه بار بیا و با دل دیوونه ما خوب تا کن،
بیا و دوای این تن تب دارشو،
دست مارو بگیرُ رسم عاشقی رو باز یادمون بده،
ناز کن ما ناز تو بخریم!
یه بار بیا وبا ما مهربون باش ببین واسه خاطر تو زمینُ به آسمون میدوزیم یا نه؟
#ناگفته_ها
#برای_تو