eitaa logo
حرص بخوریم.
711 دنبال‌کننده
76 عکس
121 ویدیو
0 فایل
اینجا باهم راجب همچی حرص میخوریم https://abzarek.ir/service-p/msg/4685140 محتوا ضد سطللی/پانک/حجاب‌استایل/اسقاطیل/ترند‌ها/گلزار/فن‌های‌افراطی/لگبت‌/کیپاپ/کیدراما/تبلیغات‌ایتا/زن‌ستیز‌/فمنیست/مردستیز/وطنفروش/بلاگر‌/قمه زنی (کلا ضد بشر)
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
فوری🚨 تنگه هرمز بسته شد قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا: وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ ۙ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه) 🔹نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد. 🔹متذکر می‌گردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد. @akhbarJM
هدایت شده از 🌪️نود سیاسی 🌪️
🚨🚨🚨 اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر ⛔️ صداوسیما: «اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که در برنامهٔ زندهٔ امروز شبکه خبر مطرح شده و در آن به‌صورت ناقص و مخدوش به برخی اسناد طبقه‌بند ی‌شده و مکاتبات مسئولان عالی کشور اشاره شده است، مصداق تخلف قانونی است و پیگرد قضایی خواهد داشت. ⛔️ صداوسیما پیگیری‌های لازم را در این خصوص در دستور کار قرار داده است. ⛔️ همچنین شبکه خبر با ابراز تأسف از بی‌توجهی این مهمان به موازین اخلاقی و الزامات آنتن زنده، اعلام کرد مدیریت شبکه ضمن پذیرش استعفای مدیرکل مربوطه، به‌دلیل سهل‌انگاری و بی‌توجهی به ضوابط حرفه‌ای برنامه‌های زنده، برخوردهای انضباطی لازم را اعمال خواهد کرد.»‼️‼️ 🔻ـــــــــــــــــــــــ🔻 🌪نود سیاسی🌪 🔝 @navad_siasi
حرص بخوریم.
🚨🚨🚨 اطلاعیهٔ صداوسیما دربارهٔ اظهارات یک نماینده مجلس در شبکهٔ خبر ⛔️ صداوسیما: «اظهارات یکی از نما
به مفسد اقتصادی و مسئول فاسد رسیدگی کنیم❌ یه مسئولی یه حرف حق زد یقشو بگیریم✅
اصلاح طلب تو کی بودی تو چی بودی
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم همینطور کمال منم همینطور
حرص بخوریم.
عشق میکنم با اینا هم وطنم
اون پسر بچه ای که گفت "یا بنویس من برم یا بنویس حضرت قاسم تو کربلا نبود" خیلی حالیشه، از خیلی مردا مرد تره🙂
بچه ها خستمه