252189561_.mp3
1.95M
⭕️داستان مردی که دزدها ریختن تو خونش، اموالشو دزدیدن و به زنش گفتن باید برقصی‼️
✅ کانال نشر آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد رحیم پور ازغدی
اهمیت عقل معاش در کنار عقل معاد از منظر حضرت علی-علیهالسلام-
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_5949393001976431386.mp3
744.8K
📢 استاد رحیم پور ازغدی تبیین میکند:
📛 شیشه مشروب، بدون پاکت، در خیابان و در ملأ عام⁉️
#حجاب #جامعه #حریم_عمومی #حریم_خصوصی
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_5969630660241917071.mp3
1.36M
❓ آیا می توان گفت با استناد به این جمله که "انسان از هر چه منع شود نسبت به آن حریص تر می شود" حجاب نباید قانونی باشد؟
📣استاد حسن رحیم پور ازغدی
#تعلیم_و_تربیت
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
📌 شهادتطلبی، حسابگری بدون چرتکهاندازی بازاری
🔻 هر کس میان #وظیفه و #نتیجه، اصالت را به "نتیجه" دهد، گرفتار پارادوکس #عقلانیّت و #جهاد یا #عشق و #عقل خواهد شد و صورت مسئله را معکوس میخواند. این نسبت چه وقت و در ذهن چه کسانی به یک تضاد لاینحل، تبدیل میشود؟ و از چه چشم و چشماندازی، "شهادتطلب" بودن را با "عاقل" بودن و یا "مجاهد" بودن را با "حسابگری" ناسازگار مییابد؟
🔻این دو از چشم کسانی منافات دارند که هر جهادی را جز برای "پیروزی فوری و شخصی" و جز برای "سود کمّی و خصوصی"، غیرعاقلانه میبینند و ملاک "عقلانیّت" را نه "برهان"، بلکه "چرتکهاندازی بازاری" میدانند. چرتکه میاندازند تا قضاوت کنند چه کسی در طول تاریخ پیروز شده و چه کسی شکست خورده است.
🔻 در همه منازعاتی که یک طرف آن "عقل" و در طرف دیگر، ارزش دیگری چون عشق یا شرع و یا هنر انعطاف و نقدپذیری باشد که بعضی نمیدانم چرا در برابر "یقین عقلی" قرار میدهند، باید مطمئن بود که در حقّ "عقل"، بدفهمی یا سوءتفاهم شده است.
🔻 به ما تلقین میشود که در #کربلا، دعوای "عشق" و "عقل" بود و شهدای کربلا، عشق را بر عقل، ترجیح دادند، بنابراین عاقل نبودند و یا عاقلانه عمل نکردند. میخواهم در این ذهنیّت که بین ما مشهور شده است، تردید کنیم که در کربلا، سهم #شرع و "عقل" و "عشق"، یکجا و به اندازه، اداء شد و منافاتی در این میان نبود. هرگاه سهم هر یک به موقع پرداخت و عادلانه تقسیم شود، "عشق" و "عقل" و "شرع"، نه در برابر یکدیگر بلکه به مثابهی اجزای پروژهای واحد برای انسانسازی و برای مأموریت واحد، به کار میآیند.
امام حسین(ع) در مسیر مدینه تا مکه و سپس کربلا بارها پاسخ شکاکان و جزماندیشان را با منطق و مدارا میدهند؛ عرفان سازشکار و عافیتطلب را رسوا میکنند، چرتکهاندازان سودمحور را که نفسانیت خود را با عقلانیت به میدان آوردند، بیآبروی تاریخ میسازند و شرعفروشان مقدسنما را هرزهی کوی و برزن میکنند.
🔘 #استاد_حسن_رحیم_پور_ازغدی
📆 تالار ابنسینا مشهد/ اسفند۱۳۸۳
👈 متن و صوت کامل
http://yon.ir/nmxE0
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
هدایت شده از انگشتر و حرز امام جواد اسرارالشفاء
✅طرح ویژه #تبلیغات تا عاشورا
🔴از دست ندید👇
http://eitaa.com/joinchat/630390794C15112586be
👈ما دوستدار علی هستیم، نه شیعه علی!
⛔️شیعه دروغ نمیگوید!
⛔️شیعه ریا نمیکند!
✅شیعه در کنارمحروم ومستضعف است!
✅شیعه جلوی ستم می ایستد و ⛔️نمیگوید من بیطرفم!
⛔️شیعه حرام نمیخورد!
پس نگویید ماشیعه هستیم، بگویید ما دوستدار اهل بیت هستیم.
🔸حسن رحیم پور ازغدی، گزیده ای از سخنرانی غدیر؛ حل المسائل بشریت
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_5787622195484165245.mp3
1.19M
#صوت کوتاه
🔷ساختار شکنی اولین کار در عرصه مجازی
🔷به محکمات حمله کن نه به متشابهات
🔶گزیده ای از سخنرانی جهاد حقیقی درعرصه مجازی
✅کانال نشرمردمی آثار استادرحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
هدایت شده از حرز امام جواد علیه السلام اسرار الشفاء
شرط رسیدن به #حوائج دنیوی ! دل کندنه! و بعد از خدا خواستن
خداوند به حضرت داود(ع) وحی نمود:یا داود!تو چیزی را اراده می کنی، و من چیزی دیگر را،ولی محقق نمی شود،مگر آنچه که من اراده می کنم.
پس اگر به آنچه که من اراده می کنم،تسلیم شوی،آنچه را که اراده کرده ای ،عطایت می کنم، و اگر....
استاد رحیم پور ازغدی:
اولین روضه غیر سیاسی را هم یزید برای امام حسین(ع) گرفت. گفت من اشتباه کردم اصلا ابن زیاد و سپاهش زیاده روی کردند. اشتباهی است که رخ داده. یزید مجلس عزاداری برای امام حسین(ع) گرفت منتها به نوعی که صحبت توحید و عدالت و مکتب اهل بیت(ع) را نکرد. می دانید بچه ها و زنان اسیر از کوفه تا شام به عنوان اسیر آمدند و شلاق خوردند ولی از شام تا مدینه دیگر اسیر نبودند با احتراماتی حکومتی همراهی شدند.
عنی یزید اعلام کرد چنین کاری را نخواسته بودم و اولین مجلس عزاداری را برای امام حسین(ع) او گرفت. از همین زمان بود که دو نوع مجلس عزاداری و مداحی و مرثیه خوانی شروع شد. یکی عزاداری غیر سیاسی و یکی عزاداری سیاسی. تا همین الان هم وجود دارد. در همین مشهد دربار، پرچم عزاداری ابی عبدالله را به هیئت ها مجانی می داد به شرط آنکه یکطرف آن یا ابالفضل و طرف دیگر آن جاوید شاه بنویسند و اینکه هیئتی ها نگویند هیهات من الذله و فقط گریه کنند و به مکتب امام حسین(ع) کاری نداشته باشند. همه هیئت ها در مشهد اینچنین بودند اما در سال 57 که اعتراضات مردمی در مشهد هم شروع شده بود هیئتی آمد یکمرتبه دم گرفتند لعنت بر یزید. یعنی نه آن یزید فقط بلکه همه یزیدان زمانه. این هیئت چند متری جلو نرفته بود که مأموران ساواک ریختند و گرفتند و به خون کشیدند.
پس دو نوع عزاداری و دو تفسیر از کربلا داریم. مگر مردم کوفه شیعه نبودند؟ مگر نامه به امام حسین(ع) ننوشتند؟ اما وقتی سید الشهدا در روز عاشورا اسم آنها را برد گفتند ما نامه ننوشتیم. روایت داریم از امام رضا(ع) که شیعه دروغ نمی گوید، غیبت نمی کند، شیعیان ایرانی از همین مشهد برای ملاقات با امام رضا(ع) رفتند اما امام آنها را 6 ماه نپذیرفت زیرا گفت شیعه ما نیست کسی که دروغ بگوید. آنها گفتند ما مراسم عزاداری برای سید الشهدا میگیریم و نذری میدهیم. امام رضا(ع) فرمود شیعه در خانه و بازار دروغ نمی گوید. در عالم سیاست کلاه کسی را بر نمی دارد. شیعه ربا نمی دهد و نزول خواری نمیکند. شیعه گرانفروشی نمیکند. امانتدار و صادق است. بی رحم نیست. اینها همه روایتهای موثق هستند. اینطور نیست که هر کاری کنیم و یک روایتی پیدا کنیم که کسی برای امام حسین(ع) اشک بریزید به بهشت می رود. امام رضا فرمود شیعیانی که این ویژگی ها را ندارند شیعه کذاب هستند و آبروی اسلام را می برند.
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
رادیو انقلاب ( سخنرانی ،دروس علما و مداحی )
استاد رحیم پور ازغدی: اولین روضه غیر سیاسی را هم یزید برای امام حسین(ع) گرفت. گفت من اشتباه کردم اصل
در همین مشهد دربار، پرچم عزاداری ابی عبدالله را به هیئت ها مجانی می داد به شرط آنکه یکطرف آن یا ابالفضل و طرف دیگر آن جاوید شاه بنویسند و اینکه هیئتی ها نگویند هیهات من الذله و فقط گریه کنند و به مکتب امام حسین(ع) کاری نداشته باشند.
🏴کدام #عزاداری آری، کدام عزاداری نه؟
🔷 یک عده خیال می کنند امام #حسین (ع) #شهید شده تا ما #تاسوعا و #عاشورا عزاداری کنیم و ثواب ببریم، این را هدف عاشورا می دانند. در حالی که اصلاً این گونه نیست. هدف این است که نگذارید نام حسین (ع) و عاشورا و مظلومیت اهل بیت، #فرهنگ و شعارهایشان، #ولایت معنوی و #سیاسی شان، ولایت تعلیمی و تربیتی و معرفتی شان فراموش شود. اگر هدف از عزاداری این باشد، چنین عزاداری صحیح و سفارش شده است.
🔶گزیده ای از سخنرانی همه ی انقلاب ها به نام حسین(ع)
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_5798888156694578393.mp3
1.31M
#صوت کوتاه
استاد رحیم پور:
🔷چرا به فضای مجازی، مجازی گفته میشود؟
🔷ابعاد مسائل معمولا واقعی نیست!
🔷عوض کردن جای حق و باطل
🔶گزیده ای از سخنرانی جهاد حقیقی در عرصه مجازی
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 کلیپی بسیار زیبا از استاد رحیم پور
⛔️ حکم قطعی اسلام در مورد مفسدین اقتصادی، تمام زنجیره ی فساد باید محاکمه شوند
⏪⏪ حتما ببینید ! ⏩⏩
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
هدایت شده از سپاه سربازان رهبر ( پاسداران انقلاب اسلامی )
#توییت
بخشی از کتاب خاطرات #جان_کری: وقتی #حسن_روحانى در انتخابات ایران پیروز شد، شگفتزده و دلگرم شدیم. از اینکه روحانی #جواد_ظریف را به عنوان وزیرخارجه و مسئول پرونده هستهای منصوب کرد، تا حدی خیالمان آسوده شد... این انتصابات هدف جدی ایران(برای مذاکرات) را تقویت میکردند
@basijtv 🇮🇷پایگاه بسیج فضای مجازی
4_5836923540959396824.mp3
30.82M
🔉 #بشنوید
🔰سخنرانی استاد حسن رحیمپور ازغدی با موضوع مرجعیت در عراق و صدسال فقه سیاسی و جهادی/ حوزه علمیه عراق/ #شهریور_۱۳۹۷
#شبکه_چهار
📅 پخش: ۹۷/۰۶/۲۱
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_5832540058682393922.mp3
25.18M
🔉 #بشنوید
🔰سخنرانی "استاد حسن رحیمپور ازغدی" با موضوع حوزه، فقه حکومتی و نظامسازی(۲)/ نشست "فقه مقاومت"/ #مشهد_1393
برنامه #طرحی_برای_فردا
#شبکه_یک
📅 پخش: ۹۷/۰۶/۲۳
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
4_5836923540959396825.mp3
29.27M
🔉 #بشنوید
🔰سخنرانی "استاد حسن رحیمپور ازغدی" با موضوع کربلا؛ مصاف "حزب الله" در برابر "حزب ثروت" و "حزب قدرت"/ #عراق_۹۶
برنامه #روشنا
#شبکه_افق
📅 پخش۹۷/۰۶/۲۳
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
♻️جامعه شناسی کوفه ی سال 61 هجری
در سال 61 هجری، همه چیز به ظاهر درست و طبیعی بود و توده مردم و افکار عمومی، اوضاع را چندان غیرطبیعی نمی دیدند.
شهر، شهر اسلام بود و نبود.
مردم، مسلمان بودند و نبودند.
حکومت، دینی بود و نبود.
«بود»، به این معنا که در مجالس، حرف از دین و پیغمبر و قرآن بود؛ «نبود»، به این معنا که بیشتر احکام حکومتی اسلام و در رأس آن، اجرای عدالت اسلامی و اجرای بدون تبعیض حدود الهی و قوانین حکومتی، ترک شده بود.
در حاشیه همین شهر اسلامی بود که گردن حسین بن علی (ع) را زدند و دختران بنیانگذار و مؤسس مدینه دینی و جامعه اسلامی را بدون حجاب به زنجیر کشیدند.
⁉️مسئله شما و ما این است که چه شد شهر اسلامی، جامعه دینی و حکومت دینی تا این حد منحط شد؟
⁉️آیا فرهنگ کوفه سال 40 هجری یکباره به فرهنگ کوفه سال 61 هجری بدل شد؟
❇️استاد حسن رحیم پور ازغدی، گزیده ای از سخنرانی «با عقل در عاشورا»
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
هدایت شده از 💠 @Tab_mersad 💠
از شاگردان
🌹آیت الله حق شناس ره
🌹حاج شیخ احمد مجتهدی ره
🌼خاطر عاطر، معرفت امام حاضر🌼
🌸من که باشم که بر آن خاطر عاطر گـذرم/ لطف ها می کنی ای خاک درت تاج سرم🌸
🌹منبرهای کوتاه متنوع مذهبی ومهدوی🌹
✅اگردوست داری امام زمانو بهتربشناسی عضوشو👇
http://eitaa.com/joinchat/2955083778Cee1361b09e
📌 حکومت اسلامی، حکومت عدالت و شریعت است نه حکومت شاهنشاهی
⭕️ از جمله استدلالهای نهضت عاشورا این بود که ما با شما میجنگیم زیرا به روش کسری و قیصر، چون شاهنشاهان حکومت میکنید، حال آن که #حکومت_اسلامی، حکومت "بندگان" است و حکومت بندگان یعنی "هر که بندهتر است، حقّ حاکمیت دارد".
🔻 حکومت شما، حکومت امپراتورهاست. "جعلوا مال الله دولة بين جبابرتها و أغنيائها"؛ یعنی قیام کربلا، پاسخ به قدرتمندان و ثروتمندانی است که اموال عمومی و مال خدا و خلق را میان خود، میان دولتیها و ستمگران و ثروتمندان، دست به دست کرده و حق مردم ضعیف را ضایع میکنند.
با اینان میجنگیم، زیرا "خانوا الاُمّة"؛ به امت و مردم خیانت کردند. "و تَأمَّروُا عَلیها بِغَیرِ رِضیً مِنها"؛ بر مردم و جامعه اسلامی به زور و با استبداد، حکومت میکنند و مردم از دست ایشان عصبانی و ناراضیاند و چنین حاکمیّتی را دوست ندارند.
🔻 امام حسین(ع) در پاسخ کوفیان نیز نوشتند: "مَا الامامُ اِلا الحاكِمُ بِالكِتابِ، الْقائِمُ بِالقِسْطِ، وَ الدّائِنُ بِدينِ الحَقِّ، اَلْحابِسُ نَفْسَهُ عَلى ذاتِ الله"؛ هیچ کس، آری هیچ کس حق حاکمیّت بر هیچ مردمی ندارد و هیچ حاکمیّتی مشروع نیست و نخواهد بود، مگر آن که با منطق قرآنی و بر اساس عدالت و شریعت، حکومت کند.
🔻 ملاک مشروعیّت، در منطق امام حسین(ع)، آن است که حاکم و حاکمیّت مجری قسط و #عدالت_اجتماعی باشند. "اَلْحابِسُ نَفْسَهُ عَلى ذاتِ الله"؛ در پی منافع خود و آباد کردن دنیای خود نباشند، اهل تقوا و پاکیزه باشند و تنها برای خدا عمل کنند.
🔘 #استاد_حسن_رحیم_پور_ازغدی
📆 تالار ابنسینا مشهد/ اسفند۱۳۸۳
👈 متن و صوت کامل
http://yon.ir/nmxE0
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi
🏴 سيدالشّهدا در كربلا قربانى تحريف اسلام شـد!
ايـن رونـد مسخ مذهب، تفكيك مذهب از حكومت، تفكيك اخلاق از سياست، حذف
«محتوا» و «حفظ شكل» بود كه به مبهم و مجهول الهويه كردن اسلام، هزار
قرائتى كردنش، تفسير به راى قرآن، تحريف دين و مـنحط كـردن اسـلام انجاميد و همين، هدف آنهاست؛ نه از صحنه روزگار برانداختن اسلام، كـه میدانند ممكن نيست. آنان نمیخواستند اسلام را محو كننـد؛ میخواستند
اسلام را مات كنند. اسلامى میخواستند و میخواهند بسازند كه ديگر با گنج
قارون و تخت فرعون، كارى نداشته باشد. يك اسلام بیطرف كه با سياست
و اجتماعيات و حكومت و عدالت و حقوق بشر، كارى نداشته باشـد. يـك
مذهب فردى و عبادى و خصوصى كه ربطى به اين مسائل عينى نداشته باشد
و در حوزه حقوق بشر، دخالت نكند. میخواستند دين را به مقـدارى شـعائر
خنثى وغير عينى وغير سياسى تبديل كنند ويك اسلام خـواب و گـيج و
كور بسازند و تحويل مردم بدهند.
🔶بخشی از کتاب حسین (ع) عقل سرخ، نوشته استاد رحیم پور
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi