اگه امروز آخرین روز زندگیم باشه...
دلم خوشه که یه بار رفتم کربلا ،
یه بار تو بینالحرمین وایسادم و گفتم: "یا حسین..."
اگه قراره برم، همون صدا رو با خودم میبرم.
با دلی که جا گذاشتم کنار ضریح ،
و اشکی که هنوزم گرم میریزه وقتی اسم کربلا میاد .. ( :
هِوال ☫ ؛
-
نه هر دردی را باید درمان کرد ،
نه هر دلتنگی را فریاد زد ..
بعضی حسها باید در دل بمانند ،
تا آدم ، آدم بماند .. !
هِوال ☫ ؛
-
یا امام رضا ..
خودتون میدونین چقدر بریدم ..
هیچی تو دلم نمونده جز یه گرهی سنگین ،
که اسمش اربعینه ( :
به جوادتون قسم ، نمیتونم جا بمونم
من طاقت تماشای عکسای کربلا و اربعین و ندارم ،
وقتی خودم اینجا گره خوردم به اشک
آقا ؛
همهی دنیا رو گشتم ،
هیچ جا مثل نگاه شما پناه نبود برام ..
میگن اگه همهی درا بسته بود ،
شما هیچکس رو رد نمیکنین ..
پس منم اومدم ، با یه دلِ خسته ، با یه اشکِ بیصدا .. ( :
گرهم همینه ..
جا نمونم [💔]
اگه جام کربلا نباشه ،
دلم طاقت نمیاره ..
آقا جون ؛
قول دادین گرههامو وا میکنین ..
پس چرا هنوز فقط صبر میدین؟!
من طاقت ندارم ، اما هنوز امید دارم به شما [❤️🩹( :]
هِوال ☫ ؛
-
بعضی آدمها باید فقط "خاطره" بمونن ؛
نه بهخاطر اینکه کم بودن ،
بهخاطر اینکه موندنشون ،
خودت رو ازت میگرفت .. !
هِوال ☫ ؛
-
دوستت داشتم ؛
ولی بیشتر از همه ،
دوست داشتم "خودم" رو توی دوست داشتن تو گم نکنم ..( :
هِوال ☫ ؛
یا امام رضا .. خودتون میدونین چقدر بریدم .. هیچی تو دلم نمونده جز یه گرهی سنگین ، که اسمش اربعینه
|¹⁴⁴⁷٫²٫¹|
محرم رفت ؛
مثل یه مهمون عزیزی که یه شب دیر رسید ، اما زود رفت ..
رفت ، ولی دلمون هنوز سر سفرهی غمش نشسته [💔]
رفت ، ولی اشکهامون هنوز نیفتادن ، صدامون هنوز خستهست از روضه ..
دل هنوز نمیتونه باور کنه که شبای محرم تموم شدن !
آخه هنوز پرچما بالا هستن ،
هنوز صدای نوحه تو کوچهها میپیچه ،
ولی محرم ، اون حال عجیب و قشنگش ، رفته .. ( :
و حالا ..
چشممون دوخته شده به راه ..
به راهی که میره سمت اربعین ..
سمت قافلهی دلتنگا ..
سمت کربلا [ : )💔 ]
یا امام حسین من ؛
اگه ما رو پای روضههاتون نشوندین ،
اگه لایق این اشکا دونستین ،
پس حالا ..
صدامون کنین ..
دعوتمون کنین ..
نذارین جا بمونیم ..
دلم طاقت جا موندن نداره به خدا آقا ( :💔
هِوال ☫ ؛
-
[ عمیقادلممیخوادبرگردمبهاولینباریکهنگاهمبهتافتاد،
عزیزقلبم :)🫀]