هِيام | HEYAM
به پایت سنگ میبستم اگر میلت به ماندن بود ..
ولی حالا ک این اندازه دل سردی، خداحافظ ..
هِيام | HEYAM
همانند غزل هایم برایم جاودان بودی ..
یکی بود و نبودم نه، تمامِ داستان بودی ..
هِيام | HEYAM
یک روز بیا و تا ابد بمان !
کسی چه می داند ؟ شاید " ابد " همان چند دقیقه ای باشد ، که در آغوش تو می گذرد . .
به حدی دوستت دارم ک میدانم خدا روزی
سوالش از تو این باشد ، چِ کردی او پرستیدت ؟!