eitaa logo
پایگاه‌ جامع‌ محتوایی‌ هیأت
11.3هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
945 ویدیو
1.9هزار فایل
جامع‌ نیازمندی‌های ارکان هیأت وب‌گاه: 🌐 www.heyat.co گروه دریافت و عرضه محتوا در ایتا: 🔗 eitaa.com/joinchat/3388080161Cbadca94f51 کانال ایده‌های کنش‌گری هیأت: ✅ @eadeeh راهبر محتوایی: 📲 @Khademe_heyat سفارش بسته فاطمیه از طریق: @Khadem_mashar
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 خاکریز مجازی 🔸 یادداشتی از حجت‌الاسلام حسین کازرونی پیرامون لزوم و چگونگی حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون فضای مجازی، اهمیت ورود هوشمندانه نیروهای حزب‌اللهی و انقلابی در فضای مجازی و آشنایی با پیچ و خم این فضا برکسی پوشیده نمی‌ماند. منشور حاضر، نوشتاری است از حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسین کازرونی پیرامون اهمیت دفاع در برابر تهاجم فرهنگی و مقابله با آن در فضای مجازی، که محضر عزیزان تقدیم می‌گردد. ⏬ جهت دریافت این محصول به آدرس زیر مراجعه نمایید. 🔗 heyat.co/p/3284 ‌ | | | | 💠 جامعه‌ ایمانی مشعر ✅ @www1542org 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
rasesh-06.pdf
4.39M
📚 خاکریز مجازی 🔹یادداشتی از حجت‌الاسلام حسین کازرونی پیرامون لزوم و چگونگی حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی | | | | | 💠 جامعه‌ ایمانی مشعر ✅ @www1542org 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
هدایت شده از جامعه ایمانی مشعر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📦 بسته‌های‌محتوایی جامعه‌ایمانی‌مشعر به‌منظور توانمندسازی و جریان‌سازی معرفتی‌مهارتی مدیران، سخنرانان و ستایشگران هیأت‌های کشور، تهیه و از طریق شبکه رابطان استانی و شهرستانی به اقصی‌نقاط کشور ارسال می‌شود. 🚩 فاطمیه امسال نیز این حرکت اثربخش به توفیق الهی و همراهی خیرین ادامه خواهد داشت. 🔸از شما دعوت می‌شود با پیوستن به سیل عاشقان اهل‌بیت(ع) در این حرکت مبارک سهیم باشید. 🔻راه‌های مشارکت و حمایت مالی: 🌐 درگاه پرداخت آنلاین: zarinp.al/www1542org 💳 شماره کارت: 5041721112174868 💳 شماره حساب: 1088550691 💳 شماره شبا: IR760700001000228855069001 نزد به‌نام جامعه‌ایمانی‌مشعر 💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر@www1542org
🔻 سخنان قابل توجه علیرضا پناهیان در جمع اساتید و طلاب حوزه درباره حوادث اخیر: 🔹 یکی از عوامل حوادث اخیر جامعه، نارضایتی مردم از وضعیت فعلی است. ریشۀ این نارضایتی دو چیز است: یکی این‌که، فکر می‌کنند مرغ همسایه غاز است و مردم دیگر کشورها وضع بهتری دارند، مثلاً مردم کشورهای غربی را واقعاً خوشبخت می‌دانند درحالی‌که اگر وارد متن زندگی آن‌ها بشوند می‌بینند که این‌طور نیست. 🔹 در این موارد روش قرآن این است که وضعیتِ بد زندگی کافرانه را توضیح می‌دهد و ترسیم می‌کند، گاهی قرآن با مثال‌های عجیبی این مطالب را توضیح می‌دهد که ظاهر زندگی آن‌ها، تو را فریب ندهد، آن‌ها چیزهایی مثل آرامش تو را ندارند. 🔹 ما در توصیف ضعیف هستیم، مثلاً در بیان اینکه تمدن غرب واقعاً لذت‌بخش، آرامش‌بخش، قدرتمند و سعادتمند نیست. توصیف ما باید طوری باشد که منجر بشود به «كَرَّهَ إِلَيْكُمُ الْكُفْرَ وَ الْفُسُوقَ وَ الْعِصْيانَ‏» (حجرات،7) 🔹 ما می‌خواهیم همه‌چیز را به ایمان مردم واگذار کنیم. مثلاً وقتی می‌خواهیم بگوییم غیبت نکن، می‌گوییم غیبت نکن و الّا خدا تو را عذاب می‌کند! درحالی‌که خودِ خدا این‌قدر نیست، وقتی می‌خواهد بفرماید غیبت نکن، می‌فرماید: نباش! «أَ يُحِبُّ أَحَدُكُمْ أَنْ يَأْكُلَ لَحْمَ أَخيهِ مَيْتاً» (حجرات،12) غیر از عذاب قیامت، زشتی غیبت، مثل خوردن گوشت برادر مرده است. 🔹 ما نتوانسته‌ایم زشتی‌ها و خرابی‌های تمدن غرب را به مردم نشان بدهیم. حتی بسیاری از مذهبی‌ها و انقلابی‌ها قبول ندارند که تمدن غرب رو به اضمحلال است و پلیدی‌اش را حس نمی‌کنند. 🔹 غرب واقعاً قدرت ندارد. قرآن می‌فرماید: «الَّذينَ كَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبيلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُم‏» عمل‌ کافران تباه است؛ یعنی خدا در قرآن، کفر را بی‌عرضه و ناتوان نشان می‌دهد. تنها چیزی که کافران دارند مهلت است، حقیقتی ندارند. 🔹 بسیاری از کلمات‌ ما در نقد تمدن غرب، اشتباه است. مثلاً می‌گوییم « غربی فقط به فکر غرائز انسان است» بله، آنها ادّعای غرائز می‌کنند ولی غرائز را نابود کردند! آن‌ها حتی لذّت شهوانی را هم دارند از بین می‌برند. آن‌ها به‌معنای واقعی عیّاشی نمی‌کنند بلکه با بهره‌گیری غلط از لذت‌های مادی، همین لذت‌ها را هم تباه می‌کنند. 🔹 تا وقتی که در ذهن کسی عمیقاً فرو نریخته باشد، نه معنای ولایت را می‌فهمد و نه معنای حقیقی دین را. اصلاً نمی‌تواند ولایت و دین را فهم بکند چه رسد به اینکه قدرش را بداند! شاید «» هم بگوید اما حقیقتش را درک نکرده؛ در طول انقلاب برخی از این افراد را دیده‌ایم که از تندترین نیروهای حزب‌اللهی بودند اما بعداً از ضدّانقلاب‌های درجه‌یک شدند. 🔹 ریشۀ دیگر نارضایتی این است که بعضی‌ها نمی‌دانند ما داریم به سمت یک حرکت می‌کنیم و این هم یک امر ممکن و شدنی است؛ ما آن را محقق خواهیم کرد چون نرم‌افزارش را داریم. ولی آن را نکرده‌ایم، مثلاً جامعۀ مهدوی را درست توصیف نکرده‌ایم! اگر ما این تمدن را توصیف کنیم، همه آن را قبول می‌کنند. اصلاً لازم نیست درستی آن تمدن را اثبات کنید چون تصور آن آینده حتماً تصدیقش را به‌دنبال می‌آورد. 🔹 یک زمانی بعد از دوم خرداد، برخی می‌گفتند که دورۀ انقلاب و این حرف‌ها گذشته و ما به سوی جامعۀ مدنی می‌رویم؛ یعنی همان جامعه‌ای که می‌گوید. ولی الآن دیگر کسی برای به‌عنوان یک تئوری فکری، آینده‌ای قائل نیست که برای مردم ترسیم بکند. 🔹 همان‌طور که یک زمانی با تفکر کمونیستی مبارزه می‌کردیم و بعد از مدتی این از بین رفت، الان هم می‌شود گفت که تفکرات غربی و هم در حال نابودی است. 🔹 الان دیگر لازم نیست وقت خودمان را برای نقد تمدن غرب، تلف کنیم، به‌جای آن «حقیقت » را به مردم نشان بدهیم. اگر حقیقت تمدن غرب را برای مردم توصیف کرده بودیم الآن بعضی‌ از بچه‌های ما فریب آن تمدن را نمی‌خوردند که حتی برایش تظاهرات کنند. 🎙حجت‌الاسلام | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
زن زندگی آزادی.pptx
893.7K
🔰بررسی نه سوال درباره شعار زن‌ زندگی آزادی ۱. رابطه حجاب و ایران در نگاه مورخین ۲. حجاب_اجباری یا قانونی در جامعه اسلامی ۳. نمونه‌هایی از نظم‌نوین‌جهانی و استفاده از ابزارهای جنسی برای مقابله با کشورها ۴. دلایل پافشاری جمهوری اسلامی درباره حجاب ۵. حجاب و روابط‌جنسی آزاد یک مساله شخصی است یا اجتماعی؟ ۶. بررسی وضعیت زن درغرب براساس آمار خودشان ۷. (بررسی وضعیت انحرافات در غرب بعد از شعارهای فمنیستی) ۸. سکوت آمریکا و غرب در برابر ظلم به زن در بقیه کشورها و سیاست دوگانه آن‌ها ۹. بررسی ظلم یا ارتقای کرامت زن در جمهوری اسلامی | | | | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
🔰تا پای جان برای ایران | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
📜 پوستر 📌 اینترنشنالِ تروریست اثر هنرمند: علی عسکری | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
🚩 محقق کرکی‌ام آرزو‌است... ✍️ 🔹 امیرالمؤمنین علیه‌السلام (در خطبه_۵۵) در پاسخ به این پرسش فرماندهانش که چرا شروع جنگ را به‌تأخیر‌می‌اندازی فرمود: می‌‌خواهم ابتدا دعوت و هدایتشان‌کنم، بعد جنگ و خونریزی را شروع‌کنم چون هدایت‌شدنشان را از کشته‌شدنشان بیشتر‌دوست‌دارم. (…فَوَاللَّهِ مَا دَفَعْتُ الْحَرْبَ یَوْماً إِلَّا وَ أَنَا أَطْمَعُ أَنْ تَلْحَقَ بِی طَائِفَهٌ فَتَهْتَدِیَ بِی … وَ ذَلِکَ أَحَبُّ إِلَیَّ مِنْ أَنْ أَقْتُلَهَا عَلَى ضَلَالِهَا ….)! 🔹 در خطبه ۲۰۶ از یارانش خواست به‌جای اینکه شامیان را دشنام‌بدهند، دعا‌کنند که خدا آنان را هدایت‌کند و دست از انحرافشان بردارند تا خونشان به‌دست‌ما ریخته‌نشود (اللَّهُمَّ احْقِنْ دِمَاءَنَا وَ دِمَاءَهُمْ وَ أَصْلِحْ ذَاتَ بَیْنِنَا وَ بَیْنِهِمْ وَ اهْدِهِمْ مِنْ ضَلَالَتِهِم…) 🔹 در آستانه جنگ نهروان، ابن‌عباس را که یکی از عالمترین صحابه امیرالمؤمنین علیه السلام بود، به نصیحت‌گویی خوارج فرستاد، اما استدلالهای ابن‌عباس آن قرآن‌خوانان خشک‌مغز را قانع نکرد. چنین‌شد که حضرت خودشان به نصیحت‌گویی آنان شتافتند و طی گفتگویی‌مستقیم و اثربخش، بخش عظیمی از سپاه خوارج (طبق برخی نقلها ۸هزار نفر از سپاه ۱۲هزار نفری) را قانع کردند که دست از تکفیر علی بن ابی‌طالب بردارند و از در صلح درآیند! البته پس از جدا‌شدن این گروه تواب، باقیمانده خوارج را از دم تیغ گذراندند و به پلنگ تیزدندان ترحّم‌نکردند. 🔹 هدایت‌کردن کسی که در موضع دشمنی و قتال قرار دارد، کار دشواری است. بی‌گمان چنین امر دشواری جز به دانشی عمیق و زبانی فصیح میسر‌نیست. گاه حتی دانش ابن‌عباس هم کافی‌نیست! 🔹 چنین‌بود که محقق‌کرکی به شاه صفوی ایراد گرفت که چرا در جنگ با ازبکهای سنّی، سیف‌الدین تفتازانی را کشتید؟ کاش می‌گذاشتید گوش این متکلم متعصب سنی به دهان من برسد! بی‌گمان هدایتش می‌کردم و هدایت او موجب هدایت همه مردم ماوراء‌النهر و خراسان می‌شد. محقق کرکی هماره بر از‌دست‌رفتن آن فرصت طلایی، تأسف‌می‌‌خورد (مستدرک، الخاتمه ج‏۲، ص: ۲۷۹). 🔹 براین گمانم که مداد‌العلماء، چون می‌تواند مانع از شروع جنگ و ریخته‌شدن خون‌شهدا شود، بر دماء‌الشهداء ترجیح‌داده‌شده‌است! اینکه برخی از کنشگران دوماهه اخیر، متهم به محاربه و قتل‌عمد و …. هستند، مورد شک و تردید و سؤال نیست، سؤال این‌است که حوزه‌علمیه آیا تنها شأنش این است که از قوه‌قضائیه تقاضای اجرای حکم محاربه را برای متهمان داشته باشد یا علم‌نافعِ این نهاد‌مقدس، کارکرد دیگری نیز دارد؟ 🔹 دوماه‌اخیر فرصتی بود که دانشگاه‌ها و دبیرستانهای کشور، خودشان آشکارا بانگ برآورَند که چیستند و به‌کجا فرو‌افتاده‌اند؟ پیشنهاد صاحب‌این‌قلم به شخص ، این‌است که لطف‌کنند و از امسال، هرساله در فاصله شانزدهم آذر (روز دانشجو) تا ۲۷ آذر (روز وحدت حوزه و دانشگاه)، یک‌هفته دروس‌حوزه را رسماً تعطیل و طلاب و استادان بزرگوار در سطوح مختلف (از طلاب جوان تا مدرسان جوان درس خارج و حتی برخی از اعلام و مشاهیر) را به دانشگاه‌های مختلف کشور گسیل‌کنید تا شاید جلوی فجایع‌بعدی گرفته‌شود. | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙صحبت های قابل تامل حجت‌الاسلام خطاب به مادحین ساکت و منفعل 🔻امروز نصرت اهل‌بیت (ع) یعنی نصرت ولی فقیه 🔻امروز تنها پرچمی که حامی اهل بیت (ع) است، پرچم ایران اسلامی است. 🔻 برای همه چیز توییت می‌زنند، ولی وقتی پرچم امام حسین (ع) را آتش زدند، لال هستند... کجا نون و نمک امام حسین (ع) خوردی و چه نون و نمکی رو قاطی رزق امام حسین (ع) کردی؟! 🔻 امروز اگر دفاع نکردی از این حریم، حرمی باقی نمی‌ماند... رسالتِ مداح، کبریت بی‌خطر بودن نیست. قیامت می‌توانی جواب بدهی ؟! | | | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
🎬مجموعه مستندهای فوتبالی ❗️ با بسته مستندهای فوتبالی همراه شوید؛ آثاری با موضوع ورزش که باید ببینید. ▫️ دریبل ▫️ سوئیپر ▫️ بِیرو ▫️ فوتبال علیه دشمن ▫️ چیه این فوتبال ▫️ مهرداد ▫️مستطیل قرمز ▫️عابر بانک ▫️جام در آفساید ▫️آن ده ثانیه ▫️بازی هشتاد میلیونی ▫️بازگشت‌های بزرگ ▫️بازی ▫️جایی میان ابرها ▫️گزارشگر | | پایگاه جامع محتوایی هیأت؛ تلگرام | ایتا | بله | اینستاگرام | وب‌گاه
📜 پوستر 📌 انگلیس! | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
📜 پوستر 📌 جان در رَهَت دهَم تا روزِ واپسین اثر هنرمند: طیبه محمدیاری | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
📜 کارتون 📌 فیلم سینمایی تجزیه! اثر هنرمند: محمدحسین ساسانی | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co
📜 کارتون 📌 ما ایران را آزاد می کنیم!!!!! اثر هنرمند: محمدحسین ساسانی | 💠 پایگاه جامع محتوایی هیأت ▫️@heyat_co 🌐 www.heyat.co